Celal Bayar Üniversitesi
İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ A.B.D HASTA ADI : AYCAN KOÇ

  İhale Notu   : HASTA ADI : AYCAN KOÇ
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  23.09.2016
SAATİ :  00:00
YERİ :  dsim
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 3
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :
FAKS : 2337100
E-POSTA :
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :
 
İHALE METNİ
 TEKLİF MEKTUBU                  

 

                Hastanemiz ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ A.B.D İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 23/09/2016 kadar idaremize vermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat 17:00’den sonra gelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)

 

HASTA ADI : AYCAN KOÇ

 

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 550 (beşyüzelli) gün içinde yapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat için de  teslim edilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

              NOT:         İDARE KODU:    45764.38.41.00.01.330

                                 İDARE ADI:   Celal Bayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün  AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

SIRA NO:             CİNSİ VE NİTELİĞİ                                                                                            ADETİ

 

1.       3.5mm ANATOMİK ULNA VE RADİUS KİLİTLİ ŞAFT PLAK SETİ

-          PLAK 3 ADET

-          3.5MM KORTİKAL VİDA 15 ADET

-          3.5MM KİLİTLİ VİDA 15 ADET

-          2.7MM KORTİKAL VİDA 5 ADET

1.        BİYOÇÖZÜNÜR OSTEOGENEZ YARDIMCI İMPLANT MATERYALİ 4 ADET          

BİYOÇÖZÜNÜR OSTEOGENEZ YARDIMCI İMPLANT MATERYALİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

                               SUT KODU: SG1100

 

1.        Ürün otogreft,allogreft,xenogreftve sentetik greftler ile karşılaştırılarak veya tek başına osteosentez tedavisinde kullanılabilme özelliğine sahip olmalıdır.

2.        Ürün biyoçözünme özelliğinde olan dokunmamış HYAFF yapıtaşından oluşmalıdır. İçeriğinde hücresel matriksin dolağ bileşeni olan hy aluronik asit esteri içermelidir.

3.        Ürün lezyonun üzerine konduğunda meenşim hücrelerinin tutunmasını,fibrolastların ve hücrelerin migrasyonunu artırmalı ve kemiğin yeniden yapılandırılmansa katkıda bulunmalıdır.

4.        Ürün biyolojik içeriğinde yer alan glikoz aminoglikan yapısı sayesinde lezyon bölgesinde tutunabilmelidir.

5.        Ürün doku tarafından tamamen emilebilmeli ve dokuya entegre olabilmelidir.

Ürün tek kullanımlık olmalıdır

 

3.5mm ANATOMİK ULNA VE RADİUS KİLİTLİ ŞAFT PLAKLARI

 

1.       Steril set halinde getirilmelidir.

2.       Plaklar titanyum alaşımdan mamül olmalıdır.SUT EK 3F-4 kodu TV 1490’dır.

3.       Minimal İnvasive Guide’ı olan sistem ile uygulanmalıdır.

4.       Sabit ve Farklı Açılarda Kilitleme yapabilen kilitli teknolojiye sahip olmalıdır.

5.       Kompresyon Özelliği olan delikleri bulunmalı ve gerektiğinde kullanılabilinmelidir.

6.       Düşük Profil ve Temas yüzeyi olmalıdır.

7.       4 ve 12 delik arasında tüm boyları olmalıdır.

8.       Radius plaklarında şaft kırığının yerine göre kullanıma izin veren volar ve dorsal yerleştirme özelliği olmalı, ayrıca anatomik eğimi bulunmalıdır. SUT EK 3F-4 kodu TV 1490’dır.

9.       Radial ve Unlar şaft kırıklarındaki uygulamalar için bütün boyları içeren, 2.7mm(TV1010),3.5mm kilitli(TV1030) kilitsiz kortikal vidalardan ve 2.7mm kilitli (TV 1150) ve 3.5mm kilitli (TV1170) kortikal vidalardan oluşan tam ve eksiksiz set halinde getirilmelidir. Vidalar 10mm ile 70mm arasındaki boylardan oluşmalıdır.

10.    Plaklarda vida kilitleme yönleri gerektiği zaman özel yiv açıcının (Tap-Loc) kullanılması ile cerrahi sırasında belirlenebilmeli ve cerrah istediği yönde kilit vidası gönderebilmelidir.

11.    Malzemelerin sosyal güvenlik kurumuna fatura edilebilmesi amacıyla bir bütünü oluşturan tüm parçaların her birinin ayrı ayrı ulusal bilgi bankası (UBB) kod numarası, GMDN kodları ve ayrıca barkod numarası olması zorunludur.

12.    İhale sonrasında, ihalenin uhdesinde kaldığı firma hastanın ameliyat olduğu gün faturasını “UBB kodlarını da belirterek” kesecektir. Faturada ayrıca SUT EK 3F-4 kodları da bulunmalıdır, kesilen fatura en geç 24 saat içinde hastanemiz ayniyat ve tıbbi malzeme birimine elden telim edilmek zorundadır. Firma malzemenin kullanıldığını teyit etmeden faturasını kesemeyecektir.

13.    SUT EK 3F-4 de ilan edilen fiyatlardan daha yüksek olanlar kabul edilmeyecektir.