TEKLİF
MEKTUBU Hastanemiz Ortopedi ve Travmatoloji Anabilim Dalı İşine ait satın
almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı,
teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale
Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin
Fiyat) en geç 13/10/2017 kadar idaremize vermenizi rica ederim. **ÖNEMLİ
NOT** : (Saat 16:00’dan sonra gelen fiyat teklifleri Dikkate
Alınmayacaktır.) HASTA ADI
: EMİNE ÇAVUŞLAR MAL / İŞE
AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR 1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka
belirtilmesi gerekmektedir. 2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 750 (YEDİYÜZELLİ) gün içinde
yapılacaktır. 3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30
Takvim günü olacaktır. 4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak
değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır. 5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir. 6)- Mal / İş idareye 24 saat için de teslim edilecektir. 7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra
teslim alınacaktır. 8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir. 9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve
yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad,
Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış
olmalıdır. 10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir. 11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar
Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir. 12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI
BIRAKILACAKTIR. 13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP
CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER. 14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT FİYATLARI
ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT:
İDARE KODU: 45764.38.41.00.01.330
İDARE ADI: Celal Bayar Üniversitesi
Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü 15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3
(ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR. TEL: (236)
233 70 68 / 233 70 69 FAX: (236) 233 71 00 **ÖNEMLİ
NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek
olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı
döküm belgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA
FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır. DEPO
BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93 DÖNER
SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100 **ÖNEMLİ:
FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER
İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR. NOT:
TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR. NOT:Teklif
verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir. SATIN
ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ SIRA NO: CİNSİ VE
NİTELİĞİ
ADETİ 1. POLİAKSİEL VİDA 12 ADET 2. ROD 2 ADET 3. ARA BAĞLANTI 2 ADET 4. REDİKSİYON VİDA 12 ADET 5. ARA BAĞLANTI 2 ADET 6. SENTETİK KEMİK GREFTİ 1 ADET SENTETİK KEMİK GREFTİ TEKNİK ŞARTNAMESİ 1. Ürün %100 Beta trikalsiyum fosfat
tan oluşturmaldır. 2. Ürün Vasculariteye izin veren
birbirine bağlı poroslu bir yapıya sahip olmalıdır. 3. Teklif edilecek kemik greftleri’nin
aşağıdaki özelliklere göre geniş çeşitliliği bulunmalıdır. 4. Enjekte kemik grefti kit halinde
olup kit içerisinde karıştırma kabı sıvı ve toz kemik grefti trokar ve spatula
içeren steril set içerisinde 1.5cc 3cc 5cc 6cc ve 10cc formlar’da olmalıdır. 5. Enjekte kemik grefti toz furmunda
siteril paket içerisinde Greftin Karıştırma kabı ve spatula bulunmalı ve
kolayca hazırlanabilmelidir. Toz formları ise 1cc 3cc 5cc 6cc 10cc 20cc
ebatlarında olmalıdır. 6. Kemik grefti’nin pillar formu(blok)
olanlar ise 5x5x20mm ebatında 1cc 2.5cc 5cc 10cc 15cc 20cc ve 30cc formaları
içermelidir. 7. Granül kemik grefti 3mm size olup
1cc 2.5cc 5cc 10cc 15cc 20cc ve 30cc formlarında olmalıdır. 8. Ürün kemik kusurlarında Travma
cerrahisinde Tumor cerrahisinde Spinal
cerrahide kullanılabilmlidir. GARANTİ ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI: 1.
Teklif
veren firma bu ürünün satışı ile yetkili olduguna dair belge vermeli ve satış
sonrası sorumlulukları yüklenmelidir. 2.
Ürün
tesliim edildiğinde bu ürün ile ilgili kullanım talimatı(ürün
tanıtımı,endkasyon,kontrendikasyon,ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve
firmanın sorumluluklarını kapsayan bilgiler)orjinal ve türkçe tercmesi ile
birlikte verilmelidir. 3.
Firma
malzemenin kullanıldıgı(eğer kullanılırsa)hasta adını da belirterek faturasını
kesecektir. Faturada mutlaka UBB kodları ve Ej 5-E de belirtilen SUT ve GMDN
kodları yazılacak ve fatura engeç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme
birimine elden teslim edilecektir. POLİAKSİYEL TRANSPEDİKÜLER VİDA
SİSTEM TEKNK ŞARTNAMESİ 1.
Sistem CE
standartlarına uygun olmalıdır. 2.
Vidaların
dişli kısım dıştan silindirik ama gövdesi konik yapıda ve self tapping
özellikte olmalıdır. 3.
Poliaksiyal
vidalar 2parçalı(vida ve vida başı lalesinden) oluşmalıdır. Vidanın baş (Lale)
kısmında vidanın çıkmasını engelleyecek ayrı parça olmamalıdır. 4.
Poliaksiyal
vidalar enaz 28.5 derece açılanmaya uygun olmalıdır. 5.
Omurganın
özel ameliyatlarında (spondilolistezis) kullanılmak üzere özel olarak dizayn
edilmiş 6.5 ve 7mm çaplarında 35mmden 50mm ye kadar 5 er mm aralıklarla büyüyen
redüksiyon vidalarına sahip olmalıdır. 6.
Poliasiyal
vidalar 4.5-5.5-6.5-7 mm çaplarında olup 25mm den başlayarak 5mm ye kadar 5 er
mm aralıklar büyüyen vida çeşitlerine sahip olmalıdır. 7.
Vida rod
kilitlenmesi yalnızca bir set screw ile kilitleme mekanizmasına sahip
olmalıdır. 8.
Set screw ,
set screw ile rod kilitlenmesi yapıldığında vida başının dışarı doğru
genişlemesini engelleyen özel dişşli yapısına sahip olmalıdır. 9.
Tüm rodlar
düz yüzeyli ve 6mm çapında olmalıdır. 10.
Rodlar
omurganın değişik mesafelerinde kullanılmak üzere 40mm den 200mm ye kadar 10mm
aralıklarda ve 2050mm 300mm 400m ve 500m olmak üzere tüm alternatifleri
bulunmalıdır. 11.
Sistemin
rotasyonel yöndeki hareketlerini engelleyen transvers bağlantı konnektörü
monoaxial yapıda olmalıdır.60mm 70mm ve 80mm alternatifleri olmalıdır. 12.
Servis
sağlayacak elemanların TND tarafından verilen kurs sertifikasına sahip
olmalıdır. CERRAHİ GÜVENLİK VE HASTA SAĞLIĞI
KRİTERLERİ: 1.
Sistemdeki
implantlarda tıbbi titanyumdan(TI6AL4V ELI) ve peek optima materyelinden imal
edilmiş olmalıdır. 2.
Ameliyatta
uygulanacak olan her türlü titanyum implant ve peek optima materyaller takma
çıkartma setler TSE,ISO,CE ve FDA gibi kalite akreditasyonun sahip olmalıdır. 3.
Tüm
titanyum implantlar ISO 5832/3 ve ASTM F136 kriterleri dahilinde titanyum
malzemeden üretilmiş olmalıdır. 4.
Vücut içine
yerleştirilen hertürlü implant post operatif döenmde BT manyetik rezonans (ÖRI)
tomografi röngen ultrasound cihazları ile etkileşim yapmamalı ve uyumlu
olmalıdır. 5.
Hastanın
klinik takibini sağyalabilmek için tüm ürünler üzerinde üretici firma lofosu
lot numarası ve CE kodunun yazılı olması gerekmektedir. 6.
Kullanılacak
her türlü implantın olası komplikasyonu onucu doğacakk yasal tazmin bedeli
üretici firmanın garantisi apsamında olmalıdır. 7.
Aöelyatlarda
teknik ve cerrahi eğitim almış belge sahibi bir personel hazır
bulundurulmalıdır. ÜRÜN
GARANTİ KAPSAMI VE MARKA SORUMLULUKLARI: 1.
Teklif
veren firmanın ameliyat esnasında kullandıgı implantların Markası tescilli
olmalı tüm teknik testleri bio uyumluluk testleri dinamik ve
yıpranma/yaşlandırma testleri yetki belgeli bağımsız bir akreditasyon kurumu
tarafından yapılmuış olmalıdır. 2.
Kullanılan
tüm malzemelerin UBB kodu SGK onayı EKAP kaydı ve Sağlık Bakanlığı onayı
olmalıdır. 3.
Kullanılan
ürüne ait prospektüs ameliyat setleri ile birlikte ameliyatta nöcen ilgili
cerraha teslim edilmelidir. 4.
Üretici
firmanın TS 18001-OHSAS 18001/İş Sağlığı ve Güvenliği yönetim sistemine sahip
olması uluslararası kalite ve belgelendirme şirketi tarafından verilen
belgesini ibraz edebilmesi gerekmektedir. 5.
Teklif
veren firma telap edildiğinde satoşı yapılan ürün ile ilgili yetki belgesini
ibraz edebilmeli satış sonrası hizmet ve sorumluluğu yüklenebilmelidir. 6.
Sistem 20
yıl garanti ve bu garanti süresi bittikten sonra 20 yıl boyunca takma çıkarma
setlerini ve ürün stok garantisi verilmelidir. 7.
Sistemin
kullanımı ile ilgili eğitim Türkiye’de ki yetkili firma tarafından
verilmelidir. 8.
İlgili
sisteme ve implantlara ait referans listesi ve diğer hangi hastanelerde kaç
yıldır uygulanğını gösteren dökümanlar teklif dosyasında sunulmalıdır. 9.
Teklif
veren firmalar sistemin teknik şartnameye uygunluğunu orjinal belgeler katalog
prospektüs vs. İle belgelenmelidir. 10.
Malzeme
temini uhesinde kalan firma setlerini ameliyat tarihinden birgün önce ilgili
doktora demo yaparak uygunluk alması gerekmektedir. Tekik özellikleri uygun
olmayan seler kabul edilmeyecektir. Setlerde tüm implantların her ölçüsü
bulundurulmalıdır. Eksik implant ve enstrumanlar uygunsuzluk sebebidir. GARANTİ ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI: 1.
Teklif
veren firma bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dair belge vermeli ve satış
sonrası sorumlulukları yüklenmelidir. 2.
Ürün teslim
edildiğinde bu ürün ile ilgili kullanım talimatı(ürün tanıtımı endikasyon kontrendikasyon
ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın sorumluluklarını kapsayan
bilgiler) orjinal ve türkçe tercümesi ile birlikte verilmelidir.
3.
Firma
malzemenin kullanıdığı(eğer kullanılırsa) hasta adını da belirterek faturasını
kesecektir. Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT ve GMDN
kodları yazılacak ve fatura engeç 25 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme
birimine elden teslim edilecektir. |