TEKLİF
MEKTUBU
Hastanemiz Ortopedi
ve Travmatoloji Anabilim Dalı İşine ait satın almanın yapılmasına
ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları
yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine
göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 20/06/2018’e kadar
idaremize vermenizi rica ederim.
**ÖNEMLİ
NOT**: (Saat 12:30’dan sonra gelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
Hasta Adı: Sultan DEMRAN
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)-
Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi
gerekmektedir.
2)-
Ödemeler malların tesliminden itibaren 360 (üçyüzaltmış) gün içinde
yapılacaktır.
3)-
Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü
olacaktır.
4)-
En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek
birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.
5)-
Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)-
Mal / İş idareye 24 saat için de teslim edilecektir.
7)-
Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim
alınacaktır.
8)-
İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.
9)-
Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile
yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya
Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)-
İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)-
Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa
Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.
12)-SUT
TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR
ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP
CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT
FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDARE
KODU: 45764.38.41.00.01.330
İDARE
ADI: Celal
Bayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
15)-SİPARİŞ
SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN
İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.
TEL:
(236) 233 70 68 / 233 70 69
FAX:
(236) 233 71 00
**ÖNEMLİ
NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası
depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte
aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ
GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ
FAX: 0236- 232 80 93
DÖNER SERMAYE
İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ: FİYAT
TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA
BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK
ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin
firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRA
NO: CİNSİ
VE NİTELİĞİ ADETİ
1. BAĞ KESEN FEMORAL KOMPONENT 1 ADET
2. BAĞ KORUYAN FEMORAL KOMPONENT 1 ADET
3. TİBİAL KOMPONENT 1 ADET
4. BAĞKESEN TİBİAL İNSERT 1 ADET
5. BAĞ KORUYAN TİBİAL İNSERT 1 ADET
6. PATELLAR KOMPONENT 1 ADET
7. CEMENT 40 G 1 ADET
ANATOMİK FEMURLU BAĞKESEN VE KORUYAN MOBİLE
SABİT İNSERTLİ İNSERTLİ HİPERFLEX TOTAL DİZ PROTEZİ TEKNİK ÖZELLİKLERİ
1. Femoral
component ISO 9001 5832-4 stabdartkarubda CıCr-Mo maddesinde üretilmiş olup dış
dyüzeyi parlak paslanmaz özellikle iç yüzeyi cementli kullanıma uygun kanallara
sahip ve kumlanmış olmalıdır.
2. Femoral
component sağ ve sol olmak üzere anatomik yapıda anterior kısmı patellar
komponent kullanıma uygun olmalıdır.
3. Set
minimal insizyona izin vermeli ve aynı setle ps. Cr ve mobile olarak
kullanılabilmelidir.
4. Femoral
omponent’in distal ve posterior kısmına gerektiğinde augmention
takılabilmelidir.
5. Femoral
posterior codylar ek bir kemik rezeksiyonu yapmadan 145 derece fleksiyona izin
vermelidir.
6. Anatomik
femoral component sağ ve sol olmak üzere en az 9’ar boy olmalıdır.
7. Tibial
Plate CoCr materylden TI 6AL 4V alaşımlı malzemeden üretilmiş tibial kesim
intramoduller ve extramedlary olarak yapılabilmelidir.
8. Tibial
base plate gerektiğinde augmentation takılabilmeli ve Tibial plate en az 7 boy
komponentten oluşmalıdır ve monoblok seçeneği olmalıdır.
9. Tibial
inser UHMWPE’den ISO 5834-2 standartlarında üretilmiş olmalıdır.
10. Tibial
İnsert her boy tibial base palte için 5’er boy kalınlıkta 3ve 3 farklı seçeneği
(ps plus cr standart cr lipped) olmalı ayrıca İnser rotasyon yapmaya izin
vermeli ve rotasyon izin vermeli ve rotasyonda herhangi bir sınırlama
olmamalıdır.
11. Tibial
base plate monoblok Finned(kanatlı) yapılı olmalıdır.
12. Patellar
komponent UHMWPE’den ISO 5834-2 standartlarında üretilmiş en az 3 size olmalı
ve set içerisinde deneme aparatları blunmalıdır.
13. Patellar
komponent üst yüzeyi femoral komponente uyumlu korveksiyon kısmında patellaya
çimento ile takmak için 3 pegli ve tek pegli seçeneği olmalıdır.
14. Patella
seti içerisinde kesim için patella tutucu patella sıkıştırıcı ve
denem protezleri mevcut olmalıdır.
15. Sarf
ürünlerinin tamamı Gamma sterilizasyonunda sterile edilmiş vaziyette
çok sağlam iki katlı ambalajda paket üzerinde lot numarası yazılı olacaktır.
16. Femoral
component ve Tibial component büyük size ile küçük size birbirine uyumlu
olmalıdır.
17. Sistem
istenildiğinde revize edilebilmeli ve revizyon seçeneği bulunmalıdır.
GARANTİ ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:
1. Teklif
veren firma bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dair belge vermeli ve satış
sonrası sorumlukları yüklenmelidir.
2. Ürün
teslim edildiğinde bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı
endikasyon kontrendikasyon ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın
sorumluluklarını kapsayan bilgiler) orijinal ve Türkçe tercümesi ile birlikte
vermelidir.
3. Firma
malzemenin kullanıldığı (eğer kullanılırsa) hasta adını da belirterek
faturasını kesecektir. Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT
ve GMDN kodları yazılacak ve fatura en geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi
malzeme birimine elden teslim edilecektir.
|