TEKLİF MEKTUBU
Hastanemiz ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ A.B.D
İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi,
miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734
sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat
teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 23/09/2016 kadar idaremize vermenizi rica ederim.
**ÖNEMLİ NOT**
: (Saat 17:00’den sonra gelen fiyat
teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
HASTA ADI : AYCAN KOÇ
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)- Teklif
edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi
gerekmektedir.
2)- Ödemeler malların
tesliminden itibaren 550 (beşyüzelli) gün içinde yapılacaktır.
3)- Teklifin
geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.
4)- En düşük
fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim
fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.
5)- Teklif
fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)- Mal / İş
idareye 24 saat için de teslim
edilecektir.
7)- Mal / İş
idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.
8)- İdare Mal /
İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.
9)- Teklif
mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile
yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya
Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)- İdare
gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)- Teklif mektubu
şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734
sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.
12)-SUT TAVAN
FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR
ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
14)-
SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN
TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDARE KODU: 45764.38.41.00.01.330
İDARE ADI: Celal Bayar Üniversitesi Döner
Sermaye İşletme Müdürlüğü
15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM
ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ
ZORUNLUDUR.
TEL:
(236) 233 70 68 / 233 70 69
FAX:
(236) 233 71 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzeme
kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından
istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi
takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ
FAX: 0236- 232 80 93
DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ:
FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER
İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME
MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklif
verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRA NO: CİNSİ
VE NİTELİĞİ
ADETİ
1.
3.5mm ANATOMİK ULNA VE RADİUS KİLİTLİ ŞAFT PLAK SETİ
-
PLAK 3 ADET
-
3.5MM KORTİKAL VİDA 15 ADET
-
3.5MM KİLİTLİ VİDA 15 ADET
-
2.7MM KORTİKAL VİDA 5 ADET
1.
BİYOÇÖZÜNÜR OSTEOGENEZ YARDIMCI İMPLANT MATERYALİ 4
ADET
BİYOÇÖZÜNÜR OSTEOGENEZ YARDIMCI
İMPLANT MATERYALİ TEKNİK ŞARTNAMESİ
SUT
KODU: SG1100
1.
Ürün otogreft,allogreft,xenogreftve sentetik
greftler ile karşılaştırılarak veya tek başına osteosentez tedavisinde
kullanılabilme özelliğine sahip olmalıdır.
2.
Ürün biyoçözünme özelliğinde olan dokunmamış
HYAFF yapıtaşından oluşmalıdır. İçeriğinde hücresel matriksin dolağ bileşeni
olan hy aluronik asit esteri içermelidir.
3.
Ürün lezyonun üzerine konduğunda meenşim hücrelerinin
tutunmasını,fibrolastların ve hücrelerin migrasyonunu artırmalı ve kemiğin
yeniden yapılandırılmansa katkıda bulunmalıdır.
4.
Ürün biyolojik içeriğinde yer alan glikoz
aminoglikan yapısı sayesinde lezyon bölgesinde tutunabilmelidir.
5.
Ürün doku tarafından tamamen emilebilmeli ve
dokuya entegre olabilmelidir.
Ürün tek kullanımlık olmalıdır
3.5mm ANATOMİK ULNA VE RADİUS KİLİTLİ
ŞAFT PLAKLARI
1.
Steril set halinde getirilmelidir.
2.
Plaklar titanyum alaşımdan mamül olmalıdır.SUT EK 3F-4 kodu TV 1490’dır.
3.
Minimal İnvasive Guide’ı olan sistem ile uygulanmalıdır.
4.
Sabit ve Farklı Açılarda Kilitleme yapabilen kilitli teknolojiye sahip
olmalıdır.
5.
Kompresyon Özelliği olan delikleri bulunmalı ve gerektiğinde
kullanılabilinmelidir.
6.
Düşük Profil ve Temas yüzeyi olmalıdır.
7.
4 ve 12 delik arasında tüm boyları olmalıdır.
8.
Radius plaklarında şaft kırığının yerine göre kullanıma izin veren volar
ve dorsal yerleştirme özelliği olmalı, ayrıca anatomik eğimi bulunmalıdır. SUT EK 3F-4 kodu TV 1490’dır.
9.
Radial ve Unlar şaft kırıklarındaki uygulamalar için bütün boyları
içeren, 2.7mm(TV1010),3.5mm kilitli(TV1030) kilitsiz kortikal vidalardan ve
2.7mm kilitli (TV 1150) ve 3.5mm kilitli (TV1170) kortikal vidalardan oluşan
tam ve eksiksiz set halinde getirilmelidir. Vidalar 10mm ile 70mm arasındaki
boylardan oluşmalıdır.
10.
Plaklarda vida kilitleme yönleri gerektiği zaman özel yiv açıcının
(Tap-Loc) kullanılması ile cerrahi sırasında belirlenebilmeli ve cerrah
istediği yönde kilit vidası gönderebilmelidir.
11.
Malzemelerin sosyal güvenlik kurumuna fatura edilebilmesi amacıyla bir
bütünü oluşturan tüm parçaların her birinin ayrı ayrı ulusal bilgi bankası
(UBB) kod numarası, GMDN kodları ve ayrıca barkod numarası olması zorunludur.
12.
İhale sonrasında, ihalenin uhdesinde kaldığı firma hastanın ameliyat
olduğu gün faturasını “UBB kodlarını da belirterek” kesecektir. Faturada ayrıca SUT EK 3F-4 kodları da bulunmalıdır,
kesilen fatura en geç 24 saat içinde hastanemiz ayniyat ve tıbbi malzeme
birimine elden telim edilmek zorundadır. Firma malzemenin kullanıldığını teyit
etmeden faturasını kesemeyecektir.
13.
SUT EK 3F-4 de ilan edilen
fiyatlardan daha yüksek olanlar kabul edilmeyecektir.
|