TEKLİF MEKTUBU
Hastanemiz
ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ A.B.D. İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç
duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı
malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre
satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 25/07/2014 kadar
idaremize vermenizi rica ederim.
**ÖNEMLİ NOT** : (Saat
17:00’den sonra gelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
HASTA ADI : Mustafa ÖZLÜK
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE
İDARİ ŞARTLAR
1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının
mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.
2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 270 (ikiyüzyetmiş)
gün içinde yapılacaktır.
3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden
itibaren 30 Takvim günü olacaktır.
4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak
değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.
5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)- Mal / İş idareye 24 saat için de teslim edilecektir.
7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi
yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.
8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta
serbesttir.
9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen
bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme
bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili
kişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek
ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde
çözümlenir.
12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER
DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR
ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
NOT: İDARE KODU: 45764.38.41.00.01.330
İDARE
ADI: Celal Bayar
Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
14)-SİPARİŞ
SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE
DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.
TEL: (236) 233 70 68 / 233 70 69
FAX: (236) 233 71 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan
FATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm
belgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA
BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ
GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO
BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93
DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 –
233 7100
**ÖNEMLİ: FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN
PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE
İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi
gerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ
LİSTESİ
SIRA NO: CİNSİ VE NİTELİĞİ
ADETİ
1-
Distal Radius-Ulna Plağı Seti 1 Adet
-Plak 1 Adet
-3,5mm Kortikal Vida 5
Adet
-2,3-2,4mm Kilitli Vida 10 Adet
Distal Radius -Ulna Plak Seti Teknik Şartnamesi
1. Anatomik (en az 8 tip, sağ ve sol, kısa ve uzun) şekilde imal edi Imiş olmalıdır.
2. Tirariyum alaşımdan marnül olmalıdır.
3. Özellikle kompleks kırıkların redavisine yönelik dizayn edilmiş uzun modelide
olmalıdır.
4. Kilitl: ve kilitsiz vida gönderebilme imkanı olmalı. cerrahi kolaylık bakımından tek
k'ilıtleıııe aparatı üzerinden distal vidaları n hepsi gönderilebilmelidir.
5. Kilit/erne aparatı radiofusent
( ışın geçirgen)
özelliktc olmalıdır.
6. Diafizer bölgede kornprcsyon/redüksiyon slotları olmalıdır.
7. Disıale çok yakın seviyede 2.3- 2.4mm çapında vida ve/veya peg gönderilebilrneli,
rad ial styloid'e doğru en az iki
vida gönderilebilmelidir.
8. Düşük Profilli olmalıdır.
9. Proksimalinde. 2.7 , 3.0 ve yu 3.5mm kortikel kilitli veya ki liısi> vidalar, 4.0mm
ki liısiz spongioz vidalar kullanı iabilrnelidir.
10. Set içerisinde ayrrca distal ulna osteotnrni ve kırık
tespitlerinde endike olan en az
2 ayr-ı boy, anatomik ve kilitli distal uloa plağı da bulunmalıdır.
ı 1. Tam set halinde. eksiksiz teslim edilmelidir.
\2. Malzemelerin sosyal güvenlik güvenlik kurumuna fatura edilebilmesi amacıyla bir
bütünü oluşturan tüm parçaların her birinin ayrı ayrı ulusal bilgi bankası ( UBB ) kod
numarası, GMDN kodları ve ayrıca barkod numarası olması zorunludur.
13. Ihale sonrasinda, ihalenin uhdesirıde kaldiğ. firma hastanın ameliyat olduğu gün
faturusun "UBB kodların i da belirterek" kesecektir Kesilen fatura en geç 24 saat
içinde hastanemiz ayrıiyat ve tıbbi malzeme birimine elden teslim edilmek zorundadır.
Firma malzemenin kullaıuldığim teyit etmeden fatura kesmeyecektir.
|