TEKLİF MEKTUBU
Hastanemiz ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D İşine ait satın
almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı,
teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale
Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin
Fiyat) en geç 20/04/2018 kadar idaremize vermenizi rica
ederim.
**ÖNEMLİ NOT** : (Saat: 17.00’dan sonra gelen
fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
HASTA ADI: Fatma ARDIÇ
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB
numaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.
2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 360 (ÜÇYÜZALTMIŞ)
gün içinde yapılacaktır.
3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim
tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.
4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif
olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas
alınacaktır.
5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)- Mal / İş idareye 24 saat için de teslim
edilecektir.
7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi
yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.
8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını
almakta serbesttir.
9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif
edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve
düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili
kişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından
doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri
dâhilinde çözümlenir.
12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER
DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE
KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
14)- SUT KODU VE SUT FİYATI
BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER
DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDARE KODU:
45764.38.41.00.01.330
İDARE ADI: Celal Bayar
Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN
SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.
TEL: (236) 233 70 68 / 233 70 69
FAX: (236) 233 71 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA
nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi
ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ
GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93
DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ: FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER
İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi
gerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRA
NO:
CİNSİ VE
NİTELİĞİ
ADETİ
1- BAĞ KESEN FEMORAL KOMPONENT- 2 ADET
2- BAĞ
KORUYAN FEMORAL KOMPONENT-2 ADET
3-TİBİAL
KOMPONENT-2 ADET
4-BAĞ
KESEN TİBİAL INSERT-2 ADET
5-BAĞ
KORUYAN TİBİAL INSERTLİ- 2 ADET
6-
PATELLA- 2 ADET
ÇİMENTOLU SABİT İNSERTLİ TOTAL DİZ
PROTEZİ
1.
Femoral Component titanıum ve Cobalt Crome ( CO-CR –MO / Tİ A1 4V Alloy )
2.
Maddelerinden üretilmiş olmalıdır.
3.
Femoral Component anatomik yapıya sahip olmalıdır sağ sol olarak ayrılmalıdır,
endikasyona göre bağ
kesen ve
bağ koruyan seçenekler mevcut olmalıdır.Aynı uygulama setle tüm seçenekler
uygulanabilmelidir.
4. Bağ
kesen Femur Open box özellikte olmalıdır.
5.
Femoral Componentin insert üzerindeki rotasyonunu önlemek için her iki
kondilinde
6. Peg
olmalıdır,ve ihtiyaca göre bu pegler sökülerek femoral componente distal ve
posterior
augmentasyon
blokları vida ile uygulanabilmelidir.(Bağ koruyan ve Bağ kesen seçeneklerle
birlikte.)
7.
Femoral Component ML ölçüsü 55 mm den 75 mm’e kadar 9 Boy olmalıdır.
8.
Femoral Component distal kesisinde sistem 0 ile 9 derece valgus açısı arasında
( Birer derece artarak )
herhangi
biri seçilebilmelidir.
9. Ürün
tamamen anatomik yapıya uyumlu olması için femoral kondillerin dıştan içe doğru
8 derecelik bir
açıya
sahip olmalı ve 145 derece fleksiyon açısı vermelidir.
10.
Femoral Companentin anterioru patellar tendonun ağrılarını minimize edecek
şekilde dizayn edilmiş
olmalıdır.
11.
Çimentolu komponentlerin iç yüzeyi çimento tutunumunu sağlayıcı pürüzlü yüzeye
sahip olmalıdır,
çimentosuz
komponentlerin iç yüzeyi osteointegrasyonu arttırıcı plazma porous sprey kaplı
olmalıdır.
12.
Tibial component universal olmalıdır,ve ML ölçüsü en az 7 boy seçeneği
bulunmalıdır.
13.
Tibial Component titanium (Tİ 6 A1 4 V Alloy) veya Cobalt-Crom ( CO-CR)
malzemelerinden üretilmiş
olmalıdır.
14.
Tibial Component ile insert arasında sıkı bir kilitleme mekanizması olmalıdır.
15.
Tibial insert 10 mm den başlayarak ikişer mm artacak şekilde en az 5(beş) ayrı
kalınlıkta olmalıdır.
16. Bağ
koruyan tibial insert, endikasyon ve doktor tercihine göre üç farklı yapıda,
bağ kesen tibial insert ise
standart
PS ve güçlendirilmiş(constrained) yapıda olmak üzere 2 farklı yapıda
bulunmalıdır.
17.
Tibial insertler patellar tendonun ağrılarını minimize edecek şekilde patellaya
uygun anterior kısmı
oyuntulu
dizayna sahip olmalıdır.
18.
Tibial platoya uygulama ve endikasyon değişiklikleri açısından 2 ayrı dizaynda
üretilmiş tibial stem
vidalı
olarak takılabilmelidir.
19.
Tibial platoya gerekli durumlarda eklenmek üzere standart stemin en az 2 katı
uzunluğunda uzatma stem
bulunmalıdır.
20.
Tibial defekti fazla olan hastalarda, tibial platoya uzatma stem ile birlikte
tibial augmentasyon blokları
vida ile
eklenebilmelidir.
21.
Femoral componentin insert üzererindeki aşındırma etkisini minimuma indirmek
için Tibial insert Arcom
polyethylene
UHMWPE (Argon Packed Compressien Moulded Polyethylene ) tekniği kullanılarak
üretilmiş
olmalıdır.
22.
Patella 3 pegli ve tek pegli olarak enaz 5 ayrı ölçüde Arcom Polyethylene
malzemesinden üretilmiş
olmalıdır.
23. Set
te Minimaly invasive seçeneğide bulunmalıdır.
24.
Teklif edilen diz protezinin devamı niteliğinde revizyon total diz protezi ve
seti olmalıdır.
25.
Teklif edilen protez ile ilgili yayınlanmış klinik deneyimleri bulunmalı,
istenildiği takdirde üniversite
hastaneleri
veya eğitim araştırma hastanelerinden alınmış referanslara sahip olmalıdır.
26.
Tüm sarf malzemeler gamma sterilizasyonu yapılmış, üzerinde
sterilizasyon tarihi, üretim, son kullanma
tarihi
ve ürüne ait özelliklerin yer aldığı çift kat vakumlu ambalaj içerisinde olmalı
ve raf ömrü 10 yıl olmalıdır.
GARANTİ
ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:
1. Teklif
veren firma, bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dair belge vermeli ve satış
sonrası sorumlulukları
yüklenmelidir.
2. Ürün
teslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı,
endikasyon, kontrendikasyon,
ameliyat
sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın sorumluluklarını kapsayan bilgiler)
orijinal ve türkçe
tercümesi
ile birlikte verilmelidir.
3. Firma
malzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa ) hasta adını da belirterek
faturasını kesecektir. Faturada
mutlaka UBB
kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT ve GMDN kodları yazılacak ve fatura en geç
24 saat içinde
hastanenin tıbbi malzeme birimine elden teslim edilecektir. |