Celal Bayar Üniversitesi
İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : AYŞE GÖKCE- ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ A.B.D.

  İhale Notu   : AYŞE GÖKCE-ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ A.B.D.
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  09.10.2015
SAATİ :  00:00
YERİ :  DSİM
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  İPTAL
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 6
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :
FAKS : 2337100
E-POSTA :
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :
 
İHALE METNİ



TEKLİF MEKTUBU                  

 

                Hastanemiz  ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ  A.B.D İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 09/10/2015 kadar idaremize vermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat  13:30’den sonra gelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)

 

HASTA ADI : AYŞE GÖKCE

 

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 360 (gün içinde yapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat için de  teslim edilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

              NOT:         İDARE KODU:    45764.38.41.00.01.330

                                 İDARE ADI:   Celal Bayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün  AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.

 

 

 

 

 

 

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

 

SIRA NO:             CİNSİ VE NİTELİĞİ                                                                                            ADETİ

 

1-     1-   ÇOK EKSENLİ EKTERNAL FİKSATÖR SETİ- TÜBÜLER( FİKSATÖRÜ OLUŞTURAN TÜM KOMPONENTLER DAHİL )- 2 ADET 

 

 

ÇOK EKSENli EKSTERNAL FiKSATÖR SETi, TÜBÜLER (FiKSATÖRÜ OLUŞTURAN
TÜM KOMPONENTLER DAHiL)Teknik Şartnamesi

TV3113

1.       Fiksatör Femoral, Tibial ve Humeral bölgede bütün uygulamalarda kullanılabilmelidir.

Sistem tamamen modüler olmalıdır.

2.       Fiksatörün kemik vidaları ile bar bağlantısını ve iki bar arası bağlantısını yapan tipte
pratik variable locking kl
empleri olmalıdır. Bu pratik klempler, bar veya vidaya çok
hızlı OTOMATİK takılabilmeli, geçici sabitleme ihtiyacı olmadan kendiliğinden
tutunara
k sistemi kurma imkanı vermelidir.

3.       Klempler farklı açılarda kilitlenme ve serrated kilitleme özelliğine sahip olmalıdır. Tüm
klempler, tek yönd
en ve tek seferde sıkıştırılabilmeli ve kilitlenebilmelidir.

4.       Klempler özel sertleştirtlmiş Alüminyum dan mamül olmalı ve antibakteriyal yüzey
özelliği taşımalıdır.

5.       Fiksatörün klemplerinde bar ve vida tutucu çeneleri 3 noktadan tutunumu sağlayan V
d
izaynlıolmalıdır.

6.       Fiksatör, röntgen filmlerinde görünmeyen ve hafif kompozit bar sistemi üzerine
kurulmalıdır. 10mm ve 6mm çaplarında iki ayrı seçenek sunuımalı ve uygulama
sırasında
ikiside kullanım bölgesine göre tercih edilebilmelidir.

7.       Fiksatörün schanz çivileri medikal kalitede sertleştiriimiş çelikten. konik yapıda ve iyi
tutunum sağlamak için reverse angle yiv yapısı olmalıdır. Vidaların antibakteriyal ve
HA kaplı tipl
eri de opsiyon olarak sunulmalıdır.

8.       Sistemin özellikle travma hastalarında kullanımda hastayı kısıtlamaması için MR
compatible seç
eneği de olmalıdır.

9.       Sistemin; acil kullanım sağlayabilmesi için disposable uygulama aletleri ile birlikte
steril paketli kit seç
eneği de olmalıdır.

10.   Teknik şartnamede belirtilen özellikler asgari nitelikte olup, üstün özellikli teklifler
katalog v
e/veya literatür üzerinde gösterilmesi halinde değerlendirmeye alınacaktır.

GARANTi ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:

ı. Teklif veren firma, bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dair belge vermeli
ve satış sonrası sorumlulukları yüklenmelidir.

2.       Ürün teslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı,
endikasyon, kontrendikasyon, ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın
sorumluluklarını kapsayan bilgiler) orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikte
verilmelidir
.

3.       Firma malzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa ) hasta adını da belirterek
faturasını kesecektir
. Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek S-E de belirtilen SUT ve
GMDN kodları yazılacak ve fatura en geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme

birimine elden teslim edilecektir.