TEKLİF MEKTUBU
Hastanemiz NÖROŞİRURJİ
B.D İşine ait satın almanın
yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve
idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının
22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 26/05/2017 kadar
idaremize vermenizi rica ederim.
**ÖNEMLİ NOT**
: (Saat 8:30’dan sonra gelen fiyat
teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
HASTA ADI : ALİYE KÖSE
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)- Teklif
edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi
gerekmektedir.
2)- Ödemeler malların
tesliminden itibaren 750 (yediyüzelli)gün içinde yapılacaktır.
3)- Teklifin
geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.
4)- En düşük fiyat
ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar
üzerinden teklif esas alınacaktır.
5)- Teklif
fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)- Mal / İş
idareye 24 saat için de teslim
edilecektir.
7)- Mal / İş
idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.
8)- İdare Mal /
İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.
9)- Teklif
mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile
yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya
Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)- İdare
gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)- Teklif
mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa
Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.
12)-SUT TAVAN
FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE
KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ
TESLİM ETMELİDİRLER.
14)-
SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN
TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDARE KODU:
45764.38.41.00.01.330
İDARE ADI:
Celal Bayar
Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM
ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ
ZORUNLUDUR.
TEL:
(236) 233 70 68 / 233 70 69
FAX:
(236) 233 71 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzeme
kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından
istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde
depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ FAX:
0236- 232 80 93
DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ:
FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER
İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME
MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma
tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRA NO: CİNSİ
VE NİTELİĞİ
ADETİ
1.
LUMBO PERİTONEAL ŞANT 1 ADET
LUMBO PERİTONEAL ŞANT (KATETER SET) TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Lumbo Peritoneal Şant(Kateter Set)
içinde Lomber kateter Asimetrik konektör ara bağlama kateten Peritoneal kateter
Tuohy iğnesi ve dişi lüer konektör bulunmalıdır.
2. Valve ile takılmaya uygun olmalıdır.
3. lomber kateterin boyu 60cm katater dış
çapı 1.6mm iç çapı 0.76mm olmalı beş sıralı 90 derece açılı toplam 20 delikli
ucu olmalı 11. 16. 21. 26cm mesafelerde radyopak işaret bulunmalıdır.
4. Ara bağlantı kateterinin boyu 10cm dış
çapı 2.5mm iç çapı 1.1mm ve radyopak olmalı asimetrik konektörle önceden
birleştirilmiş olmalıdır.
5. Peritoneal kateterin boyu 70cm dış çapı
2.5mm iç çapı 1.1mm açık uçlu ve radyopak olmalıdır.
6. Asimetrik kateter konektör düz titanyum
11.5mm uzunluğunda 0.75/1.2mm iç çapında kullanılmalıdır.
7. Tuohy iğnesi 14 gauge ve 11cm boyunda
olmalıdır.
8. Kit içeriğindeki tüm elemanlar çift
steril PVC kap içinde ve tek koruyucu karton kutu içinde olmalıdır.
9. UBB kaydı ve Uluslar Arası Kalite
Belgeleri olmalıdır.
10. hasta ve ürün güvenirliliğini sağlamak
amacıyla tüm malzemelerin üzerinde lt nmarası bulunması zorunludur, bir bütün
olarak kullanılan malzemelerde bütünü oluşturan parçaların (plak-vida-çivi-kilit vidası-nail cap-
stem-stem baş-medüller tıkaç-sentrallizer-asetabuler kap-femoral
komponent-tibial komponent-polietilenliner-stem-pegler-metal kamalar-eksternal
ve internal fiksatörü oluşturan her bir eleman vb) ayrı lot numarası olması
zorunludur, tedarikçi firma herhangi bir problemle karşılaşıldıüında imal
edilen malzeme üzerinde bulunan lot numarasından hareket ederek
izelenebilirliğie ait kayı kayıtları belgelemek zorundadır.
11. lot numrasıyla birlikte tüm parçalarda
barkod numarası ULUSA BİLGİ BANKASI KOD NUMARASI-GMDN bulunması zorunludur. Bir
bütün olarak kullanılan malzemelerde bütünü oluşturan her bir elemanın
(plak-vida-çivi-kilit vidası-nail cap- stem-stem baş-medüller
tıkaç-sentrallizer-asetabuler kap-femoral komponent-tibial
komponent-polietilenliner-stem-pegler-metal kamalar-eksternal ve internal
fiksatörü oluşturan her bir eleman vb) ayrı bir barkod numarası olması
zorunludur. Barkod numaraları kullanılan mazemenin SOSYAL GÜVENLİK KURUMAN
(SGK) fatura edilebilmesi açısından mutlaka faturada gösterilecektir.
12. İhalenin udesinde kaldığı firma
hastanın ameliyat olduğu gün malzeme faturasını keserek faturanın en geç 24
saat içinde hastanemiz aynitay ve tıbbi mazeleme birimine teslim edecektir.
13. Yaklaşık maliyet tekliflerinde ve
hastanın faturasında SUT Ek-5E’de yer alan SUT kodları mutlaka yazılacaktır. |