TEKLİF MEKTUBU
Hastanemiz Kardiyoloji Anabilim Dalı İşine ait satın almanın yapılmasına
ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları
yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine
göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 09/04/2018’e kadar idaremize vermenizi
rica ederim.
**ÖNEMLİ NOT**
: (Saat 12:00’den sonra gelen fiyat
teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
HASTA ADI : Nermin ALÇIK
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)- Teklif
edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi
gerekmektedir.
2)- Ödemeler
malların tesliminden itibaren 750 (yediyüzelli)gün içinde yapılacaktır.
3)- Teklifin
geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.
4)- En düşük fiyat
ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar
üzerinden teklif esas alınacaktır.
5)- Teklif
fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)- Mal / İş
idareye 24 saat için de teslim
edilecektir.
7)- Mal / İş
idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.
8)- İdare Mal /
İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.
9)- Teklif
mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile
yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya
Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)- İdare
gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)- Teklif
mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa
Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.
12)-SUT TAVAN
FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE
KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ
TESLİM ETMELİDİRLER.
14)-
SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN
TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDARE KODU:
45764.38.41.00.01.330
İDARE
ADI: Celal Bayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM
ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ
ZORUNLUDUR.
TEL:
(236) 233 70 68 / 233 70 69
FAX:
(236) 233 71 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzeme
kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından
istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi
takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ FAX:
0236- 232 80 93
DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ:
FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER
İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME
MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma
tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRA NO: CİNSİ VE
NİTELİĞİ
ADETİ
1.
DDDR-ICD KALICI
KALP PİLİ 1 ADET
2.
DF4 KONNEKTÖRLÜ
VENTRİKÜLER DEFİBRİLASYON KEADİ 1 ADET
3.
ATRİL LEAD 1
ADET
http://uygulama2.cbu.edu.tr/ihaleilanlari/Dosyalar/dddr.pdf |