TEKLİF MEKTUBU
Hastanemiz Üroloji B.D. İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç
duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı
malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre
satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 27/03/2017 kadar idaremize vermenizi rica ederim.
**ÖNEMLİ
NOT** : (Saat 09:00’dan sonra gelen
fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
7312225 PROTOKOL NO’LU HASTAYA
KULLANILMAK ÜZERE
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)-
Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi
gerekmektedir.
2)-
Ödemeler malların tesliminden itibaren 750 (yediyüzelli) gün içinde
yapılacaktır.
3)-
Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü
olacaktır.
4)-
En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek
birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.
5)-
Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)-
Mal / İş idareye 24 saat için de teslim
edilecektir.
7)-
Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim
alınacaktır.
8)-
İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.
9)-
Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile
yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya
Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)-
İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)-
Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa
Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.
12)-SUT
TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR
ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
14)- SUT KODU VE SUT FİYATI
BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER
DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDARE KODU: 45764.38.41.00.01.330
İDARE
ADI: Celal Bayar Üniversitesi
Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM
ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ
ZORUNLUDUR.
TEL: (236) 233
70 68 / 233 70 69
FAX: (236) 233
71 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzeme
kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından
istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi
takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ
FAX: 0236- 232 80 93
DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ:
FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER
İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN
ALINA BİLİR.
NOT:Teklif
verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRA NO: CİNSİ
VE NİTELİĞİ
ADETİ
İKİ
PARÇALI PENİL PROTEZ 1 ADET
İKİ PARÇALı PENİL PROTEZ TEKNİK ŞARTNAMESİ
1-
Ürünün
tamamı vücut ile uyumlu silikondan imal edilmiş olmalı.
2-
Peyroni hastalarinda da kolaylikla kullanilabilmelidir.
3-
Urun
deflate halde iken kivrilma yapmamalidir.
4- Uçlari
yuvarlatilmis olacaktir.
5- 2 parçadan oluşmalı.Silindirler +
Pompa
6- Ürünün içinde pompa yardımı ile silindirleri dolduran sıvı olmalı.
7- Söndürme işlemi
silindirleri aşağıya bükerek basit el becerisi ile
olmalı.
8- Ürün
ambalajından
implante edilmeye hazır bir şekilde çıkmalı herhangi bir hazırlık
işlemi gerektirmemelidir.
9- Ürün boyları 14cm-16cm-18cm-20cm şeklinde olmalı.
lO-Her iki protezi ara boylara uzatabilecek 3cm-2cm-l cm-0,5 cm uzatına parçaları
olmalı.
11-
Ürün UBB kayitli olmalidir.
8.586,00
TL
İKİ PARÇALı PENİL PROTEZ
SUT:
UR1001
|