TEKLİF MEKTUBU
Hastanemiz NÖROŞİRURJİ B.D İşine ait satın almanın
yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve
idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının
22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 16/10/2017 kadar
idaremize vermenizi rica ederim.
**ÖNEMLİ NOT** : (Saat: 12.00’den sonra gelen
fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
HASTA ADI : HAYATİ YENİEV
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB
numaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.
2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 750
(yediyüzelli) gün içinde yapılacaktır.
3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim
tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.
4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif
olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas
alınacaktır.
5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)- Mal / İş idareye 24 saat için de teslim
edilecektir.
7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi
yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.
8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını
almakta serbesttir.
9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif
edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve
düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili
kişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından
doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri
dâhilinde çözümlenir.
12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER
DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN
FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
14)- SUT KODU VE SUT FİYATI
BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER
DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDARE KODU:
45764.38.41.00.01.330
İDARE ADI: Celal Bayar
Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN
SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.
TEL: (236) 233 70 68 / 233 70 69
FAX: (236) 233 71 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA
nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi
ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ
GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93
DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ: FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER
İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi
gerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRA
NO:
CİNSİ VE NİTELİĞİ
ADETİ
1- Vida- 8 adet
2- Rod- 2 adet
3- Transver- 1adet
4.Kemik grefti-1 adet SG1080
30CC SENTETİK GRANÜL GREFT ŞARTNAMESİ
1. Ürün
paketi kullanım amacına uygunlukla tek paket içerisinde 15cc’lik 2 adet
toplamda
30cc granül greft ihtiva etmelidir.
2. Ürün
ambalaj şekli ürün miktarına uygunlukla “cam şişe” olmalıdır.
3. Ürün
rezorbe olabilen ve biosorb özelliğinde Betatrikalsiyum Fosfat((β-TCP = β-
Ca3(PO4)2)
olmalıdır.
4. Ürün
çeşitli cerrahi kullanım alanlarına uygunluk gösterebilme avantajı için %45 ile
%70
oranlarında gözeneklilik özelliğine sahip olmalıdır.
5. Ürünler
gamma irradiation yöntemi ile (1.000° üzerinde) steril edilmiş olmalıdır.
6. Ürün,
biyolojik uyumluluk göstermelidir.
7. Ürünler
kemik boşlukları doldurmada kullanılabilmelidir.
8. Ürünlerin
osteokondüktif özelliği olmalıdır.
9. Ürünler
frontal , temporal , kemik defektlerinde kafa kaidesinin translabirentin
yaklaşımlarında
ve rekonstrüksiyonlarında kullanılabilmeli, aynı zamanda ürünlerin
spinal
cerrahi uygulamalarda ve ortopedik defektli kırık cerrahilerinde de
kullanılabilir
özellikte
olması gereklidir.
10. Ürünlerin
tanımlanmış kuruluş numaralı CE sertifikası olmalı, idarece istendiğinde
gösterilebilmelidir.
11. Ürünün
en az 2 yıl raf ömrü olmalı.
SUT KODU : SG1080 ANTİBAKTERİYEL
GÜMÜŞ İYON KAPLI
POLİAKSİYELTRANSPEDİKÜLER
SİSTEM TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Sistem
CE veya FDA kalite standartlarından en az bir tanesine sahip olmalıdır.
İstenildiğinde
idareye sunulmalıdır.
2.
Sistem, Trokar, Lomber, Sakral bölgelerde, spinaldeformitelerde, dejeneratif
hastalıklarda,
tümörlerde ve travmalarda her yaş grubuna ayrı ayrı veya tek sistem
halinde
uygulanabilir olmalıdır.
3.
Sistemde kullanılan malzemeler ASTM F136 standartlarına uygun Titanyumdan imal
edilmiş
olmalıdır.
4.
Enfeksiyon riskine karşılık sistemin parçaları
titanyum üzeri antimikrobiyel gümüş
iyonla
kaplı olmalıdır.
5. İnsan
sağlığı açısından zararlı olduğu bilimsel olarak kanıtlanmış olan siyanürün
herhangi
bir şekilde ve aşamada titanyum üzeri gümüş kaplamada kullanılmamış
olması
gereklidir.
6.
Uygulanan titanyum üzeri gümüş kaplama sonrası cerrahinin herhangi bir
aşamasında
sıyrılmaması, bozulmaması ve başka bir temas halinde kaplamanın
karakterinin
bozularak kalkmaması gereklidir.
7. Gümüş
iyon kaplama uygulanan sistemin biomekanik özelliklerinden değişiklik
olmaması
ve kullanılacak materyale bağlı yan etki olmaması için mikrogram
ağırlığında
kaplama materyali, mikron kalınlığında olacak şekilde sisteme uygulanmış
olmalıdır.
8.
Cerrahi öncesi sterilizasyon şartlarında implantta kararma, sıyrılma vb.
değişiklikler
olmamalıdır.
9. Uygun
olmayan kaplamalar titanyum sistemden herhangi bir şekilde sıyrılarak,
çizilerek
veya koparak, ağır bir metal olan gümüşün kontrolsüz salınımına izin verip
insan
sağlığına toksik etki yapmamalıdır. Malzemelerin toksik etki yapmadığına dair
belge
,stendiğinde sunulmalıdır.
10.
Sistemin anti bakteriyel özelliği uluslar arası kabul görmüş bir yayın
organınca
yayınlanmış
olmalıdır.
11.
Vidaların dış çapı silindirik, iç çapı 1 derece konik yapıda self tapping
özellikte
olmalıdır.
12.
Sistemde hem monoaxial, hem poliaxial vidalar, hem de listezis vidalar
olmalıdır.
13.
Poliaksiyal vidalar en az 28.5 derece açılanmaya uygun olmalıdır.
14.
Omurganın özel ameliyatlarında (spondilolistezis) kullanılmak üzere özel olarak
dizayn
edilmiş5.5 - 6.5 ve 7.5 mm çaplarında 40mm den 55mm ye kadar 5 er mm
aralıklarla
büyüyen redüksiyon vidalarına sahip olmalıdır.
15.
Poliaksiyal vidalar 4.5-5.0-5.5-6.0-6.5-7.0-7.5-8.0 mm çaplarında olup 20 mm
den
başlayarak
55mm ye kadar 5 er mm aralılarla büyüyen vida çeşitlerine sahip
olmalıdır.
16.
Sistemde kullanılan vidalar üzerinde çap, boy ve firma bilgisi olmalıdır.
17. Vida
rod kilitlenmesi yalnızca bir set screw ile kilitleme mekanizmasına sahip
olmalıdır.
18.Set
screwlarda sıyırmayı önleyen Torx olmalıdır.
19.
Rodlar omurganın değişik mesafelerinde kullanılmak üzere40 mm den 600 mm ye
kadar
10mm aralıklarla büyüyen tüm alternatifleri bulunmalıdır. Ayrıca skolyoz
vakalarından
kullanılmak için 600 mm likrod bulunmalıdır.
20.
Rodlar lazer markalama yöntemiyle çizgili olmalıdır.
21.Ameliyat
esnasında rodlara yön verebilmek için İnstubending aleti bulunmalıdır. Rod
uçları bu
alete göre şekillendirilmiş olmalıdır.
22.
Sistemderotasyonel yöndeki hareketlerini engelleyen transvers bağlantı
olmalıdır.
23.
Transver bağlantılar konektörlü vemultiaxial olmak üzere iki farklı seçenekte
olmalıdır.
24.
Sistemde skolyoz vakalarında kullanılmak üzere Laminar, Pediküler, monoaxial,
poliaxial
ve omniaxialHooklar, ayrıca uzatma konnektör de (domino) bulunmalıdır.
25.
Kullanım setinde tork anahtarı ve vida sabitlemesini kolaylaştırmak için rocker
aleti
olmalıdır.
26.Set
içerisinde listhesiz vakalarında çektirme işlemi için özel poursaydr aleti
olmalıdır.
27.Sette
vidalara hareket vermek için omniaxialconnectör olmalıdır.
28.
Sistem vida ve el aleti seçiminde karışıklığa neden olmaması için özel
tasarlanmış
vida ve
el aleti konteynerları içinde olmalıdır.
29.
Sistemdeki el aletleri paslanmaz çelikten silikon saplı olmalıdır.
30. Sistemdeki
vidalar seçimini kolaylaştırmak için Anodizing sistemiyle renklendirilmiş
olmalıdır.
31.
Kullanılan titanium materyalin Uluslar arası kalite belgesi olmalıdır.
32. Firma
Sağlık Bakanlığı T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB)
kayıtlı
olmalı ve
ürünlerin TİTUBB’da Sağlık Bakanlığı tarafından onayı olmalıdır.
33.Setler ihtiyaç süresince
ameliyata hazır şekilde hastanede bulundurulmalıdır.
|