TEKLİF MEKTUBU
Hastanemiz ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D İşine ait satın
almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı,
teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale
Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin
Fiyat) en geç 17/04/2018’ e kadar idaremize vermenizi rica
ederim. **ÖNEMLİ NOT** : ( 14.30”den sonra gelen fiyat
teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.) HASTA ADI: HAKKI SEL MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR 1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB
numaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir. 2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 750
(yediyüzelli) gün içinde yapılacaktır. 3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim
tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır. 4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif
olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas
alınacaktır. 5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir. 6)- Mal / İş idareye 24 saat için de teslim
edilecektir. 7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi
yapıldıktan sonra teslim alınacaktır. 8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını
almakta serbesttir. 9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen
bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme
bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili
kişilerce imzalanmış olmalıdır. 10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir. 11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından
doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri
dâhilinde çözümlenir. 12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER
DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR. 13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN
FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER. 14)- SUT KODU VE SUT FİYATI
BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER
DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDARE KODU:
45764.38.41.00.01.330
İDARE ADI: Celal Bayar
Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü 15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN
SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR. TEL: (236) 233 70 68 / 233 70 69 FAX: (236) 233 71 00 **ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA
nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi
ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ
GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır. DEPO BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93 DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100 **ÖNEMLİ: FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER
İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR. NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR. NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi
gerekmektedir. SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ SIRA
NO:
CİNSİ VE NİTELİĞİ
ADETİ 1-BAĞ KESEN FEMORAL KOMPONENT- 1 ADET 2- BAĞ
KORUYAN FEMORAL KOMPONENT-1 ADET 3-TİBİAL
KOMPONENT-1 ADET 4-BAĞ
KESEN TİBİAL INSERT-1 ADET 5-BAĞ
KORUYAN TİBİAL INSERTLİ- 1 ADET 6-
PATELLAR KOMPONENT- 1 ADET 7-CEMENT
40G-1 ADET ANATOMİK
FEMURLU BAĞKESEN VE BAĞ KORUYAN MOBİLE SABİT İNSERTLİ HİPERFLEX TOTAL DİZ
PROTEZİ TEKNİK
ÖZELLİKLERİ 1.
Femoral component ISO 9001 5832-4 standartlarında CoCr-Mo maddesinden üretilmiş
olup, dış yüzeyi parlak paslanmaz
özellikte, iç yüzeyi cementli kullanıma uygun kanallara sahip ve kumlanmış
olmalıdır. 2.
Femoral component sağ ve sol olmak üzere anatomik yapıda, anterior kısmı
patellar komponent kullanıma uygun olmalıdır. 3. Set
minimal insizyona izin vermeli ve aynı setle ps ve cr olarak
kullanılabilmelidir. 4.
Femoral component’in distal ve posterior kısmına gerektiğinde augmentation
takılabilmelidir. 5.
Femoral posterior codylar ek bir kemik rezeksiyonu yapmadan 155 derece
fleksiyona izin vermelidir. 6.
Anatomik femoral component sağ ve sol olmak üzere en az 5’er boy olmalıdır. 7. Tibial
Plate CoCr materyalden ve TI 6AL 4V alaşımlı malzemeden üretilmiş, tibial kesim
intramoduller ve extramedulary olarak
yapılabilmelidir. 8. Tibial
base plate gerektiğinde augmentation takılabilmeli ve Tibial plate en az 5 boy
komponentten oluşmalıdır ve monoblok
seceneği olmalıdır. 9. Tibial
insert UHMWPE’den ISO 5834-2 standartlarında üretilmiş olmalıdır. 10.
Tibial İnsert her boy tibial base plate için 5’er boy kalınlıkta ayrıca İnsert
rotasyon yapmaya izin vermelidir. 11.
Tibial base plate monoblok ve Finned ( kanatlı ) yapılı olmalıdır. 12.
Patellar komponent UHMWPE’den ISO 5834-2 standartlarında üretilmiş, en az 3
size olmalı ve set içerisinde deneme aparatları
bulunmalıdır. 13.
Patellar komponent üst yüzeyi femoral komponente uyumlu korveksiyon kısmında
patellaya çimento ile takmak için 3 pegli ve
tek pegli seçeneği olmalıdır. 14.
Patella seti içerisinde kesim için patella tutucu, patella sıkıştırıcı ve denem
protezleri mevcut olmalıdır. 15. Sarf
ürünlerinin tamamı Gamma sterilizasyonunda sterile edilmiş vaziyette çok sağlam
iki katlı ambalajda paket üzerinde
lot numarası yazılı olacaktır. 16.
Femoral component ve Tibial component büyük size ile küçük size birbirine
uyumlu olmalıdır. 17.
Sistem istenildiğinde revize edilebilmeli ve revizyon seçeneği bulunmalıdır. GARANTİ
ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI: 1. Teklif
veren firma, bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dair belge vermeli ve satış
sonrası sorumlulukları
yüklenmelidir. 2.
Ürün teslim
edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı, endikasyon,
kontrendikasyon, ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın sorumluluklarını
kapsayan bilgiler) orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikte verilmelidir. 3.
Firma malzemenin
kullanıldığı ( eğer kullanılırsa ) hasta adını da belirterek faturasını kesecektir. Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT
ve GMDN kodları yazılacak ve fatura en geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme
birimine elden teslim edilecektir.
|