Celal Bayar Üniversitesi
İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ A.B.D.(HASTA ADI:AYNUR KOCAMAN)6681

  İhale Notu   : HASTA ADI:AYNUR KOCAMAN
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  26.11.2012
SAATİ :  00:00
YERİ :  DSİM
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  İPTAL
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ
TELEFON : 2337068 - 69
DAHİLİ :
FAKS : 2337100
E-POSTA : dsim.ilan@bayar.edu.tr
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :
 
İHALE METNİ

TEKLİF MEKTUBU                  

 

                Hastanemiz ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ  A.B.D. İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 26/11/2012 kadar idaremize vermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat 16:00’dan sonra gelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)                                                                                                                                                    

HASTA ADI :  ŞENNUR KOCAMAN

  

MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 210 (ikiyüzon) gün içinde yapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat için de  teslim edilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

 

TEL: (236)  233 70 68 / 233 70 69

FAX: (236)  233 71 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası AŞAĞIDA BELİRTİLEN FAX NUMARALARINA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.

TIBBİ MALZEME BİRİMİ FAX: 0236- 236 1115

DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:      FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.

 

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

SIRA NO:             CİNSİ VE NİTELİĞİ                                                                ADETİ

1-FEMUR DİSTAL ALLOGREFT    1   ADET  

 

2.

FEMUR DisTAL TEKNiK SARTNAMESi

 

- Greft %100 human bone (Allograft) kaynaklı olmalıdır.

 

- Herhangi hayvansal bir kaynak içermemelidir.

 

- Femur Distallin 220 ve 223 mm boy seçenekleri olmalıdır.

 

- Femur Distallin sağ ve sol seçenekleri olmalıdır.

 

- Femur Distallin shaft seçeneği olmalıdır.

- istendiği takdirde farklı ölçüler de yurtdışından temin

edilebilmelidir.

 

- irradyasyon yöntemiyle steril edilmiştir.

 

- Ürün Fresh-Frozen olmalıdır.

 

- Ürün en az 2 yıl raf ömrüne sahip olmalıdır.

 

- Ürünün distribütörlük belgesi olmalıdır.

 

- Greft FDA VE AATB belgelerine sahip olmalıdır.

 

- Ürün üzerinde ürün kodu, ID no, donör no, lot numarası, SKT,
saklama şekliyle ilgili bilgiler yer almaktadır.

 

GARANTi ŞARTLARI VE SORUMLULUKLARI:

 

ı. Teklif veren firma, bu ürünün satışı ile yetkili olduğuna dair belge vermeli ve saş sonra
s
orumlulukları yüklenmelidir.

3.        Ürün teslim edildiğinde, bu ürün ile ilgili kullanım talimatı (ürün tatımı, endikasyon, kontrendikasyon,
ameliyat sonrası olabilecek aksaklıklar ve firmanın sorumluluklarını kapsayan bilgiler) orijinal ve türkç
e
tercümesi i
le birlikte verilmelidir.

4.        Firma malzemenin kullanıldığı (eğer kullanılırsa) hasta anı da belirterek faturasını kesecektir.

 

Faturada mutlaka UBB kodları ve Ek 5-E de belirtilen SUT VE GMDN kodlayazılacak ve
fat
ura en geç 24 saat içinde hastanenin tıbbi malzeme birimine elden teslim edilecektir~(,,,,~ .
~~.\>-:Ô.
~'V:-'1>"" 0\0\'
c,e «:.'
~\(\ '\'~~ ~~ > :ı>'
-?-\)c,e .l>' ,c ""oJo o.Iç?'"
'V~. ~o'l «'~ .~ "" .

                                                                                                                                                                                                                                    o" o .~o                     '.

ç~ "'~' o' 'e~"

                                                                                                                                                                                                                                  (,'0'           '0,'1\0 •• '" '\