TEKLİF MEKTUBU
Hastanemiz ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ B.D. İşine ait satın almanın yapılmasına
ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları
yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine
göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 26/04/2017 kadar idaremize vermenizi
rica ederim.
**ÖNEMLİ
NOT** : (Saat 14:30’dan sonra gelen
fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
HASTA ADI : İNCİ AYDOĞMUŞ
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)-
Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi
gerekmektedir.
2)-
Ödemeler malların tesliminden itibaren 750 (YEDİYÜZELLİ) gün içinde
yapılacaktır.
3)-
Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü
olacaktır.
4)-
En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek
birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.
5)-
Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)-
Mal / İş idareye 24 saat için de teslim
edilecektir.
7)-
Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim
alınacaktır.
8)-
İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.
9)-
Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile
yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya
Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)-
İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)-
Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa
Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.
12)-SUT
TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE
KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ
TESLİM ETMELİDİRLER.
14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE
SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDARE KODU:
45764.38.41.00.01.330
İDARE ADI: Celal
Bayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM
ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ
ZORUNLUDUR.
TEL: (236) 233
70 68 / 233 70 69
FAX: (236) 233
71 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzeme
kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından
istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde
depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ FAX:
0236- 232 80 93
DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ:
FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER
İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME
MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma
tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRA NO: CİNSİ
VE NİTELİĞİ ADETİ
1.
SERVİKAL TİTANYUM DİSK PROTEZİ 1 ADET
2.
SERVİKAL EXPANDABLE BIÇAKLI PEEK CAGE 2 ADET
3.
SENTETİK KEMİK GREFTİ 1 CC 1 ADET
SERVİKAL İNTERBODY EXPANDABE BIÇAKLI PEEK
CAGE TEKNİK ŞARTNAMESİ
FİZİKSEL ÖZELLİKLERİ:
Servikal interbody füzyon amaçlı kullanılabilir
olmalıdır. Servikal cage içerisinde kemik füzyonu oluşumu için yeterli açıklık
olmalıdır.
Servikal cageéler PEEK materyalden yapılmış olup MR1 uyumlu olmalıdır.
Cage’nin ortasında geri çıkmayı engelleyici alt ve
üst endplatelere saplanan bıçak mekanizması olmalıdır ve bu bıçak mekanizması
cage’in expandable ilemni gerçekleştiriren shaft mekanizması üzerinde monteli
olmalıdır.
Cage’in expandable işlemi bıçak mekanizması
ile birlikte eşzamanlı olarak çalışmalı ve bıçak 90 derecelik açıya ulaştığında
cage’in expandable işlemi de tamamlanmış olmalıdır.
Yerşeleştirme ve expandable işlemiş tek el aleti
ile gerçekleştirilmelidir.
Yerleştirme el aleti stop mekanizmasına sahip olup
uygulama esnasında cage’I yerletirkden sonar bıçak mekanizmasının maksimumum 90
dereceden fazla dönmesine izin vermemelidir.
Cage 12x15cm ebatlarında olup 5-6-7-8 mm
kalınklıklarında seöenekleri olmalıdır.
Set içinde her boy için ayrı deneme guide’leri
olamlıdır.
KİMYASAL ÖZELLİKLERİ: Kullanılacak sistemin ana maddesi peek’den yapılmış
olmalı post operatif dönemde hasta takibine izin vermeil BT ve MR1
tetkiklerinde ışıma yapmamalıdır.
DEPOLAMA ŞARTLARI: Oda sıcaklığında depolanabilmelidir. Tek tek steril
orjinal pakette verilmelidir.
ÜRETİM TARİHİ VE MİDYADI: İmplantın üzerinde orjina ürün kodu seri numarası
ve ebat bilgileri olmalıdır.
STANDART ÖZELLİKLERİ:(İSO,FDA,CE, vb.) Ululslar arası kalite standardını sağlayan “CE”
kalite belgesi olmalıdır.
AMBALAJ ŞEKLİ VE MİKTARI: Tüm enstrumanlar ve implantlar aynı firma imalatı
olmalı ve birbiri ile uyumlu olmalıdır. Malzemeler hiç kullanılmamış ve yeni
olmalıdır. Tüm malzemeler üzerinde:
a)
Imalatçı
firma adı veya amblemi
b) Imalat seri numarası
c)
Ürün
kodu olmalıdır.
ÖZEL NOTLAR: Cerrahi uygulama aletleri ve imolantları özel
sterilizasyon kapları içinde olmalı cerrahi uygulama aletleri üzerinde ürün kod
numarası firma markası gibi teknik bilgiler bulunmalıdır. Ihale sırasında
numune verilmelidir. Teklif veren firma vakalarda kullanılmak üzere
enstrumanlar setini ürünler bitinceye kadar hastane de bırakmak zorundadır.
Cage içerisinde yer alan bıçak mekanşzmasının alt ve üst endplatelere zarar
vermeden saplandığını gösteren biyomekanik testler ibraz edilmelidir.
GARANTİ ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:
1.
Teklif
veren firma bu ürünün satışı ile yetkili olduğına dair belge vermeil ve satış
sonrası sorumlulukları yüklenmelidir.
2.
Ürün
teslim edildiğinde bu ürün ile ilgili kullanım talibatı (ürün tanıtımı
endikasyon kontrendikasyon ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın
sorumluluklarını kapsayan bilgileri) orjinal ve türkçe tercümesi ile birlikte
verilmelidir.
3.
Firma
malzemenin kullanıldığı (eğer kullanılırsa) hasta adını da belirterek
faturasını kesecektir. Fatura mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT
ve GMDN kodları yazılacak ve fatura en geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi
malzeme birimine elden teslim edilecektir.
SUPRABONE PUTTY ŞARTNAMESİ
1.
Malzeme
steril halde enjektr içinde sunulan selüloz bazlı b,r taşıyıcı hidrojel ve çift
katlı blister ambalaj içinde sunulan tamamen rezorbe olabilen %100 sentetik
Beta-trşjaksiyum fosfattan oluşmalıdır.
2.
Taşıyıcı
component buhar biyoaktifkomponentise gama ışınları ile terminal sterilazsyon
işlemine tabi tutulmuş olmalıdır.
3.
Kullanım
esnasında nihai malzemenin viskozitesi uygulayan cerrah tarafından istenilen
akışkanlığa gore ayarlanabilmelidir. Nihai ürün istenildiği takdirde macun
kıvamında el ile istenildiği takdirde de akışkan kıvamda enjektör içine
doldurularak uygulanabilmelidir.
4.
Malzeme
uygulandığı bölgede herhangi bir kimyasal reaksiyon sonunda sertlememeli
biyotutunma özelliği sayesinde cerrahi yıkamaya uygun olmalıdır.
5.
Malzeme
1cc,2cc,5cc ve 10cc’lik ambalajlarda sunulmalıdır.
6.
Malzemenin
raf ömrü 1(bir) yıl olmalıdır.
GARANTİ
ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:
1.
Teklif
veren firma bu ürünün satışı ile yetkili pşduğuna dair belge vermeil ve satış
sonrası sorumlulukları yüklenmelidir.
2.
Ürün
telim edildiğinde bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürünb
tanıtımı,endikasyın,kontrendikasyon,ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve
firmanın sorumlulukarını kapsayan bilgiler) orjinal ve türkçe tercümesi ile
birlikte verilmelidir.
3.
Firma
malzemenin kullanıldığı(eğer kullanılırsa) hasta adını da belirterek faturasını
kesecektir. Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E belirtilen SUT ve GMDN
kodları yazılacak ve fatura en geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme
SERVİKAL DİSK PROTEZİ SİSTEMİ
1.
Titanyum
alaşım “Ti6Al4V-ELI(Grade5)” olan ürün MR ve BT uyumlu olmalıdır.
2.
Sistem
fleksiyon ekstansiyon ve rotasyonel yöndeki tüm hareketlere izin vermelidir.
3.
Anterşordan
Smith-Robinson yaklaşımına uygun operatif tekniği olmalıdır.
4.
Superior
ve inferior yüzeylere tutunum sağlayabilecek dişli bir yapda olmalıdır.
5.
Protezler
2 tip olmalıdır. Bıçaklı ve Bıçak Sırtı(Tek Parça) şeklinde olmalıdır.
6.
Sistemin
iç yüzeyleri tin kaplama (titanyum nitrit) olmalı ve arasında peek materyal
bulunmalıdır.
7.
Ürünler;14-16mm
genişliğinde 4mm ile 8mm boylarında 0,5mm aralıklarla olmalıdır.
8.
Set
içerisinde ihtiyaç olan ürün boyutuna karar verebilmek için farklı boylarda
deneme implantları bulunmalıdır.
9.
Set
içerisinde caspar ekartör bulunmalıdır.
10. Tek el aleti ile yerleştirme sabitleme işlemi
yapılabilmelidir.
11. Tüm implantlar üretildiği maddeye uygun steril paketler
içerisinde bulunmalıdır.
12. Izlenebilirliği sağlayabilmek için tüm ürünler
üzerinde üretici firma logosu lot numarası ve tarafından onaylı olmalıdır.
13. Ürünlerin CE belgesi ve üretici firmanın ISO 13485
belgesi mutlaka olmalıdır.
GARANTİ ŞARTLARI VE SORUMLULULARI:
1.
Teklif
veren firma bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dair belge vermeli ve satış
sonrası sorumlukları yüklenmelidir.
2.
Ürün
teslim edildiğinde bu ürün ile ilgili kullanım talimatı(ürün tanıtımı
endikasyon bilgiler) orjinal ve türkçe tercümesi ile birlikte verilmelidir.
3.
Firma
malzemenin kullanıldığı (eğer kullanılırsa) hasta adını da belirterekk
faturasını kesecektir. Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT
GMDN kodları yazılacak ve fatura en geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme
birimine elden teslim edilecektir.
SERVİKAL DİSK PROTEZİ SİSTEMİ
·
Titanyum
alaşım “Ti6Al4V-ELI(Grade5)” olan ürün MR ve BT uyumlu olmalıdır.
·
Sistem
fleksiyon ekstansiyon ve rotasyonel yöndeki tüm hareketlere izin vermelidir.
·
Anterşordan
Smith-Robinson yaklaşımına uygun operatif tekniği olmalıdır.
·
Superior
ve inferior yüzeylere tutunum sağlayabilecek dişli bir yapda olmalıdır.
·
Protezler
2 tip olmalıdır. Bıçaklı ve Bıçak Sırtı(Tek Parça) şeklinde olmalıdır.
·
Sistemin
iç yüzeyleri tin kaplama (titanyum nitrit) olmalı ve arasında peek materyal
bulunmalıdır.
·
Ürünler;14-16mm
genişliğinde 4mm ile 8mm boylarında 0,5mm aralıklarla olmalıdır.
·
Set
içerisinde ihtiyaç olan ürün boyutuna karar verebilmek için farklı boylarda
deneme implantları bulunmalıdır.
·
Set
içerisinde caspar ekartör bulunmalıdır.
·
Tek el
aleti ile yerleştirme sabitleme işlemi yapılabilmelidir.
·
Tüm
implantlar üretildiği maddeye uygun steril paketler içerisinde bulunmalıdır.
·
Izlenebilirliği
sağlayabilmek için tüm ürünler üzerinde üretici firma logosu lot numarası ve
tarafından onaylı olmalıdır.
·
Ürünlerin
CE belgesi ve üretici firmanın ISO 13485 belgesi mutlaka olmalıdır.
GARANTİ ŞARTLARI VE SORUMLULULARI:
·
Teklif
veren firma bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dair belge vermeli ve satış
sonrası sorumlukları yüklenmelidir.
·
Ürün
teslim edildiğinde bu ürün ile ilgili kullanım talimatı(ürün tanıtımı
endikasyon bilgiler) orjinal ve türkçe tercümesi ile birlikte verilmelidir.
·
Firma
malzemenin kullanıldığı (eğer kullanılırsa) hasta adını da belirterekk
faturasını kesecektir. Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT
GMDN kodları yazılacak ve fatura en geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme
birimine elden teslim edilecektir.
|