Celal Bayar Üniversitesi
İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ A.B.D. (Mustafa ÖZLÜK)

  İhale Notu   : ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ A.B.D. (Mustafa ÖZLÜK)
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  25.07.2014
SAATİ :  00:00
YERİ :  DSİM
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 8
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :
FAKS : 2337100
E-POSTA : dsim@bayar.edu.tr
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :
 
İHALE METNİ

TEKLİF MEKTUBU                  

 

               Hastanemiz ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ A.B.D. İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 25/07/2014 kadar idaremize vermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat 17:00’den sonra gelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)                                                                                                                                               

HASTA ADI :  Mustafa ÖZLÜK

  

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 270 (ikiyüzyetmiş) gün içinde yapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat için de  teslim edilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

              NOT:         İDARE KODU:    45764.38.41.00.01.330

                                 İDARE ADI:   Celal Bayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

 

14)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün  AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.

 

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

SIRA NO:             CİNSİ VE NİTELİĞİ                                                                      ADETİ

1-     Distal Radius-Ulna Plağı Seti        1 Adet

      -Plak         1 Adet

      -3,5mm Kortikal Vida     5 Adet

      -2,3-2,4mm Kilitli Vida    10 Adet

 

 

 

Distal Radius -Ulna Plak Seti Teknik Şartnamesi

 

1. Anatomik (en az 8 tip, sve sol, kısa ve uzun) şekilde imal edi Imiş olmalıdır.

 

2. Tirariyum alaşımdan marnül olmalıdır.

 

3. Özellikle kompleks kırıkların redavisine yönelik dizayn edilmiş uzun modelide

 

olmalıdır.

 

4. Kilitl: ve kilitsiz vida gönderebilme imkanı olmalı. cerrahi kolaylık bakımından tek

 

k'ilıtleıııe aparaüzerinden distal vidaları n hepsi gönderilebilmelidir.

 

5. Kilit/erne aparatı radiofusent ( ışın geçirgen) özelliktc olmalıdır.

 

6.      Diafizer bölgede kornprcsyon/redüksiyon slotları olmalıdır.

7.      Disıale çok yakın seviyede 2.3- 2.4mm çapında vida ve/veya peg gönderilebilrneli,

 

rad ial styloid'e doğru en az iki vida nderilebilmelidir.

 

8. şük Profilli olmalıdır.

 

9. Proksimalinde. 2.7 , 3.0 ve yu 3.5mm kortikel kilitli veya ki liısi> vidalar, 4.0mm

 

ki liısiz spongioz vidalar kullanı iabilrnelidir.

 

10. Set içerisinde ayrrca distal ulna osteotnrni ve kırık tespitlerinde endike olan en az

 

2 ayr-ı boy, anatomik ve kilitli distal uloa plı da bulunmar.

 

ı 1. Tam set halinde. eksiksiz teslim edilmelidir.

 

\2. Malzemelerin sosyal güvenlik güvenlik kurumuna fatura edilebilmesi amayla bir
b
ütünü oluşturan tüm parçaların her birinin ayrı ayulusal bilgi bankası ( UBB )
kod
nu
marası, GMDN kodları ve ayca barkod numarası olması zorunludur.

13.  Ihale sonrasinda, ihalenin uhdesirıde kaldiğ. firma hastanın ameliyat olduğu gün
faturusun "UBB kodların
i da belirterek" kesecektir Kesilen fatura en geç 24 saat
içinde hastanemiz ayrıiyat ve tıbbi malzeme birimine elden teslim edilmek zorundadır
.
Firma malzemenin
kullaıulğim teyit etmeden fatura kesmeyecektir.