TEKLİF
MEKTUBU Hastanemiz Ortopedi ve Travmatoloji Anabilim Dalı
İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi,
miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734
sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat
teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 22/01/2019’a
kadar idaremize vermenizi rica ederim. **ÖNEMLİ NOT** : (Saat 17:00’den
sonra gelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.) Hasta
Adı : Sümeyye ŞEKERLİ MAL
/ İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR 1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka
belirtilmesi gerekmektedir. 2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 360 (üçyüzaltmış) gün
içinde yapılacaktır. 3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren
30 Takvim günü olacaktır. 4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak
değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır. 5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir. 6)- Mal / İş idareye 24 saat için de teslim edilecektir. 7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan
sonra teslim alınacaktır. 8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta
serbesttir. 9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin
rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması,
Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış
olmalıdır. 10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir. 11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek
ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde
çözümlenir. 12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME
DIŞI BIRAKILACAKTIR. 13)-FİRMALAR ÜZERİNDE
MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER. 14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN
TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE
ALINMAYACAKTIR. NOT: İDARE KODU: 45764.38.41.00.01.330 İDARE
ADI: Celal
Bayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü 15)-SİPARİŞ SATINALMA
BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA
TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR. TEL: (236) 233 70 68 / 233 70 69 FAX: (236) 233 71 00 **ÖNEMLİ
NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra
kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin
ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün
AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX
ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır. DEPO BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93 DÖNER
SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100 **ÖNEMLİ: FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN
PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR. NOT:
TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR. NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma
tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir. SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ SIRA
NO: CİNSİ VE NİTELİĞİ
ADETİ 1.
3.5MM KİLİTLİ PLAK
SETİ ·
TUBULAR PLAK 3 ADET ·
DCP PLAK 2 ADET ·
REKONSTRÜKSİYON PLAK
2 ADET ·
3.5MM KORTİKAL VİDA
20 ADET ·
4.0MM SPONGİOZ VDA 5
ADET ·
3.5MM KİLİTLİ VİDA
15 ADET 1. KİLİTLİ
3.5MM PLAK SETİ TEKNİK ŞARTNAMESİ 1.
Titanyum
alaşımdan imal edilmiş olmalıdır. 2.
Minimal
İnvasive kılavuzu olmalıdır. 3.
Sabit
ve İsteğe Bağlı Açılı Kilitleme yapılabilmelidir. 4.
Kompresyon
Özellii, Düşük Profil ve Temas yüzeyi olmalıdır. 5.
3.5mm
lik plaklar uzun kemiklerde radius, ulna ve humerus osteoporotik kemiklerde, kaynamayan
kemiklerde ve yanlış kaynayan kemiklerde ayrıca asetabulum v epelvisde
kullanılmalıdır. 6.
Plağn
delikleri kombi delik (Kombi-delik) özelliğinde olmalı ve aynı delikten kilitli
vida kullanılabilmeli veya kompresyon yapılabilmelidir. 7.
3.5mm
kilitli (AUR KODU TV1170) ve kilitsiz (SUT KODU TV1030) kortikal vidalarla ve
4.0mm spongioz (SUT KODU TV 1130) kullanılabilmelidir. Kortikal vidaları 10 ile
150mm arasında bulunmalıdır. 8.
titanyum
DCP plaklar (SUT KODU TV1490) 4-12 delik arası boy standart ve 5-22 delik arası
rekonstrüksiyon (SUT KODU TV1630) tiplerinde olmalıdır. Ayrıca 2 delikten başlayan ve 16 delikli plağa kadar giden 1/3 tubular
plak (SUT KODU TV1610) seçenekleride olmalıdır. 9.
Tam
set halinde eksiksiz teslim edilmelidir. 10.
Tüm
malzemelerin ulusal bilgi bankası kod numarası ve barkodlarının bulunması
zorunludur. 11.
Malzemelerin
sosyal güvenlik güvenlik kurumuna fatura edilebilmesi amacıyla bir bütünü
oluşturn tüm parçaşaron her birinin ayrı ayrı ulusal bilgi bankası (UBB) kod
numarası günce GMDN kodları ve ayrıca barkod numarası olması zorunludur.
12.
İhale
sonrası ihalenin uhdesinde kaldığı firma hastanın ameliyat olduğu gün
faturasını “UBB kodlarını da belirterek” kesecektir. Kesilen fatura en geç 24
saat içinde hastanemiz ayniyat ve tıbbi malzeme birimine elden teslim edilmek zorundadır.
Firma malzemelerin kullanıldığını teyit etmeden fatura kesmeyecektir. |