TEKLİF MEKTUBU
Hastanemiz Ortopedi ve
Travmatoloji A.B.D. İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır.
Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler,
idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak
olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 28/08/2015 kadar
idaremize vermenizi rica ederim.
**ÖNEMLİ
NOT** : (Saat 17:00’dan sonra gelen
fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
HASTA ADI : ALFAN CENGİZ YİĞİTER
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)-
Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi
gerekmektedir.
2)-
Ödemeler malların tesliminden itibaren 360 (gün içinde yapılacaktır.
3)-
Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü
olacaktır.
4)-
En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek
birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.
5)-
Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)-
Mal / İş idareye 24 saat için de teslim
edilecektir.
7)-
Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim
alınacaktır.
8)-
İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.
9)-
Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile
yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya
Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)-
İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)-
Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa
Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.
12)-SUT
TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR
ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER
İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDARE KODU: 45764.38.41.00.01.330
İDARE
ADI: Celal Bayar
Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM
ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ
ZORUNLUDUR.
TEL: (236) 233
70 68 / 233 70 69
FAX: (236) 233
71 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzeme
kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından
istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi
takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ
FAX: 0236- 232 80 93
DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ:
FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER
İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME
MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklif
verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRA NO: CİNSİ
VE NİTELİĞİ ADETİ
1.
TEK KULLANIMLIK OSTEOKONDROL
TRANSPLANTASYON SETİ 1 ADET
TEK KULLANIMLIK
OSTEOKONDROL TRANSPLANT ASYON SETİ
·
ı
ya da ı,5 santimlik defektlerin kullanımında idealdir.
·
4mm, 6mm, 8mm ve ı o mmlik seçenekleri bulunmaktadır.
·
Tek
kullanımlıktır
·
Ölçüleri belirlemek için renk kodu kullanılmıştır.
·
Perpendikular kılavuzu sayesinde donor alımında optimum
yüzeyalanını sağlar.
·
Perpendikular kılavuzlu ve kılavuzsuz seçenekleri bulunmaktadır.
·
Her ölçü için özel drill kılavuzu bulunmaktadır ve diriller üzerinde lazer işaretli 5mm,
8mm ,ı Omm, l Zrnm, l Smm ve 20
mm lik derinlik ölçüleri vardır.
·
Donör taraftan kıkırdağın düzgün bir şekilde kesilmesi için ucunda kesici diş vardır.
·
T-handle tasarımı sayesinde kolay bir şekilde kıkırdağın transferini sağlar.
·
Kıkırdak kesicinin
özel kilitlerne mekanizması sayesinde graft güvenli bir şekilde
alınır.
·
Graft
yükleyicisi bulunmaktadır.
·
Graft yükleyici, dönor transferi sırasında kıkırdak yüzeyine mekanik baskı
sağlanmaksızın transferine olanak verir.
·
Graft alıcı tarafa, alınan graft, plastik iticisi ile kolay bir
şekilde gönderilir.
·
Oraft
gönderildikten sonra alıcı yüzeyi düzleştirmek
için graft düzleyici
özel aparatı
bulunur.
GARANTi ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:
ı. Teklif veren firma, bu ürünün satışı ile
yetkili olduğuna dair belge vermeli ve satış sonrası
sorumlulukları yüklenmelidir.
2.
Ürün teslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili
kullanım talimatı (ürün tanıtımı,
endikasyon, kontrendikasyon, ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve
firmanın
sorumluluklarını kapsayan bilgiler) orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikte
verilmelidir.
3.
Firma malzemenin kullanıldığı ( eğer
kullanılırsa ) hasta adını da belirterek
faturasını kesecektir. Faturada mutlaka UBB kodları
ve Ek S-E de belirtilen SUT ve
GMDN kodları yazılacak ve fatura en geç 24 saat
içinde hastanenin tıbbi malzeme
birimine elden teslim edilecektir.
|