TEKLİF MEKTUBU
Hastanemiz NÖROŞİRURJİ A.B.D. İşine ait satın almanın yapılmasına
ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları
yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine
göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 01/09/2014 kadar
idaremize vermenizi rica ederim.
**ÖNEMLİ
NOT** : (Saat 16:00’dan sonra gelen
fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
HASTA ADI : NİGAR
KARAGÖZ
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)-
Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi
gerekmektedir.
2)-
Ödemeler malların tesliminden itibaren 270 (ikiyüzyetmiş) gün içinde
yapılacaktır.
3)-
Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü
olacaktır.
4)-
En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek
birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.
5)-
Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)-
Mal / İş idareye 24 saat için de teslim
edilecektir.
7)-
Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim
alınacaktır.
8)-
İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.
9)-
Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile
yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya
Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)-
İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)-
Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa
Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.
12)-SUT
TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR
ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
NOT: İDARE KODU:
45764.38.41.00.01.330
İDARE
ADI: Celal Bayar
Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
14)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM
ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ
ZORUNLUDUR.
TEL: (236) 233
70 68 / 233 70 69
FAX: (236) 233
71 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzeme
kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından
istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi
takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ
FAX: 0236- 232 80 93
DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ:
FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER
İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME
MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklif
verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRA NO: CİNSİ
VE NİTELİĞİ
ADETİ
1-
AYARLANABİLİR ŞANT KİTİ
1 ADET 1.
•
AYARLANABiLiR LUMBO
PERiTONEAL ŞANT KiTi
TEKNiK ŞARTNAMESi
2.
1. Ayarlanabilir Lumbo Peritoneal Şant Kiti
içeriğinde Ayarlanabilir Şant,
Lomber katater,
Asimetrik konnektör, Ara bağlama katateri, Peritoneal
katater, Tuohy iğnesi bulunmalıdır..
2. Lomber kataterin boyu 60cm, katater dış çapı 1.6mm iç çapı 0.76mm
olmalı beş sıralı 90° açılı
toplam 20 delikli ucu olmalı 11,
16, 21, 26cm mesafelerde radyopak işaret
bulunmalıdır.
3. Ara bağlantı kataterinin boyu 10cm dış
çapı 2.5mm, iç çapı 1.1 mm ve radyopak olmalı
asimetrik konnektörle önceden
birleştirilmiş olmalıdır
3. Peritoneal kataterin
boyu 70cm dış çapı 2.5mm, iç çapı 1.1 mm açık uçlu ve radyopak
olmalıdır.
1. Asimetrik
katater konnektör düz titanyum 11.5mm
uzunluğunda, 0.75/1.2mm iç çapında
1.2/1.9mm dış çapında olmalı peritoneal katater ve lomber kataterin
birleştirilmesi için
kullanılmalıdır.
2. Tuohy iğnesi 14 gauge olmalı 11cm boyunda
olmalıdır.
3. Valf dairesel gövdeli ve contoured
tabanlıolmalıdır, adult ve infant
kullanım için tek alternatif
oluşturmalıdır.
4. Valfin 8 basınç seçeneği olmalıdır ve
manyetik olarak ayarlanabilmelidir.
1. Valf giriş konnektörü çıkışında sentetik yakut top ve yarım daire şeklinde yaylı valf
mekanizması bulunmalıdır.
2. Valf iç
mekanizması tıkanma riskini en aza indirgeyen yapıda olmalı, valf mekanizmasından
sonra direk çıkış konnektörüne bağlanmaııdır.
1. Valf giriş ve çıkış konnektörleri
paslanmaz çelikten imal edilmiş olmalı, valf
gövdesi tıkanma,
yapışma, deformasyon ve enfeksiyon riskini en aza indirgeyen polysulphone'den imal edilmiş
olmalıdır.
2. Valf'in 16mm
çapında dairesel yan yüzeyi bulunmalı, valf gövde
uzunluğu 19mm olmalı,
konnektörler ucu valf gövde
uzunluğu 32mm olmalı, en düşük profili sağlayacak 4.6mm gövde
yüksekliğinde
olmalıdır.
3. Valf üzerinde sütur atmak için 2 adet delik bulunmalıdır.
4. Valf gövdesi üzerinde basınçlı
seviyelerini gösterir radyopak işaretler ve
akış yönünü gösterir
ok işareti olmalıdır. MRI
ve CT uyumlu olmalıdır.
5. UBB kaydı ve Uluslararası Kalite
Belgeleri olmalıdır.
6. Hasta
ve ürün güvenirliliğini sağlamak amacıyla tüm malzemelerin üzerinde lot numarası
bulunması zornludur,bir bütün olarak kullanılan malzemelerde bütünüoluşturan parçaların
(plak, vida,çi vi,kilit vidası,nail cap,stem,stem, baş,medüller tıkaç,sentralizer ,asetabuler
kap,femoral komponent, tibial komponent,polietilenliner ,stem,pegler ,metal kamalar ,eksternal
ve interal fiksatörü oluşturanher bir eleman ........ v.b)ayrı lot numrarası olması
zorunludur.tedarikçi firma,herhangi bir problemle karşılaşıldığında imal edilen malzeme
üzerinde bulunan lot numarasından hareket ederek izlenebilirliğe ait kayı kayıtları belgelemek
zorundadır.
ı 7. Lot numarasıyla birlikte tüm parçalarda barkod numarası (Ulusal Bilgi Bankası Kod Numarası-
GMDN) bulunması zorunludur. Bir bütün olarak kullanılan malzemelerde bütünü
oluşturan
her bir elemanın (plak, vida,çivi, kilit vidası, nail cap, stern, stern, baş, medüller tıkaç,
sentralizer, asetabuler kap, femoral komponent, tibial komponent, polietilenliner, stern, pegler,
metal kamalar, eksternal ve internal fiksatörü oluşturan her bir eleman ... vb) ayrı bir barkod
numarası olması zorunludur. Barkod numaraları, kullanılan malzemenin Sosyal Güvenlik
Kurumuna (SGK) fatura edilebilmesi açısından mutlaka faturada gösterilecektir.
ı 8. İhalenin uhdesinde kaldığı firma hastanın ameliyat olduğu gün malzeme faturasını keserek,
faturanın en geç 24 saat içinde hastanemiz ayniyat ve tıbbi malzeme birimine teslim edecektir.
19. Yaklaşık
maliyet tekliflerinde ve hastanın faturasında SUT Ek-SE'de yer alan SUT
mutlaka yazılacaktır.
|