TEKLİF
MEKTUBU
14.01.2022
Hastanemiz KALPDAMAR CERRAHİSİ A.D. İşine ait satın almanın
yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve
idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının
22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 21/01/2022’a kadar
idaremize vermenizi rica ederim.
**ÖNEMLİ NOT** : (Saat:17:00’dan sonra gelen fiyat
teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
İŞİN ADI: KALP
DAMAR CERRAHİSİ A.D BALON VE STENT HASTALARDA
KULLANILMAK
ÜZERE 22/F HASTA BAŞI ALIMI 90 (DOKSAN)
GÜNLÜK
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka
belirtilmesi gerekmektedir.
2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 360 ( ÜÇYÜZALTMIŞ )
gün içinde yapılacaktır.
3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden
itibaren 30 Takvim günü olacaktır.
4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak
değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.
5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilecektir.
6)- Mal / İş idareye 24 saat için de teslim edilecektir.
7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi
yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.
8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta
serbesttir.
9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin
rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması,
Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış
olmalıdır.
10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek
ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde
çözümlenir.
12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME
DIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA
EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUT
FİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDARE KODU: 45764.38.41.00.01.330
İDARE ADI: MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Hafsa Sultan
Hastanesi Başhekimliği
Mali Hizmetler Müdürlüğü
15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL
FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.
TEL: (236) 233
70 68 / 233 70 69 Dahili: 216-217
FAX: (236) 233
71 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzeme
kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafından
istenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün
AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirde
depo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ FAX:
0236- 232 80 93
MANİSA CELAL BAYAR
ÜNİVERSİTESİ Hafsa Sultan Hastanesi Başhekimliği
Mali Hizmetler Müdürlüğü
Tel: 0236 233 70 68
Dahili: 217
FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ:
FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN
FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Hafsa Sultan
Hastanesi Başhekimliği
Mali Hizmetler Müdürlüğü ALINA BİLİR.
NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma
tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ http://uygulama2.cbu.edu.tr/ihaleilanlari/Dosyalar/BALON STENT( 22 F).pdf
|