Celal Bayar Üniversitesi
İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : KARDİYOLOJİ A.D. - Kalp Damar Cerrahisi Anabilim Dalı, kapanmayan yarası olan hastalara kullanılmak üzere bi·yoloji·k vasküler membran.

  İhale Notu   : KARDİYOLOJİ A.D- Kalp Damar Cerrahisi Anabilim Dalı, kapanmayan yarası olan hastalara kullanılmak üzere bi·yoloji·k vasküler membran.
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  12.10.2018
SAATİ :  23:59
YERİ :  DSİM
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  İPTAL
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 3
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :
FAKS : 2337100
E-POSTA :
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :
 
İHALE METNİ
 

 Hastanemiz KARDİYOLOJİ İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 15/10/2018 kadar idaremize vermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat: 10:00’den sonra gelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)

 

Kalp Damar Cerrahisi Anabilim Dalı, kapanmayan yarası olan hastalara kullanılmak üzere bi̇yoloji̇k vasküler membran

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

 

1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 360 ( ÜÇYÜZALTMIŞ ) gün içinde yapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır. 

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat için de  teslim edilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

              NOT:         İDARE KODU:    45764.38.41.00.01.330

                                 İDARE ADI:   Celal Bayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün  AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

1-      BİYOLOJİK VASKÜLER MEMBRAN-   60 ADET

 

 

 

BİYOLOJİK VASKÜLER MEMBRAN TEKNİK ŞARTNAMESİ

 

1. Ürün atelokollajen içerikli membran olmalı ve bu özellik CE belgelerinde ve UBB

kayıtlarında yer almalıdır.

2. Ürün çift sterilizasyon paketli olmalıdır.

3. Ürün %100 kollojen sığır (bovine) kaynaklı olmalıdır.

4. Ürün karıştırma ve uygulama için gereken tüm aksesuarları içermelidir.

5. Ürün yapıştırıcı protein, aşırı fibrinolozisi önlemek için fibrinojenin trombin

tarafından fibrine dönüştürülmesinde rol oynayan maddeler içermelidir.

6. Ürün insizyon alanlarında rahatça kullanılabilmelidir.

7. Ürün fibroblast growft faktörler(FGG) içermelidir.

8. Ürün bio uyumlu olmalı ve hücre yenilemesini gerçekleştirmelidir.

9. Uyumlaştırılmış atelokollajenden imal edilmesi nedeniyle doku hücrelerine tamamen

nüfus edebilmeli ve allerjik olmamalıdır.

10. İyatrojenik yaralanmalarda doku yapıştırmalarda hemostazı sağlayarak kanamaların

durdurulması, yara iyileştirme ve cerrahide sütur desteği için kullanılır olmalıdır.

11. Ürün tipi kollojen olmalıdır. Cerrahi müdehalede kullanılmalı ve emilebilmelidir.

12. Hastaya takılmadan önce pre-clotting işlemi gerektirmemeli bu amaçla kollojen ile

kaplı olmalıdır.

13. Ürün üstün hemostatik özelliğe sahip olmalıdır.

14. Ürün non-toxic, non-alerjik, non-immunogenic olmalıdır.

15. Vücutta kaldığı zaman immüno alerjik reaksiyona neden olmamalıdır.

16. Ürünün ambalaj üzerinde üretim, son kullanma tarihi, markası, teknik özelikleri, lot

numarası yazılı olmalıdır.

17. Ürün "T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası" ve "SGK" tarafından

onaylanmış olmalıdır.

18. Sentetik greftlerin ve xenogreftlerin imal ya da ithal edildikleri ülkelerde sertfikalı

olduğunun (CE, FDA, TGA, SFDA) belgelendirilmesi gerekmektedir.

19. Verilen ürün en az iki yıl miatlı olmalıdır.

20. Teklif veren firma teklif ettiği malzemelerin UTS belgelerini teklif ekinde sunmaları

gerekmektedir.

Prof.Dr.Mustafa CERRAHOĞLU

Kalp Damar Cerrahisi ABD

Başkanı