Celal Bayar Üniversitesi
İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : Kalp Damar Cerrahisi B.D. HASTA ADI : LEMAN ÖZCAN

  İhale Notu   : HASTA ADI : LEMAN ÖZCAN
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  16.01.2017
SAATİ :  00:00
YERİ :  DSİM
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 3
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :
FAKS : 2337100
E-POSTA :
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :
 
İHALE METNİ
 TEKLİF MEKTUBU                  

 

                Hastanemiz Kalp Damar Cerrahisi B.D. İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 16/01/2017 kadar idaremize vermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat 17:00’dan sonra gelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)                                                                                                                                                            

HASTA ADI : LEMAN ÖZCAN

                                                   

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 750 (yediyüzelli) gün içinde yapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat için de  teslim edilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

              NOT:         İDARE KODU:    45764.38.41.00.01.330

                                 İDARE ADI:   Celal Bayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

 

14)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün  AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.

 

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

SIRA NO:               CİNSİ VE NİTELİĞİ                                                                      ADETİ

1.        VALSALVA KONDUİTLİ BİYOLOJİK AORT KALP KAPAĞI 1 ADET

 

 

 

VALSALVA KONDUİTLİ BİYOLOJİK AORT KALP KAPAĞI ŞARTNAMESİ

1.      Kapak bovine perikardiumundan hazırlanarak elde edilmiş stentli olarak hazırlanmış olmalıdır.

2.      Hem supra annular hem intra annular implantasyon için uygun olmalıdır.

3.      Kapak elde edildikten sonra 72 saat süre içinde ve düşük basınçta fikse edilmelidir.

4.      Kapak Gluteralaldehit ile fikse edilmelidir.

5.      Kapaklarda kalsifikasyonu azaltmak ve dayanıklılığı sağlamak için demineralizasyon tedavisi uygulanmış olmalıdır. Bu işlem Fosfolipid Azaltma Tedavi (PRT) işlemi il gerçekleştirilmelidir. Bu işlem perikard dokusundan potansiyel kalsiyum bağlarını ve fosfolipidleri uzaklaştırmalıdır. Aynı zamanda dokunu mekanik ve termo mekanik özelliklerini değiştirmemelidir.

6.      Kapak stentli kullanıma göre hazırlanmalıdır görülebilir steril kutular içinde lot numaraları üretim tarihi son kullanım tarihi üzerinde olmalıdır.

7.      Kapak üretildiği tarihten itibaren 5 yıl boyunca kullanıma uygun olmalıdır.

8.      Kapak stenti Acetal Homopolymer materyalden oluşmalı ve polyster kaplı olmalıdır. İmplantasyonu kolaylaştırma için stentn içerisi tungsten tozu yüklü silikon olmalıdır.

9.      Kapak dikiş halkası kapakta oluşturabilecek microturbulansı azaltmak düğümleri açılmasından kaçınmak ve perkard ile doku arasında pürüzsüz teması sağlamak için tek katman örgü polyestereden oluşmalıdır.

10.  Kapak düşük profil yapısına sahip olmalı ölçüsüne  göre değişiklik göstermekle birlikte 10-15mm arasında olmalıdır ve coronary ostiayı engellememelidir.

11.  Kapak 21-23-25-27mm olarak 4 değişik ölçüde valsalva greft ise 26-28-30-32mm olarak kapakla arasında en az 5mm fark olacak şekilde ölçülendirilebilmelidir.

12.  Greft aort kökü anatomisine uygun olarak üretilmiş sinus valsalva ‘nın doğal yapısını taklit etmeli böylece koroner anostomoz üzerindeki stersi azaltıcı nitelikte olmalıdır.

13.  Greft dakron yapıda olmalı üzerindeki jelatin kaplama sayesinde preclotting gerektirmemelidir.

14.  Greft önceden tutucusuna yerleştirilmiş halde bulunmalı kullanıcı kapak il grefti bu tutucu üzerinde birleştirebilmelidir.

15.  Kapağın dayanıklılığını gösteren 20 yıllık yayınlanmış çalışması olması tercih sebebidir.

16.  Teslim edilecek malzemnin son kullanma tarihi malzemenin tesiminden itibaren en az 3+1 yıl miadlı olmalıdır.

17.  Teklif veren firma teklif ettiği üürnle ilgili numuneyi istem yapan kliniğe teslim ederek onay almalıdır.

18.  Teklif veren firma teklif ettiği malzemelerin UBB,Lod numarası SUT kodu ve barkod numaralarını faturayla birlikte teslim etmelidir.

KV 1016