Celal Bayar Üniversitesi
İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : Nöroşirurji A.B.D. HASTA ADI : AHMET HAŞİM AGAR

  İhale Notu   : HASTA ADI : AHMET HAŞİM AGAR
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  19.12.2014
SAATİ :  00:00
YERİ :  DSİM
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 4
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :
FAKS : 2337100
E-POSTA :
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :
 
İHALE METNİ

TEKLİF MEKTUBU                  

 

                Hastanemiz Nöroşirurji A.B.D. İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 19/12/2014 kadar idaremize vermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat 16:00’dan sonra gelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)                                                                                                                                                    

HASTA ADI : AHMET HAŞİM AGAR

                                                   

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 270 (ikiyüzyetmiş) gün içinde yapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat için de  teslim edilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

              NOT:         İDARE KODU:    45764.38.41.00.01.330

                                 İDARE ADI:   Celal Bayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün  AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

SIRA NO:             CİNSİ VE NİTELİĞİ                                                                ADETİ

 

 

1.      ANTERİOR CERVİCAL CAGE 2 ADET

 

 


AN TERI OL{ CERVICAL CAGE TEKNiK SARTNAMESİ

·        CAGB PEEK-Optimu MATlmjALoEN YAPlLl OLMALIDIR,

·        CAGE UZERİNDE TANTALUM MARKER OLMALIDIR.

·        CAGE CERViCAL i\NOTOMtYE UYGUN olmalı cagenin en yüksek noktası orta
n
oktası olmalıdır.

·        CAGE ÜZERİNDE CAGENtN GERİ çıKMASOO ENGELYEN ve alt- üst korpusa

çakıları 2 ADET TtTANYUM P1N OLMALIDIR

·        2 FARKLI GENişLİK VE 2 FARKı DERİNLİK OLMALI(x12x14; x14x14)

·        Ci\GENİN 5 FARKLI YÜKSEKLtG! OLMi\LTDIR(4MM,5MM,6MM,7MM,8MM,)

·        SET İCERESİNDR CASPAR EKARTOR SiSTEMİ; otomatik distraktor olmalı

·        Ürün FDA veya CE belgelerinden en az birine sahip olmalıdır.

·        Uygulamadan sonra pozisyon tayin edebilmek için cage içerisinde ön ve arka tarafta

radyo opak madde bulundurulmahdır

·        Set içerisinde kullanılacak olan cage İn belirlenmesi için her boyda deneme aparatı olmalıdır

·        Kemik dokusu için yeterli hoş alan sahip olmalı ve maximum fizyon sağlamalı'dır

·Ürünler Sağlık Bakanlığından onaylı olmalıdır.(ubb)                                                                                           \

·        Hasta ve ürün güvenirliliğini sağlamak amacıyla Him malzemelerin üzerinde lot
num
arası bulunması zomludur.bir bütün olarak kullanılan malzemelerde
b
ütünüoluşturan parçaların (plak.vida.çivi.kiliı vidası.nail cap.stem.stcm.baş.medüllcr
ukaç
.sentralizor.asctabuler kap.fcmoral komponent.tibial
komponent
,polietilcnHner,stem,peg1cr,metal kamalar.oksternal ve interal fiksatörü

             oluşturanher bir eleman .... v.bjayrı lot nunırarası olması zorunludur.tedarikçi

firma.herhangi bir problemle karşılaşıldığında imal edilen malzeme üzerinde bulunan
lot numaras
ından hareket ederek izlenebilirliğc ait kayı kayıtları belgelemek
zorundadır.

·        -Lot numarasıyla birlikte tüm parçalarda barkod numarası (Ulusal Bilgi Bankası Kod
Numa
rası-Glvllfbl) bulunması zorunludur.Bir bütün olarak kullanılan malzemelerde
bütün
ü oluşturan her bir demanın (plak, vida.çivi, kilit vidası, nail cap, stern, stern,
baş, medtiller tıkaç, sentralizer, asctabuler kap, femoral komponent, tibial komponent.
polietilcnlincr, stern, pcgler, metal kanıalar, eksternal ve internal fiksatörü oluşturan
her
bit eleman ... vb) ayrı bir harkod numarası olması zorunludur. Barkod numaraları,
kullamlan malzemenin Sosyal Güvenlik Kurumuna (SGK) fatura edilebilmesi
ısından mutlaka faturada gösterilecektir.

·        -İhalenin uhdesinde kaldığı firma hastanın ameliyat olduğu gün malzeme faturasım
keserek
, faturanın en geç 24 saat içinde hastanemiz ayrıiyat ve tıbbi malzeme birimine
teslim edecektir.

·        -Yaklaşık maliyet tekliflerinde ve hastanın faturasında sur Ek-Sfi'de yer alan SllT
kodları mutlaka yazılacaktır.

·        - SUT eki Ek-S/E ile Ek-S/P'nin bulunduğu Zz. Maddenin a.b.c.d.e benılerindeki özellikler
firma tar
afından belirtilmeli ve gerektiğinde ibraz edilmelidir.

·        - ihaleye teklif veren firmalann uygunluk denetlenmesi amacıyla ürün numunelerini

geti rmel eri gerekmektedir.