TEKLİF
MEKTUBU
Hastanemiz Ortopedi ve Travmatoloji A.B.D. İşine ait satın
almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı,
teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale
Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin
Fiyat) en geç 24/07/2014
kadar
idaremize vermenizi rica ederim.
**ÖNEMLİ NOT** : (Saat 16:00’dan sonra gelen fiyat teklifleri
Dikkate Alınmayacaktır.)
HASTA
ADI : Sinan UĞUR
4.MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ
ŞARTLAR
1)- Teklif edilecek
malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.
2)- Ödemeler malların
tesliminden itibaren 270 (ikiyüzyetmiş) gün içinde yapılacaktır.
3)- Teklifin geçerlilik
süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.
4)- En düşük fiyat
ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar
üzerinden teklif esas alınacaktır.
5)- Teklif fiyatları
KDV hariç olarak verilcektir.
6)- Mal / İş idareye 24
saat için de teslim edilecektir.
7)- Mal / İş idarece
denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.
8)- İdare Mal / İşi
alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.
9)- Teklif mektubu,
okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması,
üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret
unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)- İdare gerektiğinde
numune isteyebilecektir.
11)- Teklif mektubu şartnamesinin
uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun
hükümleri dâhilinde çözümlenir.
12)-SUT TAVAN FİYATLARI
ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE
KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ
TESLİM ETMELİDİRLER.
NOT: İDARE KODU: 45764.38.41.00.01.330
İDARE ADI: Celal Bayar
Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
SİPARİŞ
SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN
İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.
TEL:
(236) 233 70 68 / 233 70 69
FAX:
(236) 233 71 00
**ÖNEMLİ
NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra
kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin
ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün
AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX
ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93
DÖNER
SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ:
FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN
PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT:
TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma
tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.
SATIN
ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRA
NO: CİNSİ VE NİTELİĞİ
ADETİ
1 3,5mm Anatomik Ulna
ve Radius Kilitli Şaft Plak Seti
2 Adet
-Plak 2 Adet
-3,5mm Kortikal Vida 20 Adet
-3,5mm kilitli vida 10 Adet
2 Distal Humerus
Plakları Seti
2 Adet
-Plak 2 Adet
-3,5mm
kortikal vida 20 Adet
-3,5mm kilitli vida
10 Adet
-2,7mm
kortikal vida 5 Adet
3.5mm Anatomik Ulna ve Radius Kilitli Şaft
Plakları
1.
Steril set halinde getirilmelidir.
2.
Titanyum alaşımdan mamül olmalıdır.
3. MinilJ'al.İnvasive Guide'
i olan sistem
ile uygulanmalıdır.
\
5.
Sabit ve Farklı Açılarda Kilitleme yapabilen kilitli teknolojiye sahip olmalıdır.
6.
Kompresyon Özelliği olan delikleri bulunmalı ve gerektiğinde kullanılabilinmelidir.
7.
Duşıik Profil ve Temas yüzeyi olmalıdır.
8.
4
ve 12 delik arasında tüm boyları olmalıdır.
9.
Radius
plaklarında şaft kırığının
yerine göre kullanıma izin veren volar ve dorsal
yerleştirme özelliği olmalı; ayrıca anatomik eğimi bulunmalıdır.
10.
Radial ve Unlar şaft kırıklarındaki uygulamalar için bütün boyları
içeren, 2.7 mm
,
3.5mm ve 4.0 mm kilitli ve kilitsiz kortikal-spongioz vidalarlardan
oluşan tam ve
eksiksiz set halinde getirilmelidir.Vidalar 10 mm
ile 70 mm arasındaki
boylardan
oluşmchdrr.
10. Plaklarda vida kilitleme yönleri gerektiği zaman özel yiv açıcının ( Tap-
Loc ) kullanılması ile cerrahi sırasında belirlenebilmeli ve cerrah istediği
yönde kilit vidası gönderebilmelidir.
11. Malzemelerin sosyal güvenlik güvenlik kurumuna fatura edilebilmesi amacıyla bir
bütünü oluşturan tüm parçaların her birinin ayrı ayrı ulusal bilgi
bankası ( UBB )
kod numarası, GMDN kodları ve ayrıca barkod numarası olması zorunludur.
12.
İhale
sonrasında, ihalenin
uhdesinde kaldığı firma hastanın ameliyat olduğu gün
faturasını "UBB kodlarını da belirterek" kesecektir. Kesilen fatura en geç 24 saat
içinde hastanemiz ayniyat ve tıbbi malzeme birimine elden teslim edilmek
zorundadır. Firma malzemenin kullanıldığını teyit etmeden faturasını
kesmeyecektir.