Celal Bayar Üniversitesi
İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : HASTA ADI : FADİME YILMAZ ORTOPEDİ VE TARAVMATOLOJİ

  İhale Notu   : HASTA ADI : FADİME YILMAZ ORTOPEDİ VE TARAVMATOLOJİ
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  12.12.2019
SAATİ :  23:59
YERİ :  
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : ÜNİVERSİTE HASTANESİ
TELEFON : 2337068
DAHİLİ : 200
FAKS : 2337100
E-POSTA : satinalma2@cbu.edu.tr
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :
 
İHALE METNİ
 

TEKLİF MEKTUBU                  

 

                Hastanemiz FADİME YILMAZ  A. B.D İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 12/12/2019’a kadar idaremize vermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat: 14.00’dan sonra gelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)

HASTA ADI:FADİME YILMAZ

 MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 360 ( ÜÇYÜZALTMIŞ ) gün içinde yapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır. 

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilecektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat için de  teslim edilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

              NOT:         İDARE KODU:    45764.38.41.00.01.330

                                 İDARE ADI:   MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Hafsa Sultan Hastanesi Başhekimliği       

                                                         Mali Hizmetler Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69 Dahili: 216-217

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün  AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Hafsa Sultan Hastanesi Başhekimliği  

Mali Hizmetler Müdürlüğü

Tel: 0236 233 70 68 Dahili: 216

FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Hafsa Sultan Hastanesi Başhekimliği

 Mali Hizmetler Müdürlüğü  ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

 

SIRA NO:               CİNSİ VE NİTELİĞİ                                                                                            AD

                

1.PELVİS PLAK  2 ADET

2. PELVİS PALK 2 ADET

 

 

 

 

ANATOMİK PELVİS REKONSTRİKSİYON PLAK ŞARTNAMESİ

1. Set pelvis rekonstruksiyonu yapmak amacıyla plaklar,vidalar,enstrumanlar ve sakral rodlardan oluşan komple set halinde olmalıdır. 2. Set içerisinde anatomik Symphyseal plak olmalıdır. 3. Set içerisinde en az 2 adet sağ ve 2 adet sol olmak üzere 4 adet anatomik sakro-iliak bileşke plağı olmalıdır,5.0mm self tapping kilitli vida ile kilitlenebilir özellikte olmalıdır. 4. Set içerisinde en az 1 er adet uygun delik araklıklarında düz rekonstruksiyon plağı olmalıdır., 5. Set içerisinde en az 1 er adet eğimli uygun delik aralıklarında olmak üzere anatomik pelvis rekonstruksiyon plağı olmalıdır. 6. Set içerisindeki tüm plaklar 2.jenerasyon titanyumdan imal edilmiş olmalıdır ve bu özellik orijinal ürün barkodlarında da belirtilmelidir. 7. Setin plakları titanyum ( % 99,01 Tİ ) alaşımına sahip olmalıdır. 8. Set içerisindeki tüm plaklara ait her bir spesifik bending template (eğme/bükme kalıbı) olmalıdır. 9. Setin içerisindeki düz plaklar 3.5 mm olmalıdır. 10. Setin içerisindeki kavisli Posterior-Anterior anatomik pelvis plağı olmalıdır.. 11. Setin içerisindeki Anatomik Crest plate olmalıdır. 12. Setin içerisindeki Curved Rekonstüksiyon plakları olmalıdır. 13. Set içerisindeki stabilizasyon spongios vidaları 10 mm den 30mm e kadar 2 artarak 30 mm den 60mm e kadar 5 er artarak full threaded Cancellous vidalar, 30mm den 60 mm e kadar 5 er artarak half threaded Cancellous kilitsiz vidalar olmalıdır. 14. Set içerisinde kilitsiz 3.5mm 12mm den 40mm e kadar 2 artarak ,40mm den 60mm e kadar 5 er artarak self tapping kortikal vida olmalıdır. 15. Pelvis çakma çıkartma seti olmalıdır. Prf. Dr. Güvenir OKCU Tescil no: 54891