Celal Bayar Üniversitesi
İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D. HASTA ADI : NECMETTİN TARIM

  İhale Notu   : HASTA ADI : NECMETTİN TARIM
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  24.03.2017
SAATİ :  00:00
YERİ :  dsim
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 3
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :
FAKS : 2337100
E-POSTA :
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :
 
İHALE METNİ

TEKLİF MEKTUBU                  

 

                Hastanemiz ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D. İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 24/03/2017 kadar idaremize vermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat 12:00’dan sonra gelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)                                                                                                                                                    

HASTA ADI : NECMETTİN TARIM

                                                   

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 750 (yediyüzelli) gün içinde yapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat için de  teslim edilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

              NOT:         İDARE KODU:    45764.38.41.00.01.330

                                 İDARE ADI:   Celal Bayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün  AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.

 

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

SIRA NO:             CİNSİ VE NİTELİĞİ                                                                ADETİ

1.      BONE TAMP BALON 1 ADET

2.      BONE FİLLER DEVECE 6 ADET

3.      ÇALIŞMA KANÜLÜ 1 ADET

4.      ŞİŞİRME ŞİRİNGASI 1 ADET

5.      KEMİK ÇİMENTOSU 1 ADET

6.      NEDDLE 2 ADET

KYPHOPLASTY SiSTEMi TEKNiK ŞARTNAMESi

Sistemin Osteoporoza bağlı vertebral çökme kırıklarında, travmatik kırıklarda, tümör ve hemangiomada uygulanacak minimal invasive bir cerrahiye olanak sağlayacak enstrümantasyonu olmalıdır.

Yükseklik kaybının restorasyon u ve güvenli bir alan yaratabilmek için "Şişirebilir Kemik Tamponları" bulunmalıdır.

Sistemi oluşturan tüm parçalar steril pakette teslim edilmelidir.
Şişirilebilir Kemik Tamponları FDA onaylı olmalıdır.

Şişirilebilir kemik tamponları en az 400psi basınca dayanıklı olmalıdır.

Şişirilebilir kemik tamponları 2cc, 4cc ve 6cc hacimli 10mm, lsmm ve 20mm boylarında alternatifli olmalıdır.

Kritik uygulamalarda kullanılmak üzere sadece tek yönde ve sadece iki yönde şişebilen kemik tamponları olmalıdır.

Gerektiğinde kullanılmak üzere farklı şişrne özelliklerine göre 3 tip kemik tambon temin edilebilmelidir.                 i

Şişirici pompa üzerin~e dijital basınç göstergesi ve manuel hacim göstergeleri olmalıdır.
Sistem üzerine binen basınç hem 'atmosfer' birimi olarak hem de 'PSI' olarak ölçülebilmelidir.

ıll

Şişirici pompa her bir turda G.Scc enjeksiyon yapabilmelidir.

Sistemi oluşturan tüm parçalar sterll paketlerde teslim edilmelidir.
Kemik dolduru~uların her biri en az l,scc hacimli olmalıdır.

Siklerotik veya sertleşmiş kemik bağlarını koparabilmek ve gevşetmek üzere kanül içerisinden çaşabilen, 360 derece dönebilen küret olmalıdır.

Gerektiğinde 'kullanılmak üzere kemik biopsi kit olmalıdır.

Kullanılacak kerh'ik çimentosu ekstra düşük viskd~iteli olmalı ve geç donmalıdır.

implantın klinik uygulama sonuçlarını içeren uluslar arası kabul görmüş en az beş yayını olmalıdır.

Ka nştırıcı, birbalonkifopilastiişlemi~ırasındakullanımdahilolmaküzerekemikçimentosununkarıştırılmasıve aktarılmasıiçin kulla n ılma Iıd ır.

1

Paketiçeriğinde, Kanşttrrnabaşı, Karışrmagövdesi, Vermepistonu, Huni, Vakumtüpsistemi,

Luer adaptor, 10ml şırıngaveiğneolmalıdır.

 

Karıştırıcıiçinmaksimumönerilenkapasite 20gram tozpolimerve 10ml sıvı monomer olmalıdır.

 

GARANTİ ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:

1.        Teklif veren. firma, bu ürünün satışr ile yetkili olduğuna dair belge vermeli ve satış sonrası sorumlulukları yüklenmelidir,

2.        Ürün teslim edildiğinde. bu ürün ile ilgili kullanım talima(ürün tanıtımı, endikasyon, kontrendikasyon, ameljyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın sorumluluklarıkapsayan bilgiler) orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikte verilmelidir.

3.Firma malzemenin kullamldığı ( eğer kullanılırsa) hasta adını da belirterek faturasıkesecektir. Faturada mutlaka UBB kodlave Ek 5-E de belirtilen SOT VE GMDN kodları yazılacak ve fatura en geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme birimine elden teslim edilecektir.