Celal Bayar Üniversitesi
İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : Ortopedi ve Travmatoloji Anabilim Dalı HASTA ADI : EMİNE ERDOĞAN

  İhale Notu   : HASTA ADI : EMİNE ERDOĞAN
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  13.10.2017
SAATİ :  00:00
YERİ :  Dsim
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  İPTAL
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ - 3
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :
FAKS : 2337100
E-POSTA :
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :
 
İHALE METNİ

 TEKLİF MEKTUBU                   

 

                Hastanemiz Ortopedi ve Travmatoloji Anabilim Dalı İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 13/10/2017 kadar idaremize vermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat 16:00’dan sonra gelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)                                                                                                                                              

HASTA ADI : EMİNE ÇAVUŞLAR

 

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir. 

2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 750 (YEDİYÜZELLİ) gün içinde yapılacaktır. 

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat için de  teslim edilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

              NOT:         İDARE KODU:    45764.38.41.00.01.330

                                 İDARE ADI:   Celal Bayar Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX: (236)  233 71 00 

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün  AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93

DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.

 

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ 

 

SIRA NO: CİNSİ VE NİTELİĞİ                                                          ADETİ

 

1.     POLİAKSİEL VİDA 12 ADET

2.     ROD 2 ADET

3.     ARA BAĞLANTI 2 ADET

4.     REDİKSİYON VİDA 12 ADET

5.     ARA BAĞLANTI 2 ADET

6.     SENTETİK KEMİK GREFTİ 1 ADET

 

SENTETİK KEMİK GREFTİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.     Ürün %100 Beta trikalsiyum fosfat tan oluşturmaldır.

2.     Ürün Vasculariteye izin veren birbirine bağlı poroslu bir yapıya sahip olmalıdır.

3.     Teklif edilecek kemik greftleri’nin aşağıdaki özelliklere göre geniş çeşitliliği bulunmalıdır.

4.     Enjekte kemik grefti kit halinde olup kit içerisinde karıştırma kabı sıvı ve toz kemik grefti trokar ve spatula içeren steril set içerisinde 1.5cc 3cc 5cc 6cc ve 10cc formlar’da olmalıdır.

5.     Enjekte kemik grefti toz furmunda siteril paket içerisinde Greftin Karıştırma kabı ve spatula bulunmalı ve kolayca hazırlanabilmelidir. Toz formları ise 1cc 3cc 5cc 6cc 10cc 20cc ebatlarında olmalıdır.

6.     Kemik grefti’nin pillar formu(blok) olanlar ise 5x5x20mm ebatında 1cc 2.5cc 5cc 10cc 15cc 20cc ve 30cc formaları içermelidir.

7.     Granül kemik grefti 3mm size olup 1cc 2.5cc 5cc 10cc 15cc 20cc ve 30cc formlarında olmalıdır.

8.     Ürün kemik kusurlarında Travma cerrahisinde Tumor cerrahisinde  Spinal cerrahide kullanılabilmlidir.

GARANTİ ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:

1.     Teklif veren firma bu ürünün satışı ile yetkili olduguna dair belge vermeli ve satış sonrası sorumlulukları yüklenmelidir.

2.     Ürün tesliim edildiğinde bu ürün ile ilgili kullanım talimatı(ürün tanıtımı,endkasyon,kontrendikasyon,ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın sorumluluklarını kapsayan bilgiler)orjinal ve türkçe tercmesi ile birlikte verilmelidir.

3.     Firma malzemenin kullanıldıgı(eğer kullanılırsa)hasta adını da belirterek faturasını kesecektir. Faturada mutlaka UBB kodları ve Ej 5-E de belirtilen SUT ve GMDN kodları yazılacak ve fatura engeç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme birimine elden teslim edilecektir.

POLİAKSİYEL TRANSPEDİKÜLER VİDA SİSTEM TEKNK ŞARTNAMESİ

1.     Sistem CE standartlarına uygun olmalıdır.

2.     Vidaların dişli kısım dıştan silindirik ama gövdesi konik yapıda ve self tapping özellikte olmalıdır.

3.     Poliaksiyal vidalar 2parçalı(vida ve vida başı lalesinden) oluşmalıdır. Vidanın baş (Lale) kısmında vidanın çıkmasını engelleyecek ayrı parça olmamalıdır.

4.     Poliaksiyal vidalar enaz 28.5 derece açılanmaya uygun olmalıdır.

5.     Omurganın özel ameliyatlarında (spondilolistezis) kullanılmak üzere özel olarak dizayn edilmiş 6.5 ve 7mm çaplarında 35mmden 50mm ye kadar 5 er mm aralıklarla büyüyen redüksiyon vidalarına sahip olmalıdır.

6.     Poliasiyal vidalar 4.5-5.5-6.5-7 mm çaplarında olup 25mm den başlayarak 5mm ye kadar 5 er mm aralıklar büyüyen vida çeşitlerine sahip olmalıdır.

7.     Vida rod kilitlenmesi yalnızca bir set screw ile kilitleme mekanizmasına sahip olmalıdır.

8.     Set screw , set screw ile rod kilitlenmesi yapıldığında vida başının dışarı doğru genişlemesini engelleyen özel dişşli yapısına sahip olmalıdır.

9.     Tüm rodlar düz yüzeyli ve 6mm çapında olmalıdır.

10.   Rodlar omurganın değişik mesafelerinde kullanılmak üzere 40mm den 200mm ye kadar 10mm aralıklarda ve 2050mm 300mm 400m ve 500m olmak üzere tüm alternatifleri bulunmalıdır.

11.   Sistemin rotasyonel yöndeki hareketlerini engelleyen transvers bağlantı konnektörü monoaxial yapıda olmalıdır.60mm 70mm ve 80mm alternatifleri olmalıdır.

12.   Servis sağlayacak elemanların TND tarafından verilen kurs sertifikasına sahip olmalıdır.

CERRAHİ GÜVENLİK VE HASTA SAĞLIĞI KRİTERLERİ:

1.     Sistemdeki implantlarda tıbbi titanyumdan(TI6AL4V ELI) ve peek optima materyelinden imal edilmiş olmalıdır.

2.     Ameliyatta uygulanacak olan her türlü titanyum implant ve peek optima materyaller takma çıkartma setler TSE,ISO,CE ve FDA gibi kalite akreditasyonun sahip olmalıdır.

3.     Tüm titanyum implantlar ISO 5832/3 ve ASTM F136 kriterleri dahilinde titanyum malzemeden üretilmiş olmalıdır.

4.     Vücut içine yerleştirilen hertürlü implant post operatif döenmde BT manyetik rezonans (ÖRI) tomografi röngen ultrasound cihazları ile etkileşim yapmamalı ve uyumlu olmalıdır.

5.     Hastanın klinik takibini sağyalabilmek için tüm ürünler üzerinde üretici firma lofosu lot numarası ve CE kodunun yazılı olması gerekmektedir.

6.     Kullanılacak her türlü implantın olası komplikasyonu onucu doğacakk yasal tazmin bedeli üretici firmanın garantisi apsamında olmalıdır.

7.     Aöelyatlarda teknik ve cerrahi eğitim almış belge sahibi bir personel hazır bulundurulmalıdır.

ÜRÜN GARANTİ KAPSAMI VE MARKA SORUMLULUKLARI:

1.     Teklif veren firmanın ameliyat esnasında kullandıgı implantların Markası tescilli olmalı tüm teknik testleri bio uyumluluk testleri dinamik ve yıpranma/yaşlandırma testleri yetki belgeli bağımsız bir akreditasyon kurumu tarafından yapılmuış olmalıdır.

2.     Kullanılan tüm malzemelerin UBB kodu SGK onayı EKAP kaydı ve Sağlık Bakanlığı onayı olmalıdır.

3.     Kullanılan ürüne ait prospektüs ameliyat setleri ile birlikte ameliyatta nöcen ilgili cerraha teslim edilmelidir.

4.     Üretici firmanın TS 18001-OHSAS 18001/İş Sağlığı ve Güvenliği yönetim sistemine sahip olması uluslararası kalite ve belgelendirme şirketi tarafından verilen belgesini ibraz edebilmesi gerekmektedir.

5.     Teklif veren firma telap edildiğinde satoşı yapılan ürün ile ilgili yetki belgesini ibraz edebilmeli satış sonrası hizmet ve sorumluluğu yüklenebilmelidir.

6.     Sistem 20 yıl garanti ve bu garanti süresi bittikten sonra 20 yıl boyunca takma çıkarma setlerini ve ürün stok garantisi verilmelidir.

7.     Sistemin kullanımı ile ilgili eğitim Türkiye’de ki yetkili firma tarafından verilmelidir.

8.     İlgili sisteme ve implantlara ait referans listesi ve diğer hangi hastanelerde kaç yıldır uygulanğını gösteren dökümanlar teklif dosyasında sunulmalıdır.

9.     Teklif veren firmalar sistemin teknik şartnameye uygunluğunu orjinal belgeler katalog prospektüs vs. İle belgelenmelidir.

10.   Malzeme temini uhesinde kalan firma setlerini ameliyat tarihinden birgün önce ilgili doktora demo yaparak uygunluk alması gerekmektedir. Tekik özellikleri uygun olmayan seler kabul edilmeyecektir. Setlerde tüm implantların her ölçüsü bulundurulmalıdır. Eksik implant ve enstrumanlar uygunsuzluk sebebidir.

GARANTİ ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:

1.     Teklif veren firma bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dair belge vermeli ve satış sonrası sorumlulukları yüklenmelidir.

2.     Ürün teslim edildiğinde bu ürün ile ilgili kullanım talimatı(ürün tanıtımı endikasyon kontrendikasyon ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın sorumluluklarını kapsayan bilgiler) orjinal ve türkçe tercümesi ile birlikte verilmelidir.

3.     Firma malzemenin kullanıdığı(eğer kullanılırsa) hasta adını da belirterek faturasını kesecektir. Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT ve GMDN kodları yazılacak ve fatura engeç 25 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme birimine elden teslim edilecektir.