Celal Bayar Üniversitesi
İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : KALP DAMAR CERRAHİ A.B.D HASTA ADI : SELAHATTİN ATAMER

  İhale Notu   : HASTA ADI : SELAHATTİN ATAMER
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  28.04.2015
SAATİ :  00:00
YERİ :  DSİM
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :
FAKS : 2337100
E-POSTA : dsim.ilan@bayar.edu.tr
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :
 
İHALE METNİ
  TEKLİF MEKTUBU                  

 

                Hastanemiz KALP DAMAR CERRAHİ A.B.D İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 28/04/2015 kadar idaremize vermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat 17:00’den sonra gelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)

 

HASTA ADI : SELAHATTİN ATAMER

 

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 360 (gün içinde yapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat için de  teslim edilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

              NOT:         İDARE KODU:    45764.38.41.00.01.330

                                 İDARE ADI:   Celal Bayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün  AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

SIRA NO:             CİNSİ VE NİTELİĞİ                                                                                            ADETİ

 

1.       GREFT SAFLAŞTIRMA KITI 1 ADET

2.       GREFT İŞLEME VE AYIRMA KITI 1 ADET

 

 

 

 

GREFT SAFLAŞTIRMA KITI ŞARTNAMESİ

 

 

1Greft Ayrıştırma Kiti kırmızı kemik iliğinden aspire edilen kök hücre

greftler içerisinden vasküler rejenerizasyonu sağlayacak kök hücre

greftleri ayırma işlemi için üretilmiş olmalıdır.

2. Kit sistemi yüksek kalitede kök konsantrasyonlarını kolay, sabit ve

güvenilir bir şekilde ayrıştırabilmelidir.

3. Kitin kullanımı kolayolmalı ve sabit olarak yüksek oranda mononükleer

hücre Greft ayrıştırılmasına olanak sağlamalıdır.

4Kit otomatik ve kapalı devre sisteme sahip olmalıdır.

5Kit steril olmalıdır.

6. Kit düşük hematokrit oranına sahip olmalıdır.

7. Kit istenilen konsantrasyonu 15 dakika altında sağlayabilmelidir.

8. Kit ile birlikte ayrıştırma işlemi için kullanılacak santrifüj her kit

kullanımında sağlanmalıdır.

9. Distribütör firmanın teknik ekip kadrosunda Sertifikalı Aferez Uzmanı,

Tıp Doktoru ve Biyomedikal Mühendisi bulunmalıdır.

10ihaleye girecek firmalar distribütör firma tarafından yetkilendirilmiş

olmalıdır. Bunu yetki belgesiyle göstermelidir ve bu belge ihale

dökümanlarında sunulmalıdır.

11ihaleye girecek firmalar en az 2 gün önceden kullanılacak malzemeyi ilgili

klinikte denetip uygunluk belgesi almalıdır.

12ilgili şartname maddelerine birebir uymayan firmaların teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.

13. H.O 1030

 

 

 

 

GREFT iŞLEME VE AYıRMA KITI ŞARTNAMESI

 

ıGreft Ayrıştırma Kitkök hücre saflaştırma işleminden sonra manyetik ve 
mekanik olarak safla
şan hücreleri işleme ve ayırma işlemi için üretilmiş 
olmalıdır.

 

2.     Kit sistemi yüksek kalitede kök konsantrasyonlarını kolaysabit ve güvenilir 
bir 
şekilde işleyebilmelidir.

 

3.     Kitin kullanımı kolayolmalı ve sabit olarak yüksek oranda mononükleer hücre 
Greft 
işleyip ayrılmasına olanak sağlamalıdır.

 

4.     Kit ile birlikte santrifüj işleminden sonra elde edilen konsantrasyonu tekrar 
süspansiyon haline getireb
ilmek için 2 portlu işleme tepsisi her kit 
kullan
ımında sağlanmalıdır.

 

5.     Distribütör firmanın teknik ekip kadrosunda Sertifikalı Aferez Uzmanı, Tı
Doktoru ve Biyomedikal Mühendisi bulunmal
ıdır.

 

6.     ihaleye girecek firmalar distribütör firma tarafından yetkilendirilmiş olmalıdır.

 

Bunu yetki belgesiyle göstermelidir ve bu belge ihale dökümanlarında 
sunulmal
ıdır.

 

7.     ihaleye girecefirmalar en az 2 gün önceden kullanılacak malzemeyi ilgili 
klinikte denetip uygunluk belges
almalıdır.

 

8.ilgili         şartname       maddelerine        birebir uymayan            firmaların teklifleri

 

değerlendirmeye alınmayacaktır.

9.     Ho 1027