TEKLİF MEKTUBU
Hastanemiz Ortopedi v e
Travmatoloji A.B.D. İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır.
Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler,
idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak
olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 18/12/2014 kadar
idaremize vermenizi rica ederim.
**ÖNEMLİ
NOT** : (Saat 16:00’dan sonra gelen
fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
HASTA ADI : FATMA YILDIRIM
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)-
Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi
gerekmektedir.
2)-
Ödemeler malların tesliminden itibaren 270 (ikiyüzyetmiş) gün içinde
yapılacaktır.
3)-
Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü
olacaktır.
4)-
En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek
birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.
5)-
Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)-
Mal / İş idareye 24 saat için de teslim
edilecektir.
7)-
Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim
alınacaktır.
8)-
İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.
9)-
Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile
yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya
Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)-
İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)-
Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa
Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.
12)-SUT
TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR
ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
14)- SUT KODU VE SUT FİYATI
BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER
DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDARE KODU: 45764.38.41.00.01.330
İDARE
ADI: Celal Bayar
Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM
ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ
ZORUNLUDUR.
TEL: (236) 233
70 68 / 233 70 69
FAX: (236) 233
71 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzeme
kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından
istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi
takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ
FAX: 0236- 232 80 93
DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ:
FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER
İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME
MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklif
verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRA NO: CİNSİ
VE NİTELİĞİ
ADETİ
1. TROKANTERİK KABLO-PLAK SİSTEMİ 2 ADET
-
KABLO-DOMŞNO 2
ADET
TROKANTERİK KABLO-PLAK SİSTEMİ TEKNİK
ŞARTNAMESİ
SUT EK3F-l KODU
AP 3970 DİR.
·
Kablo:
Kablo çok flamentli olup, 2 mm. çapındadır.
Kablonun yapısı 7 ayrı
kablonun
birbiri üzerine örülmesinden
oluşmaktadır. Birbiri üzerine örülen
bu kabloların her biri
de 7 ayrı telin birbiri üzerine
örülmesinden
oluşmaktadır. Dolayısı ile
telin yapısı 7 x 7
olarak nitelendirilmektedir. Kablo
bükülgen özelliğe sahip olmalıdır. SUT
EK3F-l KODU AP 3970 DİR.
·
Plaklar
dar ve genir boyutlarda
olmalı; kablolamaya uygun
delikleri olmalı ve
plak trokanter major anatomic
yapısına uyumlu olmalıdır.
·
Trochanter
Grib:
Ürün
titanium veya
çelik 2mm lik kablo ile kullanılmalı plaklı ve
normal
boyları olmalı ve en az
3 farklı boyda olmalıdır.
·
Domino:
Kemik üzerine
sarılan
kablo uçlarının birbirine
bağlanmasını ve
kablo gerginliğinin
korunmasını sağlar.
Malzemesi ASTM F136 veya ISO
5832-3 standardına uygun Ti6Al4V (ELI )dan oluşmalıdır. Üzerinde
kablonun geçeceği 2 adet delik mevcuttur. Dış konstrüksiyonu el aletinin
delikler üzerinden
kabloyu sıkıştıracak
şekildedir. Delik kenarlarındaki et
kalınlığı ve malzeme
seçimi, kablo deliklerden
geçirildikten sonra el aleti ile
delikler
üzerinden sıkıştırma
yapılınca telin sıkıştırılmasını sağlayacak
şekilde
yapılmış olmalıdır.
·
Malzemelerin sosyal güvenlik güvenlik
kurumuna fatura edilebilmesi amacıyla bir bütünü
oluşturan tüm
parçaların her birinin ayrı ayrı ulusal bilgi bankası ( uee
) kod numarası, GMDN kodları ve ayrıca
barkod numarası olması zorunludur.
Yaklaşık maliyet
tekliflerinde
ve fatura da her bir mazemeninin SUT EK 5-F kodları mutlaka yazılmalıdır.
ihale sonrasında, ihalenin
uhdesinde kaldığı fırma hastanın ameliyat olduğu gün faturasını "U BB
kodlarını da belirterek" kesecektir. Kesilen
fatura en geç 24 saat içinde hastanemiz
ayniyat ve tıbbi
malzeme birimine
elden teslim edilmek
zorundadır. Malzemenin kullanıldığı teyit edilmeden fatura
kesilmeyecektir. |