Hastanemiz KARDİYOLOJİ İşine ait
satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı,
evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu
İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi
(Kesin Fiyat) en geç 15/10/2018 kadar idaremize vermenizi rica
ederim.
**ÖNEMLİ NOT** : (Saat: 10:00’den sonra gelen
fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
Kalp Damar Cerrahisi Anabilim Dalı, kapanmayan yarası olan hastalara kullanılmak
üzere bi̇yoloji̇k vasküler membran
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının
mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.
2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 360 (
ÜÇYÜZALTMIŞ ) gün içinde yapılacaktır.
3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim
tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.
4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif
olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas
alınacaktır.
5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)- Mal / İş idareye 24 saat için de teslim
edilecektir.
7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi
yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.
8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını
almakta serbesttir.
9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif
edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve
düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili
kişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından
doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri
dâhilinde çözümlenir.
12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER
DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE
KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN
TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE
ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDARE KODU:
45764.38.41.00.01.330
İDARE ADI: Celal Bayar
Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN
SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.
TEL: (236) 233 70 68 / 233 70 69
FAX: (236) 233 71 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA
nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi
ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ
GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93
DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ: FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER
İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi
gerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
1-
BİYOLOJİK
VASKÜLER MEMBRAN- 60 ADET
BİYOLOJİK VASKÜLER MEMBRAN TEKNİK ŞARTNAMESİ
1.
Ürün atelokollajen içerikli membran olmalı ve bu özellik CE belgelerinde ve UBB
kayıtlarında
yer almalıdır.
2.
Ürün çift sterilizasyon paketli olmalıdır.
3.
Ürün %100 kollojen sığır (bovine) kaynaklı olmalıdır.
4.
Ürün karıştırma ve uygulama için gereken tüm aksesuarları içermelidir.
5.
Ürün yapıştırıcı protein, aşırı fibrinolozisi önlemek için fibrinojenin trombin
tarafından
fibrine dönüştürülmesinde rol oynayan maddeler içermelidir.
6.
Ürün insizyon alanlarında rahatça kullanılabilmelidir.
7.
Ürün fibroblast growft faktörler(FGG) içermelidir.
8.
Ürün bio uyumlu olmalı ve hücre yenilemesini gerçekleştirmelidir.
9.
Uyumlaştırılmış atelokollajenden imal edilmesi nedeniyle doku hücrelerine
tamamen
nüfus
edebilmeli ve allerjik olmamalıdır.
10.
İyatrojenik yaralanmalarda doku yapıştırmalarda hemostazı sağlayarak kanamaların
durdurulması,
yara iyileştirme ve cerrahide sütur desteği için kullanılır olmalıdır.
11.
Ürün tipi kollojen olmalıdır. Cerrahi müdehalede kullanılmalı ve
emilebilmelidir.
12.
Hastaya takılmadan önce pre-clotting işlemi gerektirmemeli bu amaçla kollojen
ile
kaplı
olmalıdır.
13.
Ürün üstün hemostatik özelliğe sahip olmalıdır.
14.
Ürün non-toxic, non-alerjik, non-immunogenic olmalıdır.
15.
Vücutta kaldığı zaman immüno alerjik reaksiyona neden olmamalıdır.
16.
Ürünün ambalaj üzerinde üretim, son kullanma tarihi, markası, teknik
özelikleri, lot
numarası
yazılı olmalıdır.
17.
Ürün "T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası" ve
"SGK" tarafından
onaylanmış
olmalıdır.
18.
Sentetik greftlerin ve xenogreftlerin imal ya da ithal edildikleri ülkelerde
sertfikalı
olduğunun
(CE, FDA, TGA, SFDA) belgelendirilmesi gerekmektedir.
19.
Verilen ürün en az iki yıl miatlı olmalıdır.
20.
Teklif veren firma teklif ettiği malzemelerin UTS belgelerini teklif ekinde
sunmaları
gerekmektedir.
Prof.Dr.Mustafa
CERRAHOĞLU
Kalp
Damar Cerrahisi ABD
Başkanı |