TEKLİF MEKTUBU
Hastanemiz
Ortopedi ve Travmatoloji Anabilim Dalı
İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi,
miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734
sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat
teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 20/04/2018
kadar idaremize vermenizi rica ederim.
**ÖNEMLİ NOT** :
(Saat 12:00’den sonra gelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
HASTA ADI : Ülger
TUNCER
MAL / İŞE AİT
TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının
mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.
2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 360 (üçyüzaltmışİ)
gün içinde yapılacaktır.
3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim
tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.
4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif
olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.
5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)- Mal / İş idareye 24 saat için de teslim edilecektir.
7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi
yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.
8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını
almakta serbesttir.
9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif
edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve
düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili
kişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından
doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri
dâhilinde çözümlenir.
12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER
DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR
ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
14)- SUT KODU
VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN
TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDARE KODU: 45764.38.41.00.01.330
İDARE
ADI: Celal Bayar
Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
15)-SİPARİŞ
SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN
İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.
TEL: (236) 233
70 68 / 233 70 69
FAX: (236) 233
71 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzeme
kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından
istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi
takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ FAX:
0236- 232 80 93
DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ:
FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER
İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME
MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma
tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRA NO: CİNSİ
VE NİTELİĞİ
ADETİ
1.
UNİKONDİLER
FEMORAL KOMPONENT ÇİMENTOLU 1 ADET
2.
UNİKONDİLER
FEMORAL KOMPONENT ÇİMENTOSUZ 1 ADET
3.
UNİKONDİLER
TİBİAL İNSERT 1 ADET
4.
UNİKONDİLER
TİBİAL KOMPONENT ÇİMENTOLU 1 ADET
5.
UNİKONDİLER
TİBİAL KOMPONENT ÇİMENTOSUZ 1 ADET
UNICONDYLAR DİZ PROTEZİ TEKNİK ŞARTNAMESİ
1.
Femoral ve tibial komponenter COCR alaşımlı
femoral komponentler pegli tibial komponentşer ile kamalı olmalıdır.
2.
Femoral ve tibial komponentlerin cementli ve
cementsiz uygulamaya uygun ayrı formaları bulunmalıdır.
3.
Cementli komponentlerin iç yüzeyi cement
utunumu için pürüzlü yüzeye sahip olmalı cementsiz komponentlerin iç yüzeyi
osteointegrasyonu arttırıcı plazma porous sprey ve HA kaplı olmalıdır.
4.
Femoral komponent enaz 5 boy olarak
bulunmalıdır.
5.
Tibial komponent sağ-sol olarak ayrılmalı ve
anaz 7 boy olarak bulunmalıdır.
6.
Tibial insert hareketli platform özelliğinde
olmalı sağ-sol olarak ayrılmalı ve enaz 7boy seçeneği bulunmalıdır.
7.
Çakma seti minimal invasiv özellikte
olmalıdır.
8.
Femoral ve Tibial komponentlerin fleksiyon
ekstansiyon aralığını ayarlayacak enaz 8 farklı kalınlıkta deneme (blok ve
spigot) kalvuzları olmalıdır.
9.
Femoral kesi klavuzu intrmoduler olmalıdır.
Bir veya birden fazla klavuz yardımı ile femoral komponent kesisis üst
planda(ön yan ve üst) ayarlanarak yapılabilmelidir.
10.
Önerilen protez enaz 3 yıllık kullanım ve
takip sonucları ile ilgili enaz 10 adet uluslararası yayın Türkiye’de
üniversite veya sağlık bakanlığı referans hastanelerinde alınmış referanslara
sahip olmalıdır.
GARANTİ ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:
1.
Teklif veren
firma bu ürünün satışı ile yetkili olduguna dair belge vermeli ve satıs sonrası
sorumlulukları yüklenmelidir.
2.
Ürün teslim
edildiğinde bu ürün ile ilgili kullanum talimatı(ürün tanıtımı endikasyon
kontrendikasyon ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın
sorumluluklarını kapsayan bilgiler) orjina ve türköe tercümesi ile birlikte
verilmelidir.
3.
Firma
malzemenin kullanıldığı (eğer kullanılırsa) hasta adını da belirterek
faturasını kesecektir. Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT
GMDN kodları yazılacak ve fatura engeç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme
birimine elden teslim edilecektir. |