TEKLİF
MEKTUBU Hastanemiz
ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ A.D İşine ait satın almanın
yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve
idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının
22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 15/11/2017 kadar idaremize
vermenizi rica ederim. **ÖNEMLİ NOT** : (Saat 13.30’den
sonra gelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.) HASTA ADI : ŞEMİ ÖZTÜRK MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR 1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB
numaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir. 2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 750
(yediyüzelli)gün içinde yapılacaktır. 3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim
tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır. 4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif
olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır. 5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir. 6)- Mal / İş idareye 24 saat için de teslim
edilecektir. 7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi
yapıldıktan sonra teslim alınacaktır. 8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını
almakta serbesttir. 9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif
edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve
düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili
kişilerce imzalanmış olmalıdır. 10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir. 11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından
doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri
dâhilinde çözümlenir. 12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER
DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR. 13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN
FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER. 14)- SUT KODU VE SUT FİYATI
BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER
DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR. NOT: İDARE
KODU: 45764.38.41.00.01.330 İDARE
ADI: Celal Bayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü 15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN
SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR. TEL: (236) 233 70 68 / 233 70 69 FAX: (236) 233 71 00 **ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın
bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile
birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX
ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır. DEPO BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93 DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100 **ÖNEMLİ: FİYAT TEKLİFİ ATILAN
MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO
YAZILACAKTIR. NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR. NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi
gerekmektedir. SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ SIRA NO: CİNSİ VE NİTELİĞİ ADETİ 1- VAKUM YARDIMLI YIKAMALI BÜYÜK BOY KAPAMA SETİ- 20ADET
2- VAKUM YARDIMLI TOPLAMA SETİ- 45 ADET |