Celal Bayar Üniversitesi
İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : ANESTEZİYOLOJİ VE REANİMASYON A.B.D. HASTA ADI :KAMİL SEZGİN

  İhale Notu   : HASTA ADI :KAMİL SEZGİN
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  02.09.2014
SAATİ :  00:00
YERİ :  DSİM
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :
FAKS : 2337100
E-POSTA : dsim.ilan@bayar.edu.tr
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :
 
İHALE METNİ
 TEKLİF MEKTUBU                  

 

                Hastanemiz ANESTEZİYOLOJİ VE REANİMASYON A.B.D. İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 02/09/2014 kadar idaremize vermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat 16:00’dan sonra gelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)                                                                                                                                                    

HASTA ADI :KAMİL SEZGİN   

  

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 270 (ikiyüzyetmiş) gün içinde yapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat için de  teslim edilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

              NOT:         İDARE KODU:    45764.38.41.00.01.330

                                 İDARE ADI:   Celal Bayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

 

14)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün  AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.

 

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

SIRA NO:             CİNSİ VE NİTELİĞİ                                                                ADETİ

1-ANTERİOR SERVİKAL PLAK   4 ADET

2-VİDA  2 ADET

3-ANTERİOR SERVİKAL PEEK CAGE   1 ADET

4-VİDA POLLY  4 ADET

5-OCCİPİTAL VİDA  4  ADET

6-ROD  4 ADET

7-ROD CONNEKTÖR   2 ADET

 ·

·

ANTERIOR SERViKAl PEEK CAGE TEKNiK ŞARTNAMESi

·               Anterior disk mesafesi implanin-vivo uygulamalar için MR uyumlu PEEK
m
ateryalden yapılmış olmalıdı f.

$                     Anteriordan Smith-Robinson yaklaşımına uygun operatif tekniği olmalıdır.

e               Superior ve Inferior yüzeylere birebir tutun um sağlayabilecek dişli bir yapıda
olmalıdır.

·              Implantasyondan sonra sabitleme için Servikal plak gibi ne anteriordan ne de
pos
teriordan ikinci bir irnplantasyona gerek olmamalıdır.

·              Içerisinde füzyon ve greftleme için gerekli açıklık-boşluk bulunmalıdır

·              5mııı den 8mm'ye kadar yükseklik ve 16mm'ye kadar uzunluk aternatifleri
olmalıdır

·              Tek el aleti ile yerleştirme ve sabitleme işlemleri yapılabilmelidir.

·              Set içerisinde ihtiyaç olan boyutuna karar verebilmek için en az 5 çeşit

deneme implantları bulunmar.

·              Tüm implantlar steril paketler içerisinde bulunmalıdır.

·              CE veya f"OA onaylarından en az bir tanesi bulunmalıdır.

·              Vertebraların alt ve ust endplate lerine maksimum tutunmayı saglayabilecek
bıcaklı seceneklerı olmalıdır.

Hasta ve ürün venirlili~ını sağlamak amacıyla m rnalzemeterin üzerinde lot numarası
bulu
nması zornludur,bir tün olarak kullanılan malzemelerde outunuoıuşturan parçalaı ın
(
plak. vida,çivı, kilit dası, nail cap.stern.stern, baş,ınedüller ukac.sentralizer.asetabuter

kap, femoral kompone nt, tibial komponent,polietilenliner,stem, peg ler. metal kamalar, eksternal
ve interal fiksatörü olturanher bir elemaıı ..... v.b)ayrı lot numrarasıolması
zorunludur.tedarikçi firma,herhangi bir problemle kaılaşıldığında imal edile malzeme
üzerinde
bulunan lot numarasından hareket ederek izlenebilirliğe aıt kay: kayıtları belgelemek
zoru
ndadır.

·               Lot numarasıyla birlikte tüm parçalarda barkod numara(Ulusal Bilgi Bankası Kod Numara-
GMDN) bulunması zorunludur. Bir bütün olarak kuııanılan malzemelerde bütüoluşturan her
bir elemanın (plak, vida,çivi, kilit vidası, nail cap, stem stem, baş, medüller tıkaç, sentralizer,
asetabuler kap, femaral komponent , tibial komponent, polietilenliner. stern, pegler, metal

                kamalar, eksterrıat ve intemal fiksaru oluşturan her bir elemarı                    vb) ayrı bir barkod

numarası olması zorunludur. Barkod numaraları, kullanılan malzemenin Sosyal Güvenlik
Kurumuna (SGK) fatura edilebilmesi açından mutlaka faturada gösterilecektiı.

·               Ihalenin uhdesinde kaldığı firma hastanın amelıyat oldugu n malzeme faturasını keserek,
faturanın en g24 saat içinde hastaneıniz ayniyat ve tıbbi malzeme birimine teslım edecektir

·               Yaklaşık maliyet tekliflerinde ve hastanın faturasında SUl Ek-5E'de yer alan SUT kodları
mu
tlaka yazılacaktır


 


e


:r'bn


 


·

·

·

 

ANTERİoR SERVİKAL PLAK TEKNİK ŞARTNAMEsi

 

Plak uzunluğu en az 22,5mm en fazla 70 mm arası olmalıdır

 

G aft tespi i ıçin plak üzerinden vıda gönderme imkanı olmalıdır
V
idalar. Kansellus unikortikal olmalıdır.

Standart vida kalınlı~ı 3,5 mm, uzunıuqu ise 13,15 ve 17 mm olmak üzere en az
3 boyolma
lıdır.

Sistemde özel Rezyon-qratt Vidalar olmalıdır

 

Revizyon vidaların kalınlı~ı 4,0 mm. uzunluğu 13, 15 ve 17 mm olmak üzere en
az 3 boyo
lmalıdır.

Daha kolay seçebilmek için vidalar boylana göre farklı renklere sahip olrnalrdır.
Vidalar plakla Longitudinal planda O" - 16° derecelik açılandırılabilmelıdir.
Ozefaqusu ratiriş etmemesi içın plakların kanlığı en fazla 1,6 mm olmalıdır.
Daha iyı füzyon oluşumu için sistemde graft kompresyon özelliği olmalıdır
Plaklar ar
ıatomik yapıya uygun olup gerektiğinde bükülebilir olmalıdır. Set
içerisinde bükme aleti olmalıdır.

 

Vidanın geri çıkmasını engellemek amacıyla plak üzerinde her iki vidayı da
k
itleyebilecek kayabılen kilit kızcığı olmalır.

Sıstem MR uyumlu T'tanyurndan yapılmış olmalıdır.

Sistemde prefiksasyon amaçlı kullanılabilecek 2 adet Pın olrrıalır
Biri sabit di
geri açılıolmak üzere iki adet delme kılavuzu olmalıdır.
FDA ve CE onayı olmalır

Hasta ve urun güvenırliligini saölarnak amacıyla tüm malzemelerin üzerınde lot
n
umarası bulunması zornludur.bir tün olarak kullanılan malzemelerde
b
ütünüoluşturan parçaların (plak,vida,çivi,kilit vidası.nail
cap,stem,sterrı,baş,medüller tıkaç,sentralizer,asetabuler kap,femoral
kom
ponent,tibial komponent,polie ilenliner,stem, pegler,metal karnalar .eksternal

                        ve interal fiksatörü oluşturanher bir eleman ............... v.b)ayrı lot numrarası olması

 

zorunludur.tedarikçi firma,herhangi bir problemle karşılaşıldığında imal edilen
malzeme üzerinde bulunan lot numarasından hareket ederek izlenebilirliğe ait
kay
ı kayıtları belgelemek zorundadır.

Lot numarasıyla birlikte tüm parçalarda barkod numarası (Ulusal Bilgi Bankası
Kod Numc:ırası-GMON) bulunması zorunludur Bir bütün olarak kullanılan
malzemelerde bütünü oluşturan her bir elemanın (plak, vida,çivi, kilit vioası. nail
cap, stern, stern, baş, medüller tıkaç, sentralizer, asetabuler kap. femoral
ko
mponent, tibial komponent, polietilenliner, stern, pegler, metal karrıalar,
eksternal ve internal fiksatörü oltu an her bir eleman .. vb) ayrı bir barkod
numarası o
lması zorunludur. Barkod numaraları, ullanılan malzemenin Sosyal
venlik Kurumuna (SGK) fatura edilebilmesı açısından mutlaka faturada
gösterilecektır.

Ihalenın uhdesinde kaldığı firma hastanın ameliyat olduğu n malzeme
faturasını keserek, faturanın en geç 24 saat içinde hastanemiz ayniyat ve tıbbi
malzeme birimine teslim edecektir.

 

                        Yaklaşık maliyet tekliflerinde ve hastanın faturasında sur Ek-5E'de yer alan SUT                            . "'1

",,' ''N.'

                        kodları mutlaka yazılacaktır.                                                                                                                ",\I'>('~ "x:..:,

                                                                                                                                                                                       -<--~ rc:-lı ~.,;,           ,

~ vG".\)<0.·<i"~;> ,

                                                                                                                                                                                                                                                                      (                                  \....., ( .•.. ' ~\

                                                                                                                                                                                                                                                                           ~          '":7<:'-'    •.       (~

                                                                                                                                                                                                                                                                    ~           e        "o

\0.;4 '..c,./'f·


·

\ ~i \.1. \


 


SERVİKAL-OKSİpİTAL STABİlİZASYON TEKNİK ŞARTNAMESi

·       Posterior servikal ve thorakal bölgesi stabilizasyon için vidalı ve hooklu sistem olmalıdır

·       Titanyum olmalıdır.

·       4,5mm ve 6,Omm çaplı iki farklı laminar hooklar bulunmalıdır.

·       Vidalar her yöne 30 derece açı veren multi aksial olrnahdrr.

·       Set içinde hem cancellous hem de cortical vica olmadır

·       Cancellous vldalar en az 3,5mm ve 4,Omm olmak üzere iki farklı kalınlıl< ve 10mm ile 52mm
uzunlukta olmalıdır
.

·       Kortikal vıdalar en az 4,Omm kalınğında ve 26mm-S2rnrn uzunluğunda olmalıdır.

·       Vida implante edildikten sonra vida başı altında açıkta kalan yivlerin damar gibi hassas
d
okulara zarar vermesini önlemek amacıyla set içinde ayrıca 4,Omm kalınlığında 76-34mm
u
zunluÇıunda multiaksiyel LAG vidalar olmalıdır.

·       Rod 3,2mm kalınğında, l20mm ile 240mm olmak üzere iki farklı uzunlukta olmatıdır. Rodlar

eğilebilir ve kesilebilir olmadır.

·       Occipita' rod plakolmalı, occipital imi kendinden olmalı ve kesilebilir olmalıdır.

·       Avnca 24mm, 32mm ve 40nım boylarında oce/pital plak/ar da mevcut olmalıdır.

·       Transvers bağlantı olım:ılıdır.

·       S,Smm ve 4,5mm rodlara birieşebilen ve thorakal bölgeye inen deminolara sahip olmalıdır.

·       Sistem tek bir set screw ile kitteneblfrnelidtr.

·       Lateralde kalmış rOO ve hookların roda montesi için özel konnekrler olmalıdır.

·       Set ile birlikte firma spinal interaoperatif sinir monitörizasyonu da slanmalıdır. sinir

morutörlzasvon sisteminin özellikleri:

o      EMG yapabilmelidir

o      MEP yapabilmelidir

o      Direkt sinir sttmülasvonu yapabilmelidir

oHem sesli hemde grafikselolarak sinyal verebilmelidir
:J En az 8 kanalolmalıdır

·       CE olmalı

·       Hasta ve ürun güvenirliliGini sağlamak amacıyla tüm malzemelerın üzerinde lot numarası
bulunması zornludur,bir bütün olarak kullanılan malzemelerde bütünüolturan parçaların
(plak, vida, çivi,kilit vidası, naıl cap,stem ,stem, baş, medülleı tıkaç.sentralizer,asetabuler

kap, femoral komponent, tibial komponent, polietilen lıner, stem, pegler. metal kanıalar. eksternal
ve interal fiksarO oluşturanher bır eleman .... v.b)ayrı lot numraraolması
zorunludur.tedarii firma,herhangi bir problemle karşılıldlGında imal edilen malzeme
üze
rinde bulunan lot numarasından hareket ederek izlenebilirliğe ait kayı kayıtları belgelemek
zorundadır.

·       Lot numarasıyfa birlikte tüm parçalarda barkod numarası (Ulusal Bilgi Bankası Kod Numarası-
GMON) bulunması zorunludur. Bir bütün olarak kullanılan malzemelerde bütunı; olturan her
bir e
lemanın (plak, vida,çivi, kilit vidası, nail cap, stem, stem, baş, medüller tık, sentrali:z:er.
asetabuler kap, femaral komponent, tibial komponent, pOlıetilenliner, stem, pegler, metal

               kamalar, eksternal ve ınternal fiksatörü oluşturan her bir eleman                     vb) ayrı bir barkod

numarası olması zorunludur. Barkod numaraları, kullanılan malzemenin Sosyal Güvenlik
Ku
rumuna (SGK) fatura edilebilmesi açısından mutlaka faturada gösterilecektir

·       Ihalenin uhdesinde kaldığı firma hastanın ameliyat olduğu yOn malzeme faturasını keserek,
faturanın en geç 24 saat içinde hastanemız ayiyat ve tıbbi malzeme birimine eslim edecektir.

·       Yaklık maliyet tekliflerinde ve hastanın faturasında SUT Ek-5E'de yer alan SUT kodları
mutlaka yazılacaktır.