Celal Bayar Üniversitesi
İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : HASTA ADI: İBRAHİM GÜLTOPU NÖROŞİRURJİ A.B.D

  İhale Notu   : HASTA ADI: İBRAHİM GÜLTOPU NÖROŞİRURJİ A.B.D
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  11.12.2019
SAATİ :  23:59
YERİ :  
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : ÜNİVERSİTE HASTANESİ
TELEFON : 2337068
DAHİLİ : 200
FAKS : 2337100
E-POSTA : satinalma2@cbu.edu.tr
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :
 
İHALE METNİ
 

TEKLİF MEKTUBU                  

 

                Hastanemiz NÖROŞİRURJİ İ A. B.D İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 11/12/2019’a kadar idaremize vermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat: 17.00’dan sonra gelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)

HASTA ADI:İBRAHİM GÜLTOPU

 MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 360 ( ÜÇYÜZALTMIŞ ) gün içinde yapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır. 

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilecektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat için de  teslim edilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

              NOT:         İDARE KODU:    45764.38.41.00.01.330

                                 İDARE ADI:   MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Hafsa Sultan Hastanesi Başhekimliği       

                                                         Mali Hizmetler Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69 Dahili: 216-217

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün  AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Hafsa Sultan Hastanesi Başhekimliği  

Mali Hizmetler Müdürlüğü

Tel: 0236 233 70 68 Dahili: 216

FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Hafsa Sultan Hastanesi Başhekimliği

 Mali Hizmetler Müdürlüğü  ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

 

SIRA NO:               CİNSİ VE NİTELİĞİ                                                                                            AD

                

1.ODONTOID VİDA      1 ADET

 

 

 

 

ODONTOİD VİDA TEKNİK ŞARTNAMESİ

 

1.Spongioz kemik tespiti uygulamalarında stabilizasyon sağlamaya uygun dizayn edilmiş olmalıdır. teklif edilecek kompresyon vidası odontoid kırıklarında fraktürfiksasyonunda kullanılabilmelidir. 2. Vidalar kanüllü, tam yivli başsız ve çift kat steril paket içerisinde olmalıdır. 3. Yüksek kompresyon yapabilmesi için, vidaların diş boyları vida tepesine doğru azalan bir yapıda olmalıdır. 4. Kemik içerisinde dışa sıyrılmaya karşı maksimum direnç sağlamak için uca doğru daralan konik (tapered) yapıda olmalıdır. 5. 6mm uç yapısındaki vidalar vida yiv yolunu kendisi açabilen özellikte olmalı, diğer bütün vidalar delme ihtiyacı olmadan kullanılabilmesine uygun uç yapısına sahip olmalıdır. 6. Vida yüzeyleri çok iyi parlatılmış olmalıdır. 7. Ürünlerin tamamı Titanyum (Ti6Al4V ELI) ‘dan imal edilmiş olmalıdır. 8. Vidalar aşağıda yazan boyları olmalıdır. Mikro Vidalar (2.5mm distal çap): 8,0mm – 18mm arası boylarda Mini Vidalar (3.5mm distal çap): 16mm – 30mm arası boylarda (2mm artış ile) Standart Vidalar (4.0mm distal çap): 16mm – 30mm arası boylarda (2mm artış ile) 5/5 Vidalar (5.2mm distal çap): 25mm – 50mm arası boylarda (5mm artış ile) Maksi Vidalar (6.0mm distal çap): 40mm – 120mm arası boylarda (5mm artış ile) 9. Ürünlerin kullanılması için içlerinde bütün vidalar için konik kanüllü matkap uçlarının, delme ve vida gönderme için klavuzların ve kanüllü tornavidaların ve yüksek dayanımlı klavuz tellerin olduğu çakma setleri bulunmalıdır. 10. Vidalar kanüllü, selt-tapinq ve self-drilling özelliklerine sahip olmalıdır. 11. Vidaların kanül çapı 1.2 mm olmalıdır. 12. Vidalar biyouyumlu olmalıdır. 13. Sistemin enstrüman kasasında bulunan Vida göndericisi ile hem vida yerleştirilebilmeli ve özelyapısı sayesinde kompresyonda da aynı vida göndericisi ile ayarlanabilmelidir. 14. Vida setinin içinde ek kanüllü tap ve driller olmalıdır. 15. Kanüllü olan bu vidaları göndermek için 40 mm boyunda ve 1 mm çapında kişner teli settehazır bulunmalıdır. 16. İçinden 1mm çaplı Kişner telinin geçebileceği kanüllü tornavidalar sette hazır bulunmalıdır. 17. Ürün Sağlık Bakanlığı’ndan onaylı olmalıdır. 18. Lot numarasıyla birlikte tüm parçalarda barkod numarası (Ulusal Bilgi Bankası Kod Numarası-GMDN) bulunması zorunludur. Bir bütün olarak kullanılan malzemelerde bütünü oluşturan her bir elemanın (plak, vida,çivi, kilit vidası, nail cap, stem, stem, baş, medüller tıkaç, sentralizer, asetabuler kap, femoral komponent , tibial komponent, polietilenliner, stem, pegler, metal kamalar, eksternal ve internal fiksatörü oluşturan her bir eleman … vb) ayrı bir barkod numarası olması zorunludur. Barkod numaraları, kullanılan malzemenin Sosyal Güvenlik Kurumuna (SGK) fatura edilebilmesi açısından mutlaka faturada gösterilecektir. 19. İhalenin uhdesinde kaldığı firma hastanın ameliyat olduğu gün malzeme faturasını keserek, faturanın en geç 24 saat içinde hastanemiz ayniyat ve tıbbi malzeme birimine teslim edecektir. 20. Yaklaşık maliyet tekliflerinde ve hastanın faturasında SUT Ek-5E’de yer alan SUT kodları mutlaka yazılacaktır. 21. SUT eki Ek-5/E ile Ek-5/F’nin bulunduğu 22. Maddenin a,b,c,d,e bentlerindeki özellikler firma tarafından belirtilmeli ve gerektiğinde ibraz edilmelidir. 22. İhaleye teklif veren firmaların uygunluk denetlenmesi amacıyla ürün numunelerini getirmeleri gerekmektedir. sut kodu: TV 2890 fiyat 239 tl.