TEKLİF MEKTUBU
Hastanemiz Ortopedi ve Travmatoloji
B.D. İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi,
miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734
sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat
teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 09/12/2016 kadar idaremize vermenizi rica
ederim. **ÖNEMLİ NOT** : (Saat
12:00’dan sonra gelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.) HASTA ADI : HÜSEYİN ÖZDEMİR MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ
ŞARTLAR 1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka
belirtilmesi gerekmektedir. 2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 550 (beşyüzelli) gün
içinde yapılacaktır. 3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren
30 Takvim günü olacaktır. 4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak
değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır. 5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir. 6)- Mal / İş idareye 24 saat için de teslim edilecektir. 7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan
sonra teslim alınacaktır. 8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta
serbesttir. 9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin
rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması,
Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış
olmalıdır. 10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir. 11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek
ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde
çözümlenir. 12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME
DIŞI BIRAKILACAKTIR. 13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA
EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM
ETMELİDİRLER. 14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT
FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR. NOT: İDARE KODU: 45764.38.41.00.01.330 İDARE ADI: Celal Bayar Üniversitesi
Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü 15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL
FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR. TEL:
(236) 233 70 68 / 233 70 69 FAX:
(236) 233 71 00 **ÖNEMLİ
NOT: Malzeme kullanıldıktan
sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen
malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ
GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır. DEPO BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93 DÖNER
SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100 **ÖNEMLİ: FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN
PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR. NOT:
TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR. NOT:Teklif
verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi
gerekmektedir. SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ SIRA
NO: CİNSİ VE
NİTELİĞİ ADETİ 1. BAĞ KESEN FEMORAL KOMPONENT 1
ADET 2. BAĞ KORUYAN FEMORAL KOMPONENT 1
ADET 3. TİBİAL KOMPONENT 1 ADET 4. BAĞ KESEN TİBİAL İNSERT 1 ADET 5. BAĞ KORUYAN TİBİAL İNSERT 1 ADET 6. PATELLAR KOMPONENT 1 ADET 7. CEMENT 40 G 1 ADET ANATOMİK FEMURLU BAĞKESEN VE
KORUYAN MOBİLE SABİT İNSERTLİ İNSERTLİ HİPERFLEX TOTAL DİZ PROTEZİ TEKNİK
ÖZELLİKLERİ 1. Femoral component ISO 9001 5832-4
stabdartkarubda CıCr-Mo maddesinde üretilmiş olup dış dyüzeyi parlak paslanmaz
özellikle iç yüzeyi cementli kullanıma uygun kanallara sahip ve kumlanmış
olmalıdır. 2. Femoral component sağ ve sol
olmak üzere anatomik yapıda
anterior kısmı patellar komponent kullanıma uygun olmalıdır. 3. Set minimal insizyona izin
vermeli ve aynı setle ps. Cr ve mobile olarak kullanılabilmelidir. 4. Femoral omponent’in distal ve
posterior kısmına gerektiğinde augmention takılabilmelidir. 5. Femoral posterior codylar ek bir
kemik rezeksiyonu yapmadan 145 derece fleksiyona izin vermelidir. 6. Anatomik femoral component sağ ve
sol olmak üzere en az 9’ar boy olmalıdır. 7. Tibial Plate CoCr materylden TI
6AL 4V alaşımlı malzemeden üretilmiş tibial kesim intramoduller ve extramedlary
olarak yapılabilmelidir. 8. Tibial base plate gerektiğinde
augmentation takılabilmeli ve Tibial plate en az 7 boy komponentten oluşmalıdır
ve monoblok seçeneği olmalıdır. 9. Tibial inser UHMWPE’den ISO
5834-2 standartlarında üretilmiş olmalıdır. 10. Tibial İnsert her boy tibial base
palte için 5’er boy kalınlıkta 3ve 3 farklı seçeneği (ps plus cr standart cr
lipped) olmalı ayrıca İnser rotasyon yapmaya izin vermeli ve rotasyon izin
vermeli ve rotasyonda herhangi bir sınırlama olmamalıdır. 11. Tibial base plate monoblok
Finned(kanatlı) yapılı olmalıdır. 12. Patellar komponent UHMWPE’den ISO
5834-2 standartlarında üretilmiş en az 3 size olmalı ve set içerisinde deneme aparatları blunmalıdır. 13. Patellar komponent üst yüzeyi
femoral komponente uyumlu korveksiyon kısmında patellaya çimento ile takmak
için 3 pegli ve tek pegli seçeneği olmalıdır. 14. Patella seti içerisinde kesim
için patella tutucu patella
sıkıştırıcı ve denem protezleri mevcut olmalıdır. 15. Sarf ürünlerinin tamamı Gamma
sterilizasyonunda sterile
edilmiş vaziyette çok sağlam iki katlı ambalajda paket üzerinde lot numarası
yazılı olacaktır. 16. Femoral component ve Tibial
component büyük size ile küçük size birbirine uyumlu olmalıdır. 17. Sistem istenildiğinde revize
edilebilmeli ve revizyon seçeneği bulunmalıdır. GARANTİ ŞARTLARI VE
SORUMLULUKLARI: 1. Teklif veren firma bu ürünün
satışı ile yetkili olduğuna dair belge vermeli ve satış sonrası sorumlukları yüklenmelidir. 2. Ürün teslim edildiğinde bu ürün
ile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı endikasyon kontrendikasyon ameliyat
sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın sorumluluklarını kapsayan bilgiler)
orijinal ve Türkçe tercümesi ile birlikte vermelidir. 3. Firma malzemenin kullanıldığı
(eğer kullanılırsa) hasta adını da belirterek faturasını kesecektir. Faturada
mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT ve GMDN kodları yazılacak ve
fatura en geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme birimine elden teslim
edilecektir.
|