Celal Bayar Üniversitesi
İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ A.B.D. HASTA ADI :İRFAN TUNÇ

  İhale Notu   : HASTA ADI :İRFAN TUNÇ
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  02.09.2014
SAATİ :  00:00
YERİ :  DSİM
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :
FAKS : 2337100
E-POSTA : dsim.ilan@bayar.edu.tr
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :
 
İHALE METNİ
 TEKLİF MEKTUBU                  

 

                Hastanemiz ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ A.B.D. İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 02/09/2014 kadar idaremize vermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat 16:00’dan sonra gelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)                                                                                                                                                    

HASTA ADI :İRFAN TUNÇ

  

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 270 (ikiyüzyetmiş) gün içinde yapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat için de  teslim edilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

              NOT:         İDARE KODU:    45764.38.41.00.01.330

                                 İDARE ADI:   Celal Bayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

 

14)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün  AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.

 

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

SIRA NO:             CİNSİ VE NİTELİĞİ                                                                ADETİ

1-KLAVİKULA KANCA PLAK SETİ    1   SET

-KANCA PLAK   1 ADET

-3.5 MM KORİTKAL VİDA  10 ADET

-3.5 MM KİLİTLİ VİDA  10  ADET

 

2-KLAVİKULA PLAK SETİ    1 ADET

-PLAK  1  ADET

-3.5 MM KİLİTLİ VİDA  10  ADET

-3.5 MM KORİTKAL VİDA  10 ADET

-2.7 MM KORİTKLA VİDA  10 ADET

3-ANATOMİK SKAPULA PLAK SETİ    4  SET

-PLAK   4 ADET

-3.5 MM KORİTKLA VİDA   20 ADET

-2.7 MM KORİTKAL VİDA   20 ADET

-3.5 MM KİLİTLİ VİDA  20  ADET

 

 9.

 

Klavikula Kanca Plak Teknik Özellikleri

 

·         Klavikula hook plakları sağ/sol olarak ayrılmalı 4 ve 5 delikli olmalıdır

 

·         S şekilli Klavikula şaft plakları sağ/sol olarak ayrılmalı 6, 7 ve 8 delikli
o
lmalıdır.

 

·         Klavikula lateral plaklar sağ/sol olarak ayrılmalı 3, 4, 5 ve 6 delikli
olmalıdır
.

 

·         Plaklarn kemiğe temas eden kısmı periost'a sınırlı şekilde baskı yapması
in Limited Contact özelliğinde olmalıdır.

·Plaklar şekil              verilebilmesini       kolaylaştırmak için Rekonstrüksiyon

plaklarında olduğu gibi kenarları çentikli olmalıdır.

 

·         Kilitli plaklar minimal invaziv uygulamaya müsait olmalı (vidalar anatomik
plaklara kılavuz kullanılarak yerleştirilebilmelidir) min
i insizyonlarla plak
yerleşt
irilebilmeli ve vi da delikleri üzerinde küçük insizyonlarla vidalar
p
lağa takılabilmelidir.

 

·         Klavikula şaft plaklarının vida delikleri, aynı delik içinde bir tarafı dinamik
k
ompresyon yapılabilmesi için düz, diğer tarafı tepesi yivli vida
takılabilmes
i için yivli olacak şekilde kombine delik olmadır.

 

·         Klavikula lateral plaklarının vida delikleri, lateralde stabilizasyonu
a
rtırmak amaçlı yuvarlak delik, medialindeyse aynı delik içinde bir tarafı
d
inamik kompresyon yapılabilmesi için düz, diğer tarafı tepesi yivli vida
t
akılabilmesi için yivli olacak şekilde kombine delik olmalıdır.

 

·         Klavikula şaft plakları, klavikula anatomisinde uygun vida yerleştirimi için
S şekill
i olmalı ve klavikulayı hem superior hem de anterior planda
kavrayacak dizaynda olmalıdır
.

 

·         Klavikula lateral plaklarının yuvarlak delikleri kemnik içinde daha iyi
tutunum sağlaması iç
in farklı açılara yönlendirilmiş olmalıdır.

 

·         Her iki tip plak üzerinde de Medial veya Lateral yönü gösteren lazer ile
işaretlenmiş yazı veya simge olacaktır.

 

·         Tepesi yivli vidaları plağa takabilmek için çakma setinde uygun kılavuzlar
ve torklu yıldızbaşlı tornavida olmalıdır.

 

·         Klavikula lateral plakları, 2.7 veya 3.5 mm yiv çaplı tepesi yivli vidalarla

      veya      2.4       ve       3.5mm      standart         kortikal        vidalarla        kemiğe

yerleştirilebilmelidir.

 

·         Klavikula şaft plakları, 3.5 mm yiv çaplı standart kortikal veya tepesi yivli
v
idalarla kemiğe yerleştirilebilmelidir.

 

·         Malzemelerin sosyal güvenlik güvenlik kurumuna fatura edilebilmesi
amacıyla bir bütün
ü oluşturan tüm parçaların her birinin ayrı ayrı ulusal
b
ilgi bankası ( UBB ) kod numarası ve ayrıca barkod numarası olması
zorunludur
.

 

• İhale sonrasında, ihalenin uhdesinde kaldığı firma hastanın ameliyat

r:

olduğu gün faturasını "UBB kodlarını da belirterek" kesecektir. Kesilen \:)~V~

 

fatura en geç 24 saat içinde hastanemiz ayniyat ve tıbbi malzeme biri.mme, ~;;::;.~
elden teslim edilmek zorundadır. ~~ .,.:,<7--' '-ı'"'

 

\:i' ~'?;
i>


10.

Klavikula Plakları Teknik Şartnamesi

1. Anatomik olmalıdır.

2. Titanyum alaşımdan mamül olmalıdır.

3. Klavikula ucu ve diafizi için sağ ve sololmak üzere ayrı ay14 farklı plaktan

oluşmalıdır.

4. Klavıkula anterioruna yerleştirilmesi mümkün olan anatomik" anterior

klavıkula plakları" da setin için bulunmalıdır.

5. Gerekirse özel yiv açıcısı kullanılarak ameliyat sırasında istenen açıda kilitli vida

gönderilme özelliğinde olmalıdır.

6. Tubular alt yuzeyi olmalıdır.

7. Sabit Açılı Kilitleme, KompresyonlRedüksiyon slotları olmalı, 2.7-3.5mm kilitli

ve kilitsiz kortikal, 4.0mm kilitsiz spongioz vida ile kullanılabilmelidir,

8. şük Profilli olmalıdır.

11.  TÜM İMPLANTLAR SAGLIK BAKANLIGI ULUSAL BİLGİ BANKASI
KOD NUMARALARıNA VE MALZEMELERİN SGK NA FATURA
EDİLEBİLMELERİ AMACIYLA BARKODLARA SAHİp OLMALIDIR.

12.  İhale sonrasında, ihalenin uhdesinde kaldığı firma hastanın ameliyat olduğu
g
ün faturasını "UBB kodlarını da belirterek" kesecektir. Kesilen fatura en geç
24 saat içinde hastanemiz ayniyat ve tıbbi malzeme birimine elden teslim
e
dilmek zorundadır. Malzeme kullanıldığı teyit edilmeden fatura
k
esilmeyecektir.


13.

 

ANATOMİK SKAPULA PLAGI SETİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

 

ı. Skapula, Glenoid, Eklem içi, glenoid, skapula spine kırıkla, Akromial kırıklarının fiksasyonuna
uyg
un tam anatomik tasarım lı plaklardan oluşmalıdır.

 

2.       Plaklan alt yüzeyi tübüler yapıda olmave bu sayede kernik-plak temas sağlamğı en ıyı
şekilde sağlanmalı ve bükülrneye karşı direnci artırılş olmadır.

 

2.       Plaklar kullanılacağı bölgenin yapısı nedeni ile çok düşük profilli olmalıdır. Ayrıca Plak-Vida
p
rofili de sıfır olmadır.

 

2.       Plaklarııı tüm köşeleri yuvarlatılmış/yumuşatılmış olmalı ve bu sayede yumuşak doku iritasyonu
ö
n lenmel id ir.

 

5.       Plaklar kullanılacağı lgeye göre (sağ/sol) renk kodu ile ayrılmış olmave bu sayede ameliyat
sırasıııda kolay silebilmelidir.

 

5.       Plak üzerinde güçlü osteoseııtez ıçın kilitli vida delikleri olmave kilitli vida seçenekleri de
si
stemle birlikte sunulmalıdır.

 

7.       Her plakta kornpresyon/redüksiyon slotları olmalıdır.

8.        Set içerisinde aşağıda yazılı plaklar olmalıdır.

 

Medial Kenar Plı, 13 delikli,
Medial Kenar Plağı, 9 delikli
Lateral Kena
r Plağı, 13 delikli
L
ateral Kenar Plağı, 9 delikli
Intra-articular Glenoid Plağı, Sağ
Intra-articular G lenoid Plağı, Sol
Spine Plak, Sağ

Spine Plak, Sol

 

9.        Bütün vidalar self tapping uç özelliğinde olmave set içerisinde 2.7mm ve 3.5mm kilitli ve
k
ilitsiz konikal vidalar (12-65mm boy seçeni), 4.0mm cancellous vidalar (12-60mm boy
seçen
eği) olmalıdır.

i O. Ürünlerin tamamı Titanyurn 'dan imal edilmiş olmadır.

 

ii. Ürünlerin kullamı ve saklanması in gerekli olan gerekli sterilizasyon kabı ve cerrahi aletleri
eren set malzeme kullanımı süresince hastanede tutulmalıdır.

 

ıı. Bütünü oluştunın her bir parçanın (stcın, baş, senrralizer, plak, vida, pul. .. ) sosyal
güvenlik kurumuna fatura edilebilmesi amacıyla ulusal bilgi bankası kod numarası, güncel
GMDN kodlan ve barkod numarası olması zorunludur.

13.   İhale sonrasında, ihalenin uhdesinde kaldığı fırma hastanın ameliyat olduğu gün faturasını
"UBB kodlarını da belirterek" kesecektir. Kesilen fatura en geç 24 saat içinde hastanemiz
ayniyat ve tıbbi malzeme birimine elden teslim edilmek zorundadır. Malzeme kullanıldığı
te
yit edilmeden fatura kesilmeyecektir.