TEKLİF
MEKTUBU
Hastanemiz Kulak
Burun Boğaz Anabilim Dalı İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç
duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı
malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre
satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 07/06/2018’e kadar
idaremize vermenizi rica ederim.
**ÖNEMLİ
NOT** : (Saat 17:00’dan sonra gelen fiyat teklifleri Dikkate
Alınmayacaktır.)
Hasta Adı: Nesibe ÇİFTÇİ
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)- Teklif
edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi
gerekmektedir.
2)- Ödemeler
malların tesliminden itibaren 360 (üçyüzaltmış) gün içinde yapılacaktır.
3)- Teklifin
geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.
4)- En düşük
fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim
fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.
5)- Teklif
fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)- Mal / İş
idareye 24 saat için de teslim edilecektir.
7)- Mal / İş
idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.
8)- İdare
Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.
9)- Teklif
mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile
yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya
Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)- İdare
gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)- Teklif
mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa
Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.
12)-SUT
TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR
ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP
CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER
İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDARE
KODU: 45764.38.41.00.01.330
İDARE
ADI: Celal Bayar
Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
15)-SİPARİŞ
SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN
İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.
TEL:
(236) 233 70 68 / 233 70 69
FAX:
(236) 233 71 00
**ÖNEMLİ
NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası
depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte
aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ
GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ
FAX: 0236- 232 80 93
DÖNER
SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ: FİYAT
TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA
BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK
ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin
firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRA
NO: CİNSİ VE
NİTELİĞİ ADETİ
1- KOKLEAR İMPLANT CİHAZI(N7-CA-CI422) 1
ADET http://uygulama2.cbu.edu.tr/ihaleilanlari/Dosyalar/Koklear implant cihazı.pdf
|