TEKLİF
MEKTUBU Hastanemiz
Ortopedi ve Travmatoloji Anabilim Dalı İşine
ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı,
evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu
İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi
(Kesin Fiyat) en geç 22/01/2019’a kadar
idaremize vermenizi rica ederim. **ÖNEMLİ NOT** : (Saat 17:00’dan sonra gelen fiyat teklifleri
Dikkate Alınmayacaktır.) Hasta Adı: Gülsüm ÇİFTÇİ
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR 1)- Teklif edilecek malzemenin lot
ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir. 2)- Ödemeler malların tesliminden
itibaren 360 (üçyüzaltmış) gün içinde yapılacaktır. 3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye
teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır. 4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan
en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif
esas alınacaktır. 5)- Teklif fiyatları KDV hariç
olarak verilcektir. 6)- Mal / İş idareye 24 saat için
de teslim edilecektir. 7)- Mal / İş idarece denetim,
muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır. 8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta
veya bir kısmını almakta serbesttir. 9)- Teklif mektubu, okunup kabul
edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı,
silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak
suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır. 10)- İdare gerektiğinde numune
isteyebilecektir. 11)- Teklif mektubu şartnamesinin
uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun
hükümleri dâhilinde çözümlenir. 12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE
KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR. 13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP
CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER. 14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT
FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR. NOT: İDARE KODU: 45764.38.41.00.01.330 İDARE
ADI: Celal Bayar
Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü 15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3
(ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR. TEL:
(236) 233 70 68 / 233 70 69 FAX:
(236) 233 71 00 **ÖNEMLİ
NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra
kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin
ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün
AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX
ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır. DEPO BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93 DÖNER
SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100 **ÖNEMLİ: FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN
PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR. NOT:
TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR. NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma
tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir. SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ SIRA
NO: CİNSİ VE NİTELİĞİ
ADETİ 1.
LOCKİNG
METAGLENE SCREW DİAMETER 4.5MM LENGTH 4 ADET 2.
METAGLENE
1 ADET 3.
MONOBLOC
HUMERAL CEMENTED EPİPHYSİS 1 ADET 4.
STANDARD
HUMERAL PE CUP DİAMETER 1 ADET 5.
STANDARD
GLENOSPHERE DİAMETER 1 ADET 6.
CEMENT
RESTRŞCTIR UHMWPE 1 ADET 7.
HUMERAL
SPACER +9MM 1 ADET 8.
MODULAR
HUMERAL STEM HA 1 ADET 9.
MODULAR
ECCENTRİC EPİ HA 1 ADET 10. GENTAMİCİN CEMENT 1 ADET RESERVE
OMUZ PROTEZİ ŞARTNAMESİ 1.
Humeral implant parlatılmıs kobalt-krom’dan imal
edilmiş ve monoblok yapıda olmalıdır. Çimento ile kullanıma izin verecek
sekilde tasarlanmış olmalıdır. 2.
Eklem stabilitesi sağlanması için Humeral implan
155olik boyun –şaft açısına sahip olmalıdır. 3.
Humeral implantın proksimali kemik korunumu
sağlamak için inceltilmiş yapıda olmalıdır. 4.
Standart ve uzun boy stem opsiyonları olmalıdır.
Stemlerin çapları 8mm’den başlayıp 14mm’ye kadar 2’şer mm aralıkla artmalıdır. 5.
Metaglene inset en fazla 1.5cc hacminde kemik
çıkartmayı gerektirecek şekilde tasarlanış olmalıdır. 6.
Polietilen cup 38mm ve 42mm çap opsiyonlarına sahip
olmalı. Bu iki çap için de +3,+6 ve +9mm seçenekleri bulunmalıdır. 7.
Glenoid komponentin 38mm ve 42mm çap opsiyonları
bulunmalı ve sırtı kavisli bir yapıda olmalıdır. GARANTİ
ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI: 1.
Teklif
veren firma bu ürünün satışı ile yetkili oldğuna dair belge vermeli ve satış
sonrası sorumlulukları yüklenmelidir. 2.
Ürün
teslim edildiğinde bu ürün ile ilgili kullanım talimatı(ürün
tanıtımı,endikasyın,kontrendikasyon,ameliyat sonrası olabilecek aksaklılar ve
firmanın sorumluluklarını kapsayan bilgiler) orjinal ve türkçe tercümesi ile
birlikte verilmelidir.
3.
Firma
malzemenin kullanıldığı(eğer kullanılırsa) hasta adını da belirterek faturasını
kesecektir. Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT ve GMDN
kodları yazılacak ve fatura en geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme
birimine elden teslim edilecektir. |