TEKLİF
MEKTUBU
Hastanemiz
Nöroşirurji A.B.D. İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır.
Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler,
idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak
olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 25/07/2014 kadar idaremize vermenizi rica ederim.
**ÖNEMLİ NOT** : (Saat 16:00’dan sonra gelen fiyat teklifleri
Dikkate Alınmayacaktır.)
HASTA
ADI : Ramazan ARIKAN
MAL
/ İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)- Teklif edilecek malzemenin lot
ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.
2)- Ödemeler malların tesliminden
itibaren 270 (ikiyüzyetmiş) gün içinde yapılacaktır.
3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye
teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.
4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en
avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas
alınacaktır.
5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak
verilcektir.
6)- Mal / İş idareye 24 saat için
de teslim edilecektir.
7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve
kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.
8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya
bir kısmını almakta serbesttir.
9)- Teklif mektubu, okunup kabul
edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı,
silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak
suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)- İdare gerektiğinde numune
isteyebilecektir.
11)- Teklif mektubu şartnamesinin
uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun
hükümleri dâhilinde çözümlenir.
12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN
TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP
CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
NOT: İDARE KODU: 45764.38.41.00.01.330
İDARE
ADI: Celal Bayar
Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
14)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3
(ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.
TEL:
(236) 233 70 68 / 233 70 69
FAX:
(236) 233 71 00
**ÖNEMLİ
NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra
kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin
ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün
AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX
ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93
DÖNER
SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ: FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN
PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT:
TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma
tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.
SATIN
ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRA
NO: CİNSİ VE NİTELİĞİ
ADETİ
1 Peek Cage 1 Adet
ANTERIOR SERViKAL PEEK CAGE TEKNiK ŞARTNAMESi
·
Anterior disk mesafesi implantı in-vivo uygulamalar için MR uyumlu PEEK
materyalden yapiimış olmalıdır.
·
Anteriordan Smith-Robinson yaklaşımına uygun operatif tekniği olmalıdır.
·
Superior ve Inferior yüzeylere
birebir tutun um sağlayabilecek dişli bir yapıda
olmalıdır.
·
Impl~ıntasyondan sonra
sabitleme için Servikal plak gibi ne anteriordan ne de
posteriordan ikinti bir implantasyona gerek olmamalıdır.
·
içerisinde füzyon ve greftleme için gerekli açıklık-boşluk bulunmalıdır
·
5mm den 8mm'ye kadar yükseklik ve 16mm'ye kadar uzunluk aternatifleri
olmalıdır
·
Tek el aleti ile yerleştirme ve sabit/eme işlemleri yapılabilmelidir.
·
Set içerisinde ihtiyaç olan boyutuna karar verebilmek için en az 5 çeşit
deneme implantları
bulunmalıdır,
·
Tüm implantlar steril paketler içerisinde bulunmalıdır.
·
CE veya FDA onaylarından en az bir tanesi bulunmalıdır.
·
Vertebraların alt ve ust endplate lerine maksimum tutunmayı
saglayabilecek
bıcaklı seceneklerı olmalıdır,
·
.Hasta ve ürün güvenirliliğini sağlamak amacıyla tüm malzemelerin üzerinde
lot numarası bulunması
zornludur,bir bütün olarak kullanılan malzemelerde
bütü nüoluşturan parçaları n (plak, vida, çivi ,kilit vidas i,
nail
cap,stem,stem,baş,medüller tıkaç,sentralizer,asetabuler kap,femoral
komponent,tibia\ komponent,polietilenliner,stem,pegler,metal
kamalar,eksternal ve interal fiksatörü oluşturanher bir eleman ..... v.b)ayrı lot
numrarası olması zorunludur.tedarikçi firma,herhangi bir problemle
karştlaşıldığ ında imal edilen malzeme üzerinde
bulunan lot numarasından
hareket ederek izlenebilir1iğe ait kayı
kayıtları belgelemek zorundadır.
·
-Lot numarasıyla birlikte tüm parçalarda barkod numarası
(Ulusal Bilgi Bankası
Kod Numarası-GMON) bulunması zorunludur. Bir bütün olarak
kullanılan
malzemelerde bütünü oluşturan her bir elemanın (plak, vida.çivi, kilit vidası,
nail cap, stem, stem, baş, medüller tıkaç, sentralizer, asetabuler kap, femoral
komponent, tibial komponent, polietilenliner, stern, pegler, metal kamalar,
eksternal ve internal fiksatörü oluşturan her bir eleman ... vb) ayrı bir barkod
numarası olması zorunludur. Barkod numaraları, kullanılan malzemenin
Sosyal Güvenlik Kurumuna (SGK) fatura edilebilmesi açısından mutlaka
faturada gösterilecektir.
·
-ihalenin uhdesinde kaldığı firma hastanın
ameliyat olduğu gün malzeme
faturasını keserek, faturanın en geç 24
saat içinde hastanemiz ayniyat ve tıbbi
malzeme birimine teslim edecektir.
·
-Yaklaşık maliyet tekliflerinde ve hastanın faturasında SUT
Ek-5E'de yer alan
SUT kodları mutlaka yazılacaktır.
·
- SUT eki Ek-5/E ile Ek-5/F'nin bulunduğu 22. Maddenin a,b,c,d,e bentlerindeki
özellikler firma tarafından belirti/meli ve gerektiğinde ibraz edilmelidir.
·
- Ihaleye teklif' veren firmaların uygunluk denetlenmesi amacıyla ürün numunelerini
getirmeleri gerekmektedi r. .
|