TEKLİF MEKTUBU
Hastanemiz ANESTEZİYOLOJİ VE
REANİMASYON A.B.D. İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır.
Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler,
idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak
olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 02/09/2014 kadar
idaremize vermenizi rica ederim.
**ÖNEMLİ
NOT** : (Saat 16:00’dan sonra gelen
fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
HASTA ADI :KAMİL SEZGİN
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)-
Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi
gerekmektedir.
2)-
Ödemeler malların tesliminden itibaren 270 (ikiyüzyetmiş) gün içinde
yapılacaktır.
3)-
Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü
olacaktır.
4)-
En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek
birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.
5)-
Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)-
Mal / İş idareye 24 saat için de teslim
edilecektir.
7)-
Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim
alınacaktır.
8)-
İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.
9)-
Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile
yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya
Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)-
İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)-
Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa
Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.
12)-SUT
TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR
ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
NOT: İDARE KODU:
45764.38.41.00.01.330
İDARE
ADI: Celal Bayar
Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
14)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM
ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ
ZORUNLUDUR.
TEL: (236) 233
70 68 / 233 70 69
FAX: (236) 233
71 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzeme
kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından
istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi
takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ
FAX: 0236- 232 80 93
DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ:
FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER
İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME
MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklif
verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRA NO: CİNSİ
VE NİTELİĞİ
ADETİ
1-ANTERİOR
SERVİKAL PLAK 4 ADET
2-VİDA 2 ADET
3-ANTERİOR
SERVİKAL PEEK CAGE 1 ADET
4-VİDA
POLLY 4 ADET
5-OCCİPİTAL
VİDA 4
ADET
6-ROD 4 ADET
7-ROD
CONNEKTÖR 2 ADET
·
·
ANTERIOR
SERViKAl PEEK CAGE TEKNiK ŞARTNAMESi
·
Anterior disk mesafesi implantı in-vivo uygulamalar için MR uyumlu PEEK
materyalden yapılmış olmalıdı f.
$ Anteriordan Smith-Robinson yaklaşımına uygun operatif tekniği olmalıdır.
e Superior ve Inferior yüzeylere birebir tutun um sağlayabilecek dişli bir yapıda
olmalıdır.
·
Implantasyondan sonra sabitleme için Servikal plak gibi ne anteriordan ne de
posteriordan ikinci bir irnplantasyona gerek olmamalıdır.
·
Içerisinde füzyon ve greftleme için gerekli açıklık-boşluk bulunmalıdır
·
5mııı den 8mm'ye kadar yükseklik ve 16mm'ye kadar uzunluk aternatifleri
olmalıdır
·
Tek el aleti ile yerleştirme ve sabitleme işlemleri yapılabilmelidir.
·
Set içerisinde ihtiyaç olan boyutuna karar verebilmek için en az 5 çeşit
deneme
implantları bulunmalıdır.
·
Tüm implantlar steril paketler içerisinde bulunmalıdır.
·
CE veya f"OA onaylarından en az bir tanesi bulunmalıdır.
·
Vertebraların alt ve ust endplate lerine maksimum tutunmayı saglayabilecek
bıcaklı seceneklerı olmalıdır.
Hasta
ve ürün güvenirlili~ını sağlamak amacıyla tüm rnalzemeterin üzerinde lot numarası
bulunması zornludur,bir bütün olarak kullanılan malzemelerde outunuoıuşturan parçalaı ın
(plak. vida,çivı, kilit vıdası, nail cap.stern.stern, baş,ınedüller ukac.sentralizer.asetabuter
kap,
femoral kompone nt, tibial komponent,polietilenliner,stem, peg ler. metal kamalar, eksternal
ve interal fiksatörü oluşturanher bir elemaıı ..... v.b)ayrı lot numrarasıolması
zorunludur.tedarikçi firma,herhangi bir problemle karşılaşıldığında imal edile malzeme
üzerinde bulunan lot numarasından hareket ederek izlenebilirliğe aıt kay: kayıtları belgelemek
zorundadır.
·
Lot numarasıyla birlikte tüm parçalarda barkod numarası (Ulusal Bilgi Bankası Kod Numarası-
GMDN) bulunması zorunludur. Bir bütün olarak kuııanılan malzemelerde bütünü oluşturan her
bir elemanın (plak, vida,çivi, kilit vidası, nail cap, stem stem, baş, medüller tıkaç, sentralizer,
asetabuler kap, femaral komponent , tibial komponent, polietilenliner. stern, pegler, metal
kamalar, eksterrıat ve intemal fiksatöru oluşturan her bir elemarı vb) ayrı bir
barkod
numarası olması zorunludur. Barkod numaraları, kullanılan malzemenin Sosyal Güvenlik
Kurumuna (SGK) fatura edilebilmesi açısından mutlaka faturada gösterilecektiı.
·
Ihalenin uhdesinde kaldığı firma hastanın amelıyat oldugu gün malzeme faturasını keserek,
faturanın en geç 24 saat içinde hastaneıniz ayniyat ve tıbbi malzeme birimine teslım edecektir
·
Yaklaşık maliyet tekliflerinde ve hastanın faturasında SUl Ek-5E'de yer alan SUT kodları
mutlaka yazılacaktır
•
e
:r'bn
·
·
·
ANTERİoR
SERVİKAL PLAK TEKNİK ŞARTNAMEsi
Plak uzunluğu en az 22,5mm en fazla 70 mm arası olmalıdır
G aft tespi i ıçin plak üzerinden vıda gönderme imkanı olmalıdır
Vidalar. Kansellus unikortikal olmalıdır.
Standart vida kalınlı~ı 3,5 mm, uzunıuqu ise
13,15 ve 17 mm olmak üzere en az
3 boyolmalıdır.
Sistemde özel Revızyon-qratt Vidalar olmalıdır
Revizyon vidaların kalınlı~ı 4,0 mm. uzunluğu 13, 15 ve 17 mm olmak üzere en
az 3 boyolmalıdır.
Daha
kolay seçebilmek için vidalar boylarına göre farklı renklere sahip olrnalrdır.
Vidalar plakla Longitudinal planda O" - 16° derecelik açılandırılabilmelıdir.
Ozefaqusu ratiriş etmemesi içın plakların kalınlığı en fazla 1,6 mm olmalıdır.
Daha iyı füzyon oluşumu için sistemde graft kompresyon özelliği olmalıdır
Plaklar arıatomik yapıya uygun olup gerektiğinde bükülebilir olmalıdır. Set
içerisinde bükme aleti olmalıdır.
Vidanın geri çıkmasını engellemek amacıyla plak üzerinde her iki vidayı da
kitleyebilecek kayabılen kilit kızcığı olmalıdır.
Sıstem MR uyumlu T'tanyurndan yapılmış olmalıdır.
Sistemde
prefiksasyon amaçlı kullanılabilecek 2 adet Pın olrrıalıdır
Biri sabit digeri
açılıolmak üzere iki adet delme kılavuzu olmalıdır.
FDA ve
CE onayı olmalıdır
Hasta ve urun güvenırliligini saölarnak amacıyla tüm malzemelerin üzerınde lot
numarası bulunması zornludur.bir bütün olarak kullanılan malzemelerde
bütünüoluşturan parçaların (plak,vida,çivi,kilit vidası.nail
cap,stem,sterrı,baş,medüller tıkaç,sentralizer,asetabuler kap,femoral
komponent,tibial komponent,polie ilenliner,stem, pegler,metal karnalar .eksternal
ve
interal
fiksatörü oluşturanher bir eleman ............... v.b)ayrı lot numrarası olması
zorunludur.tedarikçi firma,herhangi bir problemle karşılaşıldığında imal edilen
malzeme üzerinde bulunan lot numarasından hareket ederek izlenebilirliğe ait
kayı kayıtları belgelemek zorundadır.
Lot numarasıyla birlikte tüm parçalarda barkod numarası (Ulusal Bilgi Bankası
Kod Numc:ırası-GMON) bulunması zorunludur Bir bütün olarak kullanılan
malzemelerde bütünü oluşturan her bir elemanın (plak, vida,çivi, kilit vioası. nail
cap, stern, stern, baş, medüller tıkaç, sentralizer, asetabuler kap. femoral
komponent, tibial komponent, polietilenliner, stern, pegler, metal karrıalar,
eksternal ve internal fiksatörü oluştu an her bir eleman .. vb) ayrı bir barkod
numarası olması
zorunludur. Barkod numaraları, ullanılan malzemenin Sosyal
Güvenlik Kurumuna (SGK) fatura edilebilmesı açısından mutlaka faturada
gösterilecektır.
Ihalenın uhdesinde kaldığı firma hastanın ameliyat olduğu gün malzeme
faturasını keserek, faturanın en geç 24 saat içinde hastanemiz ayniyat ve tıbbi
malzeme birimine teslim edecektir.
Yaklaşık maliyet tekliflerinde ve hastanın faturasında sur Ek-5E'de yer alan SUT . "'1
",,' ''N.'
kodları
mutlaka yazılacaktır. ",\I'>('~ "x:..:,
-<--~ rc:-lı ~.,;, ,
~ vG".\)<0.·<i"~;> ,
( \....., ( .•.. ' ~\
~ '":7<:'-' •. (~
~ e "o
\0.;4 '..c,./'f·
·
\ ~i \.1. \
SERVİKAL-OKSİpİTAL
STABİlİZASYON TEKNİK ŞARTNAMESi
·
Posterior servikal ve thorakal bölgesi stabilizasyon için vidalı ve hooklu sistem olmalıdır
·
Titanyum
olmalıdır.
·
4,5mm ve 6,Omm çaplı iki farklı laminar hooklar bulunmalıdır.
·
Vidalar
her yöne 30 derece açı veren multi aksial olrnahdrr.
·
Set
içinde hem cancellous hem
de cortical vica olmalıdır
·
Cancellous vldalar en az 3,5mm ve 4,Omm olmak üzere
iki farklı kalınlıl< ve 10mm
ile 52mm
uzunlukta olmalıdır.
·
Kortikal vıdalar en az 4,Omm kalınlığında ve 26mm-S2rnrn uzunluğunda olmalıdır.
·
Vida
implante edildikten sonra vida başı altında açıkta kalan yivlerin damar gibi hassas
dokulara zarar vermesini önlemek amacıyla set içinde ayrıca 4,Omm kalınlığında 76-34mm
uzunluÇıunda multiaksiyel LAG vidalar olmalıdır.
·
Rod 3,2mm kalınlığında, l20mm ile 240mm olmak üzere iki farklı uzunlukta olmatıdır. Rodlar
eğilebilir ve kesilebilir olmalıdır.
·
Occipita' rod plaklı olmalı, occipital eğimi kendinden olmalı ve kesilebilir olmalıdır.
·
Avnca 24mm, 32mm ve 40nım boylarında
oce/pital plak/ar da mevcut olmalıdır.
·
Transvers bağlantı olım:ılıdır.
·
S,Smm ve 4,5mm rodlara birieşebilen ve thorakal bölgeye inen deminolara sahip
olmalıdır.
·
Sistem tek bir set
screw ile kitteneblfrnelidtr.
·
Lateralde
kalmış rOO ve hookların roda montesi için özel konnektörler olmalıdır.
·
Set
ile birlikte firma spinal interaoperatif sinir
monitörizasyonu da sağlanmalıdır. sinir
morutörlzasvon sisteminin özellikleri:
o
EMG yapabilmelidir
o
MEP yapabilmelidir
o
Direkt sinir sttmülasvonu yapabilmelidir
oHem sesli hemde grafikselolarak sinyal verebilmelidir
:J En az 8 kanalolmalıdır
·
CE olmalı
·
Hasta
ve ürun güvenirliliGini sağlamak
amacıyla tüm malzemelerın üzerinde lot numarası
bulunması zornludur,bir bütün olarak kullanılan malzemelerde bütünüoluşturan parçaların
(plak, vida, çivi,kilit vidası, naıl cap,stem ,stem, baş, medülleı tıkaç.sentralizer,asetabuler
kap, femoral komponent, tibial komponent, polietilen lıner, stem, pegler. metal kanıalar. eksternal
ve interal fiksatörO oluşturanher bır eleman .... v.b)ayrı lot numrarası olması
zorunludur.tedarikçi firma,herhangi bir problemle karşılaşıldlGında imal edilen malzeme
üzerinde bulunan lot numarasından hareket ederek izlenebilirliğe ait kayı kayıtları belgelemek
zorundadır.
·
Lot numarasıyfa birlikte tüm parçalarda barkod numarası (Ulusal Bilgi Bankası Kod Numarası-
GMON) bulunması zorunludur. Bir bütün olarak kullanılan malzemelerde bütunı; oluşturan her
bir elemanın (plak, vida,çivi, kilit vidası, nail cap, stem, stem, baş, medüller tıkaç, sentrali:z:er.
asetabuler kap, femaral komponent, tibial komponent, pOlıetilenliner, stem, pegler, metal
kamalar, eksternal ve ınternal fiksatörü oluşturan her bir eleman vb) ayrı bir barkod
numarası olması zorunludur. Barkod numaraları, kullanılan malzemenin Sosyal Güvenlik
Kurumuna (SGK) fatura edilebilmesi açısından mutlaka faturada gösterilecektir
·
Ihalenin uhdesinde kaldığı firma hastanın ameliyat olduğu yOn malzeme faturasını keserek,
faturanın en geç 24 saat içinde hastanemız ayrıiyat ve tıbbi malzeme birimine eslim edecektir.
·
Yaklaşık maliyet tekliflerinde ve hastanın faturasında SUT Ek-5E'de yer alan SUT kodları
mutlaka yazılacaktır.
|