TEKLİF MEKTUBU
Hastanemiz ORTOPEDİ VE
TRAVMATOLOJİ A.B.D. İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır.
Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler,
idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak
olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 23/07/2014 kadar
idaremize vermenizi rica ederim.
**ÖNEMLİ
NOT** : (Saat 16:00’dan sonra gelen
fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
HASTA ADI : ÖZGÜR GİRGİN
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)-
Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi
gerekmektedir.
2)-
Ödemeler malların tesliminden itibaren 270 (ikiyüzyetmiş) gün içinde
yapılacaktır.
3)-
Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü
olacaktır.
4)-
En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek
birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.
5)-
Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)-
Mal / İş idareye 24 saat için de teslim
edilecektir.
7)-
Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim
alınacaktır.
8)-
İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.
9)-
Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile
yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya
Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)-
İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)-
Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa
Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.
12)-SUT
TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR
ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
NOT: İDARE KODU:
45764.38.41.00.01.330
İDARE
ADI: Celal Bayar
Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
14)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM
ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ
ZORUNLUDUR.
TEL: (236) 233
70 68 / 233 70 69
FAX: (236) 233
71 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzeme
kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından
istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi
takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ
FAX: 0236- 232 80 93
DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ:
FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER
İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME
MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklif
verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRA NO: CİNSİ
VE NİTELİĞİ
ADETİ
1-DİSTAL
FİBULA KİLİTLİ PLAK SETİ 1 SET
-PLKA1 ADET
-3.5 MM
KORTİKAL VİDA 15 ADET
-ED3WQZ67q6DİSTAL
FİBULA KİLİTLİ PLAK SETİ 1 SET
-PLKA1 ADET
-3.5 MM
KORTİKAL VİDA 15 ADET
-2.7 mm
kortikal vida 5 adet
3.5 MM
KİLİTLİ VİDA 10 ADET
1.
Distal Fibula Kilitli
Plakları Teknik Şartnamesi
2. Ürün fibula distal bölge ve kompleks yukarı
doğru da uzanan kırıklarında kullanım için
dizayn edilmiş olmalıdır.
3.
Plaklar en az 4-18 delik arası bir kilitli vida deliği, bir kompresyon
deliği
gelecek şekilde dizayn edilmiş ve birer delik artacak şekilde plak
seçenekleri olmalıdır.
4. Plakların fibula alt uç bölgesine ve diafizel bölgedeki eğimli shaft yapısına tam
anatomik uyumu olmalıdır.
5. Plak fibulanın alt ucunu
destekleyecek şekilde bir kıvrıma sahip olmalıdır.
6. Plağın özellikle
yumuşak doku stoğunun az olduğu bölgelerde, profilinin bölgeye göre
ayarlanmış olması gerekir.
7. Plaklar ve vidaların tamamı, yüksek
dayanımiı titanyum alaşımından imal edilmiş
olmalıdır.
8. Ayrıca yalnızca diefiz kırıklarında kullanım için kilitli düz plaklarıda olmalıdır.
9. Düz plaklar düşük temas yüzeyine sahip olmalıdır.
10. Tüm plak ve vidaların ulusal bilgi bankası kod numarası, güncel
GMDN kodları ve
ayrıca barkodlarının bulunması zorunludur.
10. İhale sonrasında, ihalenin uhdesinde kaldığı firma hastanın
ameliyat olduğu gün
faturasını "UBB kodlarını da belirterek" kesecektir. Kesilen fatura en geç 24 saat
içinde
hastanemiz ayniyat ve tıbbi malzeme birimine elden teslim edilmek
zorundadır.
|