TEKLİF MEKTUBU
Hastanemiz ORTOPEDİ VE
TRAVMATOLOJİ A.B.D. İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır.
Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler,
idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak
olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 23/07/2014 kadar
idaremize vermenizi rica ederim.
**ÖNEMLİ
NOT** : (Saat 16:00’dan sonra gelen
fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
HASTA ADI : SONER KARAKUYUN
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)-
Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi
gerekmektedir.
2)-
Ödemeler malların tesliminden itibaren 270 (ikiyüzyetmiş) gün içinde
yapılacaktır.
3)-
Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü
olacaktır.
4)-
En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek
birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.
5)-
Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)-
Mal / İş idareye 24 saat için de teslim
edilecektir.
7)-
Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim
alınacaktır.
8)-
İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.
9)-
Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile
yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya
Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)-
İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)-
Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa
Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.
12)-SUT
TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR
ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
NOT: İDARE KODU:
45764.38.41.00.01.330
İDARE
ADI: Celal Bayar
Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
14)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM
ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ
ZORUNLUDUR.
TEL: (236) 233
70 68 / 233 70 69
FAX: (236) 233
71 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzeme
kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından
istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi
takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ
FAX: 0236- 232 80 93
DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ:
FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER
İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN
ALINA BİLİR.
NOT:Teklif
verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRA NO: CİNSİ
VE NİTELİĞİ
ADETİ
1-
SPONGIOZ ALLOGREFT
30 CC 2 ADET
9.
•
SPONGİOZ ALLOGREFT 30 CC
TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Ürün ~o100 insan kaynaklı olmalıdır.
2.
Herhangi bir
hayvansal kaynak içermemelidir.
3.
Oda sıcaklığında
muhafaza edilmedilidir.
4.
Paket açıldığında
kullanıma hazır olmalı, ek bir işlem gerektirmemelidir.
5.
Kübik spongıoz
yapıda olmalıdır.
6.
Gerektiğinde diğer tip
greftlerle karıştırılabilmelidir.
7.
Isı ve ışık muhafazası için çift kat
alüminyum ambalaj ile paketlenmiş
olmalı VEYAağzı lastik tıpa-aliminyum kapaklı koyu renkli flakon
ambalajında olmalıdır.
8.
Ağzı açılmış, tekrar
steril edilmiş ve şeffaf ambalajlar içine
yerleştirilmiş malzeme kabul
edilmeyecektir.
10.
Ürün gama
sterilizasyon metodu ile steril edilmiş olmalıdır.
11.
Gerektiğinde ilgili klinik çalışmalar sunulabilmelidir.
12.
Malzemelerin sosyal güvenlik güvenlik
kurumuna fatura edilebilmesi
amacıyla
bir bütünü oluşturan
tüm parçaların her birinin ayrı ayrı ulusal
bilgi
bankası ( UBB ) kod numarası ve ayrıca barkod numarası olması
zorunludur.
13.
İhale sonrasında,
ihalenin uhdesinde kaldığı firma hastanın ameliyat
olduğu gün faturasını "UBB kodlarını' da belirterek" kesecektir. Kesilen
fatura en geç 24 saat içinde hastanemiz ayniyat ve tıbbi malzeme
birimine elden teslim
edilmek zorundadır.
|