Celal Bayar Üniversitesi
İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : Nöroşirurji A.B.D. Ramazan ARIKAN

  İhale Notu   : Nöroşirurji A.B.D. Ramazan ARIKAN
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  25.07.2014
SAATİ :  00:00
YERİ :  DSİM
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 8
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :
FAKS : 2337100
E-POSTA : dsim@bayar.edu.tr
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :
 
İHALE METNİ

          TEKLİF MEKTUBU                  

           

                 Hastanemiz Nöroşirurji A.B.D. İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 25/07/2014 kadar idaremize vermenizi rica ederim.

           

          **ÖNEMLİ NOT** :  (Saat 16:00’dan sonra gelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)                                                                                                                                

          HASTA ADI :  Ramazan ARIKAN

             

          MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

          1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

          2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 270 (ikiyüzyetmiş) gün içinde yapılacaktır.

          3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

          4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.

          5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.

          6)- Mal / İş idareye 24 saat için de  teslim edilecektir.

          7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

          8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

          9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.

          10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

          11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.

          12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

          13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

                        NOT:         İDARE KODU:    45764.38.41.00.01.330

                                           İDARE ADI:   Celal Bayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

           

          14)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.

           

          TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69

          FAX: (236)  233 71 00

           

          **ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün  AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

          DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

          DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

           

           

          **ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

           

          NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

          NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.

           

          SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

           

          SIRA NO:   CİNSİ VE NİTELİĞİ                                                       ADETİ

          1                             Peek Cage                                                                      1 Adet

           

 

 

 

 

ANTERIOR SERViKAL PEEK CAGE TEKNiK ŞARTNAMESi

·                  Anterior disk mesafesi implantı in-vivo uygulamalar için MR uyumlu PEEK
materyalden yap
iimış olmalıdır.

·                 Anteriordan Smith-Robinson yaklaşımına uygun operatif tekniği olmalıdır.

·                  Superior ve Inferior yüzeylere birebir tutun um sağlayabilecek dişli bir yapıda
olmadır.

·                 Impl~ıntasyondan sonra sabitleme için Servikal plak gibi ne anteriordan ne de
posteriordan ikinti bir implantasyona gerek olmamalıdır.

·                 içerisinde füzyon ve greftleme için gerekli açıklık-boşluk bulunmalıdır

·                  5mm den 8mm'ye kadar yükseklik ve 16mm'ye kadar uzunluk aternatifleri
olmalıdır

·                 Tek el aleti ile yerleştirme ve sabit/eme işlemleri yapılabilmelidir.

·                 Set erisinde ihtiyaç olan boyutuna karar verebilmek için en az 5 çeşit

deneme implantları bulunmalıdır,

·                 Tüm implantlar steril paketler içerisinde bulunmalıdır.

·                 CE veya FDA onaylarından en az bir tanesi bulunmalıdır.

·                  Vertebraların alt ve ust endplate lerine maksimum tutunmayı saglayabilecek
b
ıcakseceneklerı olmalıdır,

·                  .Hasta ve ürün güvenirliliğini sağlamak amacıyla tüm malzemelerin üzerinde
lot numarası bulunması zornludur,bir bütün olarak kullanılan malzemelerde
b
ütü nüoluşturan parçaları n (plak, vida, çivi ,kilit vidas i, nail
cap,stem,stem,baş,medüller tıkaç,sentralizer,asetabuler kap,femoral
komponent,tibia\ komponent,polietilenliner,stem,pegler,metal
kamalar,eksternal ve interal fiksatörü oluşturanher bir eleman ..... v.b)ayrı lot
numrarası olması zorunludur.tedarikçi firma,herhangi bir problemle
karştlaşıldığ ında imal edilen malzeme üzerinde bulunan lot numarasından
h
areket ederek izlenebilir1iğe ait kayı kayıtları belgelemek zorundadır.

·                 -Lot numarasıyla birlikte tüm parçalarda barkod numarası (Ulusal Bilgi Bankası
K
od Numarası-GMON) bulunması zorunludur. Bir bütün olarak kullanılan
malzemelerde bütünü oluşturan her bir elemanın (plak, vida.çivi, kilit vidası,
nail cap, stem, stem, baş, medüller tıkaç, sentralizer, asetabuler kap, femoral
ko
mponent, tibial komponent, polietilenliner, stern, pegler, metal kamalar,
eksternal ve internal fiksatörü oluşturan her bir eleman ... vb) ayrı bir barkod
numarası olması zorunludur. Barkod numaraları, kullanılan malzemenin
So
syal Güvenlik Kurumuna (SGK) fatura edilebilmesi açısından mutlaka
f
aturada gösterilecektir.

·                 -ihalenin uhdesinde kaldığı firma hastanın ameliyat olduğu gün malzeme
faturasını keserek, faturanın en geç 24 saat içinde hastanemiz ayniyat ve tıbbi
m
alzeme birimine teslim edecektir.

·                 -Yaklaşık maliyet tekliflerinde ve hastanın faturasında SUT Ek-5E'de yer alan
SUT kodlamutlaka yazılacaktır.

·                 - SUT eki Ek-5/E ile Ek-5/F'nin bulunduğu 22. Maddenin a,b,c,d,e bentlerindeki
özellikler firma tarafından belirti/meli ve gerektiğinde ibraz edilmelidir.

·                 - Ihaleye teklif' veren firmaların uygunluk denetlenmesi amacıyla ürün numunelerini
getirmeleri gerekmektedi r. .