TEKLİF
MEKTUBU
Hastanemiz Ortopedi ve Travmatoloji Anabilim Dalı İşine ait
satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı,
evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu
İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi
(Kesin Fiyat) en geç 22/01/2019’a kadar idaremize vermenizi
rica ederim. **ÖNEMLİ NOT** : (Saat: 17:00’den sonra gelen fiyat
teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.) Hasta Adı : Sümeyye ŞEKERLİ MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR 1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka
belirtilmesi gerekmektedir. 2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 360 (üçyüzaltmış) gün
içinde yapılacaktır. 3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden
itibaren 30 Takvim günü olacaktır. 4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak
değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır. 5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir. 6)- Mal / İş idareye 24 saat için de teslim edilecektir. 7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi
yapıldıktan sonra teslim alınacaktır. 8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta
serbesttir. 9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin
rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması,
Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış
olmalıdır. 10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir. 11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek
ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde
çözümlenir. 12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME
DIŞI BIRAKILACAKTIR. 13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA
EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER. 14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT
FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDARE KODU:
45764.38.41.00.01.330
İDARE ADI: Celal
Bayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü 15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL
FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR. TEL:
(236) 233 70 68 / 233 70 69 FAX:
(236) 233 71 00 **ÖNEMLİ
NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası
depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte
aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ
GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır. DEPO
BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93 DÖNER
SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100 **ÖNEMLİ:
FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN
FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR. NOT:
TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR. NOT:Teklif
verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir. SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ SIRA
NO:
CİNSİ VE
NİTELİĞİ
ADETİ 1-
B-TCP
GRANÜL GREFT 30 cc 2 ADET 2-
B-TCP
GRANÜL GREFT 15 cc- 2 ADET β-TCP
İçerikli Radiopak Sentetik Kemik Grefti Teknik Şartnamesi sut
kodu : sg1120-sg1140-sg1150-sg1160-sg1170 için 1. Greft %100
sentetik olmalıdır. Malzemenin içeriği %99,9 Betatrikalsiyum fosfat (B-TCP) (Ca
3(PO4)2 olmalıdır. 2. Ürün birbiriyle
tamamen bağlantılı makro ve mikro gözeneklerden oluşan granül formunda ve
granülboyutları 4-7 mm olmalıdır. 3. Sentetik greftler
ihtiyaç a göre 5cc-10cc-15cc-20cc-30cc formlarına sahip olmalıdır. 4. Greftler; Spinal Cerrahide, Travma Cerrahisinde, Osteotomide, Tümör boşlukları
doldurulmasında ve Eklem protezleriyle
kullanılabilmelidir. 5. Ürün poros bir
yapıya sahip olup, porosite oranı %90, porosite ölçüleri 300-500 mikron
olmalıdır. 6. Ürün
osteointegrasyonunun görüntülenebilmesi için radiopak olmalıdır. 7. Ürün biyobozunur
özellikte olmalı, 1-6 ay içinde yerine sağlıklı kemik dokusuna bırakmalıdır. 8. Ürün
osteokondüktiv ve osteoindüktiv özelliğe sahip olmalıdır. 9. Üretici firmanın
stiks , granül, blok, silindir, kama şeklindeki fiziksel seçeneklere sahip
farklı ölçülerde greftleri olmalıdır. 10. Greft minimum 25
kGy gama radyasyonu dozu ile sterilizasyon işlemine tabi tutulmuş olmalıdır. 11. Ürün orijinal
çift kat steril ambalajında oda sıcaklığında saklanmalıdır. 12. Teklif edilen
malzeme T.C. Sağlık Bakanlığı tarafından onaylanmış, Ulusal Bilgi Bankası
kaydına sahipolmalıdır. 13. Gerektiğinde
boşlukların doldurulması amacı ile aynı sut kodlarına sahip stiks greft
seçeneği sunulabilmelidir. (4x4x20mm) stick x 4
adet SG1140 (4x4x20mm) stick x 5
adet SG1150 (5x5x20mm) stick x 4
adet SG1160 (5x5x20mm) stick x 5
adet SG1170 GARANTİ
ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI: 1.
Teklif veren firma, bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dair belge vermeli ve
satış sonrası sorumlulukları yüklenmelidir. 2.
Ürün teslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürün tanıtımı,
endikasyon, kontrendikasyon,
ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın sorumluluklarını
kapsayanbilgiler) orijinal ve türkçe tercümesi ile birlikte verilmelidir. 3.
Firma malzemenin kullanıldığı ( eğer kullanılırsa ) hasta adını da belirterek
faturasını kesecektir.
Faturada
mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT ve GMDN kodları yazılacak ve
fatura engeç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme birimine elden teslim
edilecektir. |