Celal Bayar Üniversitesi
İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : Ortopedi ve Travmatoloji A.B.D. HASTA ADI : HAVVA URHAN

  İhale Notu   : HASTA ADI : HAVVA URHAN
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  27.11.2014
SAATİ :  00:00
YERİ :  DSİM
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :
FAKS : 2337100
E-POSTA : dsim.ilan@bayar.edu.tr
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :
 
İHALE METNİ
 TEKLİF MEKTUBU                  

 

                Hastanemiz Ortopedi ve Travmatoloji A.B.D. İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 27/11/2014 kadar idaremize vermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat 16:00’dan sonra gelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)                                                                                                                                                    

HASTA ADI : HAVVA URHAN

                                                   

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 270 (ikiyüzyetmiş) gün içinde yapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat için de  teslim edilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

              NOT:         İDARE KODU:    45764.38.41.00.01.330

                                 İDARE ADI:   Celal Bayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

 

14)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün  AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.

 

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

SIRA NO:             CİNSİ VE NİTELİĞİ                                                                ADETİ

 

 

1.       3.5MM TİTANYUM KİLİTLİ ŞAFT PLAK SETİ 2 ADET

-          PLAK 2 ADET

-          3.5 KİLİTLİ VİDA 20 ADET

-          3.5 KORTİKAL VİDA 15 ADET

 

3,5MM TiTANYUM KiLiTLi ŞAFT PLAKLARI:

1.    Plaklar Humerus, radius, ulna, Tibia ve Fibula şaft bölgesi kırıklarında, osteotomi,
şaft bölgesindeki çoklu yüksek enerjili kırıklarında ve malunion ve nonunion
ta
mirinde kullanıma uygun dizayn edilmiş olmalıdır. SUT EK 3F-4 KODU TV 1490
OLMALIDIR.

2.    Plak ve vidalar iSO 5832 standartlarında titanyum malzemeden imal edilmiş
olmalıdır.

3.    Plaklar en az 4-18 delik arası bir kilitli vida deliği bir kompresyon deliği gelecek
şekilde dizayn edilmiş ve birer delik artacak şekilde plak seçenekleri olmalıdır.

4.    Plaklar dokularda kan akışının daha iyi olması için kemiğe sınırlı temas etmesini
sa
ğlayacak şekilde düşük profilli ve sınırlı temas özelliğinde olmalıdır.

5.    Plaklar 3.5 mm kilitli ( TV 1170 ) ve kilitsiz ( TV 1030 ) kortikal vidalar ve 4.0 mm
spongioz (TV 1130 ) vidalar ile uygulanabilmelidir
.

6.    Plaklar üzerindeki delik yapıları özellikle çok parçalı kırıklarda birden çok yönde
kompresyon sa
ğlaması için her bir kilit deliğinden sonra iki yönlü kompresyon
deli
ği mevcut olmalıdır.

7.    Plaklarda konumlandırma kolaylığı ve geçici tespit için en az 3 adet K-Teli deliği
olmalıdır.

8.    Plakların diafizel ve metafizel bölgeleri daha güçlü osteosentezi sağlamak ve
gev
şemeyi engellemek için kilitli tipte olmalıdır.

3,5MM TiTANYUM ANATOMiK KiLiTLi KOMPRESYON ŞAFT PLAK ViDALARI
A
ŞAGIDAKi ÖZELLiKLERDE OLACAKTıR.

1.    Tamamı Titanium olmalıdır.

2.    3,5mm Kilitli vidalar 12 mm ile 95mm arası boylarda olmalıdır. ( TV 1170 )

3.3,5mm Kilitsiz vidalar 12mm ile 110mm arası boylarda olmalıdır. (TV 1030)
4. 4
.0 mm spongioz vidalar 12 - 60 mm arası boylarda olmalıdır. ( TV 1130 )

4. Vidaların tamamı se If taping özellikte olmalıdır.

Malzemelerin sosyal güvenlik güvenlik kurumuna fatura edilebilmesi amacıyla bir bütünü oluşturan tüm

parçaların her birinin ayrı ayrı ulusal bilgi bankası ( UBB ) kod numarası, güncel GMDN kodları ve ayrıca

~arkod numaraSı olması zorunludur.                                                                                                                                              

Ihale sonrasında, ihalenin uhdesinde kaldığı firma hastanın ameliyat olduğu gün faturasını 'UBB kOdıarIQ..
da belirterek" kesecektir. Kesilen fatura en geח 24 saat iחinde hastanemiz ayniyat ve tıbbi malzeme i,;} ~ 't"

birimine elden teslim edilmek zorundadır. Firma malzemenin kullanıldığını teyit etmeden faturasını          

kesmeyecektir.