TEKLİF MEKTUBU
Hastanemiz Ortopedi ve
Travmatoloji A.B.D. İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır.
Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler,
idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak
olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 17/12/2014 kadar
idaremize vermenizi rica ederim.
**ÖNEMLİ
NOT** : (Saat 16:00’dan sonra gelen
fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
HASTA ADI : MEHMET ALİ ATAN
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)-
Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi
gerekmektedir.
2)-
Ödemeler malların tesliminden itibaren 270 (ikiyüzyetmiş) gün içinde
yapılacaktır.
3)-
Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü
olacaktır.
4)-
En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek
birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.
5)-
Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)-
Mal / İş idareye 24 saat için de teslim
edilecektir.
7)-
Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim
alınacaktır.
8)-
İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.
9)-
Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile
yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya
Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)-
İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)-
Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa
Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.
12)-SUT
TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR
ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
14)- SUT KODU VE SUT FİYATI
BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER
DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDARE KODU: 45764.38.41.00.01.330
İDARE
ADI: Celal Bayar
Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM
ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ
ZORUNLUDUR.
TEL: (236) 233
70 68 / 233 70 69
FAX: (236) 233
71 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzeme
kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından
istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi
takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ
FAX: 0236- 232 80 93
DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ:
FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER
İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME
MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklif
verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRA NO: CİNSİ
VE NİTELİĞİ
ADETİ
1.
KLAVİKULA PLAK
SETİ 1 ADET
-
PLAK 1 ADET
-
3.5MM KİLİTLİ
VİDA 15 ADET
-
3.5MM KORTİKAL
VİDA 10 ADET
-
2.3MM PEG VİDA
10 ADET
2.
3.
Y
KLAVİKULA
PLAKLARI TEKNİK ŞARTNAMESİ
·
Anatomik olmalıdır
·
Titanyum alaşımdan mamül olmalıdır.
·
klavikula ucu ve ddiafizi için sağ ve sol olmak üzere ayrı ayrı 14
farklı plaktan oluşmalıdır. SUT EK 3F-4 KODU TV 1550 dir.
·
Klavikula anterioruna yerleştirilmesi mümkün olan anatomil anterlor
klavikula plakları da setin için bulunmalıdır. SUT EK 3F-4 KODU TV 1550 dir.
·
Gerekirse özel yiv açısı kullanılarak ameliyat sırasında istenen açıda
kilitli vida gönderilme özelliğinde olmalıdır.
·
Tubular alt yüzeyi olmalıdır.
·
Sabit Açılı Kilitleme, Kompresyon/Redüksiyon slotları olmalı, 3,5
kortikal (SUT EK 3F-4 KODU TV 1030 dir.) ve 2.3 mm peg vida (SUT EK 3F-4 KODU
TV 1310 dir) ile kullanılmalıdır.
·
Düşük profilli olmalıdır.
·
TÜM İMPLANTLAR SAĞLIK BAKANLIĞI ULUSAL BİLGİ BANKASI KOD NUMARALARINA VE
MALZEMELERİN SGK NA FATURA EDİLEBİLMELERİ AMACIYLA BARKODLARA SAHİP OLMALIDIR.
·
İhale sonrasında, ihalenin uhdesinde kaldığı firma hastanın ameliyat
olduğu gün faturasını "UBB kodlarını da belirterek" kesecektir.
Kesilen fatura en geç 24 saat içinde hastanemiz ayniyat ve tıbbi malzeme
birimne elden teslim edilmek zorundadır. Malzeme kullanıldığı teyit edilmeden
fatura kesilmeyecektir.
|