TEKLİF MEKTUBU
Hastanemiz
ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ A.B.D. İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç
duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı
malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre
satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 25/07/2014 kadar
idaremize vermenizi rica ederim.
**ÖNEMLİ NOT** : (Saat
17:00’den sonra gelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
HASTA ADI : Murat ŞAHİN
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE
İDARİ ŞARTLAR
1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının
mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.
2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 270 (ikiyüzyetmiş)
gün içinde yapılacaktır.
3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden
itibaren 30 Takvim günü olacaktır.
4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak
değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.
5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)- Mal / İş idareye 24 saat için de teslim edilecektir.
7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi
yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.
8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta
serbesttir.
9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen
bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme
bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili
kişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek
ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde
çözümlenir.
12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER
DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR
ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
NOT: İDARE KODU: 45764.38.41.00.01.330
İDARE
ADI: Celal Bayar
Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
14)-SİPARİŞ
SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE
DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.
TEL: (236) 233 70 68 / 233 70 69
FAX: (236) 233 71 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan
FATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm
belgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA
BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ
GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO
BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93
DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 –
233 7100
**ÖNEMLİ: FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN
PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE
İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi
gerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ
LİSTESİ
SIRA NO: CİNSİ VE NİTELİĞİ
ADETİ
1-
Pelvis Rekonstrüksiyon Plağı Seti 3 Adet
-Plak
3 Adet
-3,5mm Kortikal Vida 20 Adet
-3,5mm Pelvik Kortikal Vida 10 Adet
PELVis REKONSTRÜKSiYON PLAGI TEKNiK SARTNAMESi
Teklif edilecek sistem UBB'ye kayıtlı ve Sağlık Bakanlığından Onaylı olacaktır.
Teklif edilecek olan implantlar çelik malzemeden imal edilmiş olmalıdır.
1. 3.5 mm düşük profilli pelvik sistem plak ve vida teknik özellikleri
a)
3.5 mm Düşük profilli pelvik sistem; pelvik , asetabular rekonstrüksiyon cerrahisi,
symphisis pubis ,distal humerus , klavikula ve skapula
kırık fiksasyonu için
kullanılmaktadır,
b) 3.5 mm Düşük Profilli Pelvik sistemde Düz rekonstrüksiyon
plakları ( Standart, geniş
•. axılı ve kilitleme seçeneği olan ) 3 - 20 delik seçenekleri olmalıdır.
c)
Kavisli rekonstrüksiyon plakları ( standart, 88 mm ve 108 mm eğri
yarıçapı olan)
6- 16 delik seçenekleri olmalıdır.
d)
J şekilli rekonstrüksiyon plaklarının ; pelvik ağza uygun olacak standart, kilitli 10-16
delik seçenekleri olup, sağ sol seçenekleri olmalıdır
c)
Symphisis pubis plakları üzerinde çevre ligamanlar ve rektus kasını tutturmak için
sutur delikleri olmalı ve 4 - 6 delik seçenekli olmalıdır.
f)' Çakma setinde bükme sablonları , tornavida elcekleri ( ileri ,geri ve kilitli olarak
,. kullanılabilen) yıldız başlı ve hekzagonal tornavida uçları ,retraksiyon enstrumanları
ve redüksiyon klempleri bulunmalıdır.
g)
Plaklar 3.5 mm tepesi yivli ve 3.5 mm kortikal ve 35 mm pelvik kortikal vidalarla
kemiğe yerleştirilebilmelidir.
h)
3.5 mm pelvik kortikal vidalar 40 mm ile 150 mm arası, 3.5 mm kortikal vidalar 10-
38 mm arası boylarda olmalıdır. 3.5 mm tepesi yivli vidalar 10mm ile 95 mm arası
boylarda olmalıdır.
2.
3.5mm Tepesi Yivli Vidaların Teknik Özellikleri
a)
Vidaların kendinden yiv açan özelliği olduğu gibi, hem yiv hem de delik
açabilme
özelliğinde olan tipleri de olmalıdır.
b)
Vidalar biyolojik fiksasyon için tepe kısmında bulunan yivlerle plağa kilitlenebilmelidir.
35mm(üçnoktabeş) yiv ve 2.9mm(ikinoktadokuz) göbek çapı olmalıdır.
c)
Vida sıyırma riskini azaltmak amacıyla 2.5mm(ikinoktabeş) vida başı, yıldız
şeklinde
tornavidalarla kullan ılabilir olmalıdı r.
d)
Çelik vidalar 10-95 mm arası boy
ve ebatlarda olmalıdır.
3. 3.5 mm Standart Hegzagonal Başlı Kortikal Vidaların Teknik
Özellikleri:
a)
Çelik malzemeden imal edilmiş olmalıdır.
b)
Yiv çapı 3.5(üçnoktabeş)mm, göbek çapı 2A(ikinoktadört)mm, baş çapı 6.0(altl)mm,
altıgen soket genişliği 2.5 (ikinoktabeş) mm çapında self tapping olacaktır.
c)
Çelik vidalar 10 -38 mm arası
boy ve ebatlarda olmalıdır.
4. 3.5mm Standart Yıldızbaşlı Kortikal Vidaların Teknik Özellikleri:
Çelik malzemeden imal edilmiş olmalıdır.
a)
Yiv çapı 3.5(üçnoktabeş)mm, göbek çapı 2A(ikinoktadört)mm, baş çapı ô.Otaltılrnrn,
b)
Vida sıyırma riskini azaltmak amacıyla 2.5mm(ikinoktabeş) vida başı, yıldız şeklinde
tornavidalarla kullanılabilir olmalıdır.
c)
Çelik
vidalar 10 -150 mm arası
boy ve ebatlarda olmalıdır
5. 3.5mm Pelvik Hegzagonal Başlı Kortikal Vidaların Teknik Özellikleri:
a)
Yiv çapı 3.5(üçnoktabeş)mm, göbek çapı 2A(ikinoktadört)mm, baş çapı ô.Otaltıjrnm,
altıgen so ket genişliği 2.5 (ikinoktabeş) mm çapında se If tapping olacaktır.
b)
Çelik
Pelvik kortikal vidalar, 3.5mm çapında, 40mm ile 150mm boylarında
olmalıdır.
6.
Tamamı pelvis için özel üretilmiş, kemik klemplerin, rujinlerin, elevatörlerin,
uzun saplı pelvik diril ve tornavidaların
bulunduğu pelvik set ( Uygulama seti)
beraber olmalıdır.
Malzemelerin sasyal güvenlik güvenlik kurumuna fatura edilebilmesi amacıyla bir bütünü
oluşturan tüm parçaların her birinin ayrı ayrı ulusal bilgi bankası ( UBB ) kod
numarası,
GMDN kodları ve ayrıca barkod
numarası olması zorunludur.
İhale sonrasında, ihalenin uhdesinde kaldığı firma hastanın ameliyat oldu~u gün faturasını
"UBB kodlarını da belirterek" kesecektir Kesilen fatura en geç 24 saat içinde
hastanemiz
ayniyat ve tıbbi malzeme
birimine elden teslim edilmek zorundadır. Malzemenin kullanıldığı
teyit edilmeden fatura
kesilmeyecektir.
|