TEKLİF MEKTUBU
04.01.2022
Hastanemiz HASTA ADI: İ***** N*** (PROTOKOL:
11058009) KALP VE DAMAR CERRAHI AD İşine ait satın almanın yapılmasına
ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları
yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine
göre satın alınacak olup, hasta adı ve protokolünü de belirterek fiyat
teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 04/01/2022’e kadar idaremize
vermenizi rica ederim.
**ÖNEMLİ NOT** : (Saat: 17.00’den
sonra gelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
HASTA ADI: İ***** N***
(PROTOKOL: 11058009) KALP VE DAMAR CERRAHI AD
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka
belirtilmesi gerekmektedir.
2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 360 (ÜÇYÜZALTMIŞ) gün içinde yapılacaktır.
3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30
Takvim günü olacaktır.
4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak
değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.
5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilecektir.
6)- Mal / İş idareye 24 saat için de teslim edilecektir.
7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra
teslim alınacaktır.
8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.
9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve
yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad,
Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış
olmalıdır.
10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar
Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.
12)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP
CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
13)- SUT KODU VE SUT
FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT:
İDARE KODU: 45764.38.41.00.01.330
İDARE ADI: MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Hafsa Sultan
Hastanesi Başhekimliği
15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN
3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.
TEL: (236) 233
70 68 / 233 70 69 Dahili: 216-217
FAX: (236) 233
71 00
**ÖNEMLİ NOTLAR:
- Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir
nüshası depo tarafından istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile
birlikte aynı gün aşağıda belirtilen numaralara fax çekilmesi
gerekmektedir. Aksi takdirde depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ FAX: 0236- 232 80 93
MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Hafsa Sultan
Hastanesi Başhekimliği Hastane Başmüdürlüğü
Mali Hizmetler Müdürlüğü
Tel: 0236 233 70 68 Dahili: 216
FAX: 0236 – 233 7100
- FİYAT TEKLİFİ ATILAN
MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO
YAZILACAKTIR.
- TEKNİK
ŞARTNAME MANİSA
CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Hafsa Sultan Hastanesi Başhekimliği Hastane
Başmüdürlüğü Mali Hizmetler Müdürlüğünden ALINA BİLİR.
- Teklif verilmeden
önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL /
İŞ LİSTESİ
Link: http://uygulama2.cbu.edu.tr/ihaleilanlari/Dosyalar/İLKNUR NART MALZEME İSTEM.pdf |